

Ciężko odpala gdy auto jest przechylone
#1
OFFLINE
Napisany 11 marca 2016 - 12:22
#2
OFFLINE
Napisany 11 marca 2016 - 12:51
Spotkałem się już z takim przypadkiem. oto rozwiązanie: zatankuj więcej niż 2l Pb - na przykład ze 20 litrów i zobacz wtedy.
#3
OFFLINE
Napisany 11 marca 2016 - 12:56
#4
OFFLINE
Napisany 11 marca 2016 - 13:15
zawsze trzymam jego poziom na minimum 1/4.
A jak jest przechylone auto to ile pokazuje wskaźnik ?
#5
OFFLINE
Napisany 11 marca 2016 - 13:40
#6
OFFLINE
Napisany 11 marca 2016 - 14:05
#7
OFFLINE
Napisany 11 marca 2016 - 14:10
#8
OFFLINE
Napisany 11 marca 2016 - 14:51
Obstawiam pompę paliwa - ten rejon. Może coś nie styka? Może jest krzywo zamocowana? Nie napisałeś od kiedy się tak dzieje więc domniemuję, że od zawsze.
#9
OFFLINE
Napisany 11 marca 2016 - 14:59
#10
OFFLINE
Napisany 11 marca 2016 - 15:04
A zrobisz coś dla nas i sprawdzisz najpierw najprostsze rzeczy: pompa paliwa - styki, położenie (w sensie czy nie jest przechylona), króćce - czy nie są przerdzewiałe?
Jak już wyeliminujesz to, to wtedy pytaj dalej. ok?
#11
OFFLINE
Napisany 12 marca 2016 - 00:15
Nieszczelność układu paliwowego. Przejżyj przewody paliwowe okolice pompy paliwowej, wężyki przelewowe, uszczelniacze wtrysków, okolice filtra paliwa, wymień filtr jeśli juz ma nachulane .
Może pompa już słabo wydajna.
Ja bym zastosował "gruszkę do paliwa " w niej jest zaworek zwrotny zapobiegający cofaniu się paliwa miałem to samo tylko że w zaawansowanym stopniu. Auto nie paliło z rozrusznika ani na plaka nie potrafiło zapalić nawet zaraz po zgaszeniu. Założyłem gruszke na dolocie do filtra gruszką odpowietrzyłem i okazało się ze węzyk od filtra do pompowtrysku był minimalnie dziurawy. Wcześniej podczas kręcenia rozrusznikime ciśnienie było na tyle słabe że nie pokazywał się wyciek a dziurka podawała na tyle lewego powietrza że auto nie umiało zagadać. Grszke zostawiłem wadliwy przewód zmieniłem i auto pali jak cza Afachowcy diagnozowali skończony pompowtrysk (Nigdy na zatartym pompowtrysku by nie odpaliło żadna metoda by auto nie wzbudziła) pompe w baku utrzymywanie ponad połowy paliwa w baku, zmiane paliwa bo jest z wodą bo jest brudne bo jest lewe, skończone świecie żarowe, Padnięty przekaźnik od podgrzewwania, martwy podgrzewacz paliwa przesko na rozżądzie czyjnik położenia wału, stacyjka, immo, soft padł, TURBO O.O .... no i w końcu brak kompresji
Pierwsze co to podłączyłem pod kompa. Zrobiłem to raz przeskanowałem i zero błedów i sie tego trzymałem. Każdy z nich dał by se ręce uciąć ze jak oni wejdą z kompem to będą mieli otwartą ksiażke i będą z niej czytać po czym klikną usun błędy i będą czekać na laury w postaci bicia brawa na stojąco z głośnym wiwatowaniem no i oczywiscie "Drobną opłatą za podłączenie od 70 zł do 100 zł " Ale ja nie dałem się namówić szukałem problemu w szczelnosci i to był dobry trop. Bo jak byłem mały i w komarku iskre miałem na kolanku wydechowym nie było paliwa to nie obstawiałem na zapłon kondensator przerywacz lub klin na wale xD A i kazdy z nich mówił ze skanowałem złym oprogramowaniem lub robiłem nie umiejętnie Wydał bym mase kasy czasu i zniszczył sobie psychikę gdybym słuchał każdego z nich. Mechanik też by swoje skroił zanim by wpadł na przyczyny awari . Moje auto 2.2 DTI
#12
OFFLINE
Napisany 12 marca 2016 - 08:57
#13
OFFLINE
Napisany 12 marca 2016 - 09:23
#14
OFFLINE
Napisany 12 marca 2016 - 15:11
#15
OFFLINE
Napisany 12 marca 2016 - 15:20
#16
OFFLINE
Napisany 12 marca 2016 - 16:07
A pompa jest z prawej strony, czyli jak tak parkujesz to zawsze poziom benzyny jest nizej od pompy jak masz z 10 litrow w baku.Nie sprawdzałem aż tak dokładnie ale zaparkuje dzisiaj odwrotnie i zobaczymy jak będzie jutro. Zawsze staje strona lewą(kierowcy) niżej.
Edytowany przez zico, 12 marca 2016 - 16:09.
#17
OFFLINE
Napisany 12 marca 2016 - 16:21
#18
OFFLINE
Napisany 12 marca 2016 - 16:28
#19
OFFLINE
Napisany 12 marca 2016 - 16:30
#20
OFFLINE
Napisany 13 marca 2016 - 18:25