

Akumulator podciśnienia , co to za ustrojstwo ?
#1
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2008 - 20:10
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2008 - 22:10
A kontynując, za co jest on odpowiedzialny??
#4
OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2008 - 22:16
a może też tłumi drgania w układzie podciśnień? właściwie to nie jestem pewien....

btw. w V6 jest takie 2 conajmniej

#5
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2008 - 09:44
#6
OFFLINE
Napisany 23 maja 2008 - 10:20
#7
OFFLINE
Napisany 23 maja 2008 - 12:25
witam i ja podlacze sie pod temacik ,po dosc ostrej jezdzie po miscie zatrzymalem sie na swiatlach a tu mi paruje sopod maski :bad: ,otworzylem i zauwazylem ze jeden (prawdopodobnie z trzech)przewodow akumulatora podcisnienia wisi sobie od tak i ucieka przez nigo goracy plyn chlodzacy i moje pytanie gdzie on powinien byc podlaczony jak mi sie uda to zapodam fotke
daj zdjecie bo z opisu nic nie wynika, jaki akumulator podcisnienia ?
#8
OFFLINE
#9
OFFLINE
Napisany 25 maja 2008 - 16:14

#10
OFFLINE
Napisany 05 czerwca 2013 - 19:51
Z góry dzięki za odpowiedź
#11
OFFLINE
Napisany 05 czerwca 2013 - 20:12
#12
OFFLINE
Napisany 05 czerwca 2013 - 20:27
Podłaczam sie do pytania tylko u mnie chodzi czy z 2.5 V6 bedzie pasic dla 2.0
Będzie pasić w jedną i drugą stronę

#13
OFFLINE
Napisany 05 czerwca 2013 - 20:37
#14
OFFLINE
Napisany 05 czerwca 2013 - 21:38
A z Vectry lub Astry? Bo wyglada bardzo podobnie ... patrze na allegro...
Mże być nawet termos do herbaty ,, przecież to tylko bufor , aby był szczelny,działał w nim zaworek zwrotny i dał się zainstalować tam gdzie chcecie:D
#15
OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2013 - 14:11

782-214-578
884-777-999

#16
OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2013 - 14:30
A ja tego nie mam.wogole .....ktos to wyrzucil zanim kupilem swoja ome i dziala wszystko ..hmm
ciekawe... moze ja to tez pomine i bedzie dzialac

#17
OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2013 - 20:34
ciekawe... moze ja to tez pomine i bedzie dzialac
jak pominiesz to przy dodawaniu gazu klapy będą się zerowały czyli powietrze na szybę, obieg zamknięty też przestanie działać. Po to jest akumulator, by akumulował podciśnienie i utrzymywał je gdy w kolektorze podciśnienie będzie malało.