Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

2.2 dti nie odpala po dłuższym postoju


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
6 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   norbikrylas

norbikrylas
  • 26 postów
  • Dołączył: 30-10-2014

Napisany 19 marca 2016 - 12:02

Rok:2000
Silnik:2.2 dti

 

Witam serdecznie mam problem ze swoją omeszką. Po dłuższym postoju tj 3-4 dni potrafi nie odpalić, ale nie zawsze tak jest. Opiszę dzisiejszy jej wybryk. Wsiadłem do auta po 3 dniach i odpalił na sekundę zgasł i koniec kręciłem jeszcze chwilę i nic. Zdarzało się, że po takim wybryku gdzie zapalił i zaraz zgasł, kręciłem kilka minut i silnik odpalał. Normalnie jak odlalam co dzień to pali od strzała. Pojęcia nie mam co może być przyczyną? Świece mam nowe dobrej firmy. Czy ktoś miał podobny problem ? Jakieś pomysły ? Dzieki za pomoc z góry :)





#2 OFFLINE   Marcin1989sc

Marcin1989sc
  • 1 240 postów
  • Dołączył: 08-05-2014
  • Skąd: Sosnowiec
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 19 marca 2016 - 13:42

Paliwo się cofa, albo zamontuj dodatkową pompkę albo zaworek. po za tym było już dużo podobnych tematów, użyj szukajki

#3 OFFLINE   SmOouk

SmOouk
  • 31 postów
  • Dołączył: 05-10-2015
  • Skąd: ZmY
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 20 marca 2016 - 10:57

Przerobiłem ten temat w swojej klusce. Przyczyną oczywiście jest nie szczelny układ paliwowy. Najpierw trzeba zobaczyć czy węże nie są popękane i czy zbiornik suchy. Jak jest ok no to kolejne problemy już gorsze (w moim przypadku sie okazalo) przepuszczajace wtryski nie 3ma ciśnienia trzeba zmienić uszczelniacze (oringi). I ostatnia przyczyna zaworek w pompie musisz zainstalować w układ taki zewnętrzny ale wątpię ze pomoże bo te silniki lubią jak im te wtryski puszczają. Już parę osób o to pytalo. Jeśli będziesz się gramolic z naprawą to dam ci poradę aby się nie denerwować (sam tak z pół roku jezdzilem) zamontować w układ trzeba reczna gruche i stawiaj auto tak aby tył był wyżej jak przód wtedy podchodzisz zawsze przed odpaleniem 3x zapompujesz i odpalasz rakietę. Ale obszernie to napisałem nwm czy się polapiesz ale jak coś to pytaj bo wiedzą jest tylko ze przy niedzieli trudno się skupić :)

#4 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 marca 2016 - 11:03

zamontować w układ trzeba reczna gruche i stawiaj auto tak aby tył był wyżej jak przód wtedy podchodzisz zawsze przed odpaleniem 3x zapompujesz i odpalasz rakietę

 

:smiech:



#5 OFFLINE   norbikrylas

norbikrylas
  • 26 postów
  • Dołączył: 30-10-2014

Napisany 20 marca 2016 - 14:53

Dzięki za podpowiedź coś mi się wydaje, że jest to o czym piszesz, bo jak tył jest wyżej to fakt nie było problemu z odpaleniem, uszczelniacze robiłem, ale nie zmienili mi wtedy podkładek. układ i bak są w porządku nigdzie nie ciekną. Zapewne jest to co u ciebie czyli uszczelniacze, bo wtedy ponoć jest czarna ropa w baku a u mnie taka jest. To powiedz mi jaki koszt naprawy??



#6 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 20 marca 2016 - 17:37

czarna ropa = trawersy do roboty

może też puszczać na stożkach sztywnych przewodów, jak skręcenie na sucho nie pomaga to można przesmarować smarem do tłoczków hamulcowych, ostatecznie wymiana na nowe przewody

przy zbiorniku można też wpiąć pompkę 1 barową albo podpiąć kompresor to też ukaże nieszczelność, ewentualnie zamontowac pompę na stałe jak to jest w fordach, audi, czy astrze g

 

 

graty ok 220 + robota

 

oringi i uszczelniacze trawersów 100

uszczelki kolektora 2x18 albo 1x18 gdy nie ma potrzeby ruszania drugiej części

uszczelka vacum 12-15zł

uszczelka pokrywy zaworów 60-70

ewentulanie trójniki przelewowe i wężyk dodatkowe 100zł

 

zawór zwrotny jest w pompie jako śruba która trzyma przewód, oryginał ok 70zł



#7 OFFLINE   SmOouk

SmOouk
  • 31 postów
  • Dołączył: 05-10-2015
  • Skąd: ZmY
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 20 marca 2016 - 21:03

5dyszek kosztuje zestaw naprawczy na wtrysk robotę zrobiłem sam