


AAA i przy filtrze jest mała wtyczka dwa piny. Nie jest to od podgrzewacza a wokół nie widać gdzie można by ją wiać. Do czego ona ? Wysłane z mojego Trooper_X55 przy użyciu Tapatalka
Napisany 20 lutego 2016 - 12:39
Napisany 20 lutego 2016 - 18:51
p400 wszystko związane z podciśnieniem
1590 możesz olać narazie
jak paliwa nie było w filtrze to trzeba cały układ przejrzeć, od trawersów po zbiornik, najlepiej sobie wpiąć w zasilanie pompy wtryskowej pompkę niskociśnieniową i pojeździć kilka dni, nieszczelności się pokażą (poza trawersami)
plaka zostaw do kokpitu, przy zapowietrzeniu wystarczy zluzować nakrętkę na pierwszym wtrysku o pół obrotu i kręcić na wciśniętym pedale do podłogi, w klika sekund odpali
Napisany 21 lutego 2016 - 11:58
chwila bo coś mi tu nie pasuje piszesz o swoim aucie czyli 2,2 DTI (Y22DTH) gdzie jest sterownik EDC 15M a na pierwszym zdjęciu na górze widać sterownik SIMTEC 71 który był w 2,2 ale benzynie, czym te błędy zostały sczytane ?
Napisany 25 lutego 2016 - 16:35
Napisany 26 lutego 2016 - 22:34
Napisany 26 lutego 2016 - 22:43
Witam. Na kompie pokazuje mi ze na dworze jest -40°C. Od zawsze omega miała niska temp silnika +/-75°C. Przed awaria wydawało mi się ze wskazówka wcale się nie dzwiga. I moje pytanie. Czy czujnik wysiadł całkowicie i auto przez niego nie odpala? Dodam ze gdy kilka razy wlanczam zapłon swiece za każdym razem grzeja tyle samo czasu. A według mnie czas grzania powinien malec lub powinny się zagrzac raz a nie cały czas ewentualnie chwile je dogrzac Wysłane z mojego Trooper_X55 przy użyciu Tapatalka
czujnik temp ten dwu pinowy na obudowie termostatu do wymiany, przy pokazywanej temp powinien bez problemu odpalić bo komp dostaje info o -40 i zwiększa dawkę oraz grzeje świece max długo co wpływa na lepsze odpalanie
jak wg odpala auto trzeba długo kręcić? czy odpali zgaśnie, znowu odpali i zgaśnie i tak kilka razy ?
Napisany 26 lutego 2016 - 23:11
Napisany 26 lutego 2016 - 23:47
masz zapowietrzony układ
poluzuj pierwszą nakrętkę wtrysku o pół obrotu i odpalisz
-40 pokazuje na midzie czy po podpięciu diagnostyki ?
Napisany 26 lutego 2016 - 23:49
Napisany 27 lutego 2016 - 10:45
Czy Ty nadal diagnozujesz klekota tym programem co na pierwszym foto?
Napisany 27 lutego 2016 - 11:26
Po podłączeniu. Na plaku kreculem dość długo wiec myślę ze juz by się odpowietrzyla
wydaj te 50 zł i zrób diagnostykę błędów odpowiednim sprzętem u elektryka
jak wg nie odpala to zapowietrzony układ jak wspominali wcześniej koledzy, ja tak miałem psikałem plakiem nawet około min i w końcu odpalił ale po takich zabiegach niszczysz silnik i pompę i ostatnio 1700 zł wydałem heh
Napisany 27 lutego 2016 - 16:31
Napisany 01 marca 2016 - 00:40
chwila bo coś mi tu nie pasuje piszesz o swoim aucie czyli 2,2 DTI (Y22DTH) gdzie jest sterownik EDC 15M a na pierwszym zdjęciu na górze widać sterownik SIMTEC 71 który był w 2,2 ale benzynie, czym te błędy zostały sczytane ?
Czy Ty nadal diagnozujesz klekota tym programem co na pierwszym foto?
a to nie autocom czasem ?
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówNapisany 01 marca 2016 - 05:48
a to nie autocom czasem ?nie autocom wygląda inaczej, bo posiadam chyba że jakaś inna wersja softu