Witam
Prośbe mam profilaktyczną o weryfikację parametrów pracy mojego 2.0T
Wszystko ok ? Podobno -6tyś stopni na 2 sondzie to normalka(sonda diagnostyczna)
Dane z bloków pomiarowych:
- Napięcie akumulatora, 13.9 V
- Status zapłonu, Zał 12V
- Glówny przekaznik, Aktywny
- Prędkość silnika, 760 obr/min
- Przekaźnik pompy paliwa, Aktywny
- Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego, Aktywny
- Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu), 0.98 V
- Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu), 0.47 V
- Czujnik położenia pedału przyspieszania 1 zaprogramowane położenie dolne, 0.39 V
- Czujnik położenia pedału przyspieszania 2 zaprogramowane położenie dolne, 0.38 V
- Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu, 0 %
- Obliczona pozycja przepustnicy, 6 %
- Położenie przepustnicy, Obciaz. czesc.
- TP (pozycja przepustnicy) czujnik 1, 4.12 V
- TP (pozycja przepustnicy) czujnik 2, 0.82 V
- Czujnik położenia przepustnicy 1 zaprogramowane położenie dolne, 1.79
- Czujnik położenia przepustnicy 2 zaprogramowane położenie dolne, 0.24
- Sygnał serwo PWM położenia przepustnicy, 0 %
- Ciśniemnie ładowania, 99 kPa
- Ciśnienie bezwzględne rury dolotowej, 34 kPa
- Ciśnienie atmosferyczne, 3 251 kPa
- Przepływomierz powietrza, 9 kg/h
- Temperatura powietrza wlotowego, 12 °C
- Uklad zapob. spalaniu stuk., Nieaktywny
- Zawór odpowietrzający zbiornika pali, 13 %
- Zawór odpowietrzający zbiornika pali, Aktywny
- B1S1 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 1), Aktywny
- B1S1 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 1), 703 mV
- Obwód sondy lambda O2 B1 (Rząd cylindrów 1), Zamknięte
- B1S2 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 2), Aktywny
- B1S2 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 2), 195 mV
- B1S2 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 2), -6 141 °C
- B1 Krótkoterminowa adaptacja paliwa (Rząd 1), 12 %
- Wzbogacenie mieszanki do ochrony katalizatora (grupa 1), Nieaktywny
- Wzbogacenie siły, Nieaktywny
- Pożądane jałowe, 750 obr/min
- Zmodyfikowana prędkość obrotowa biegu jałowego, NO
- Przesunięcie prędkości jałowej, Nieaktywny
- Opóź. odcięcie paliwa (Opóźnienie), Nieaktywny
- Prędkość pojazdu, 0 km/h
- Temperatura cieczy chłodzącej, 78 °C
- Normalna temperatura pracy silnika, Aktywny
- Wentylator 1 stopień regulacji, Nieaktywny
- Wentylator 2 stopień regulacji, Nieaktywny
- Wentylator 3 stopień regulacji, Nieaktywny
Mi osobiście nie podoba się pkt.13 o przepustnicy....skoro samochód na biegu jałowym gaz nietknięty to skąd informacja o obciążeniu częściowym przepustnicy ? Brudna ?
Edytowany przez Dawido89, 04 lutego 2016 - 15:05.