Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Weryfikacja parametrów pracy Z20NET


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
4 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Dawido89

Dawido89
  • 1 640 postów
  • Dołączył: 29-06-2010
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 lutego 2016 - 14:40

Witam :)

Prośbe mam profilaktyczną o weryfikację parametrów pracy mojego 2.0T :)

 

Wszystko ok ? Podobno -6tyś stopni na 2 sondzie to normalka(sonda diagnostyczna)

 

 

Dane z bloków pomiarowych:

 

  1. Napięcie akumulatora,                 13.9 V
  2. Status zapłonu,                               Zał 12V
  3. Glówny przekaznik,                       Aktywny
  4. Prędkość silnika,                             760 obr/min
  5. Przekaźnik pompy paliwa,                          Aktywny
  6. Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,                              Aktywny
  7. Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),      0.98 V
  8. Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),      0.47 V
  9. Czujnik położenia pedału przyspieszania 1  zaprogramowane położenie dolne,              0.39 V
  10. Czujnik położenia pedału przyspieszania 2  zaprogramowane położenie dolne,              0.38 V
  11. Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,         0 %
  12. Obliczona pozycja przepustnicy,              6 %
  13. Położenie przepustnicy,                             Obciaz. czesc.
  14. TP (pozycja przepustnicy)  czujnik 1,      4.12 V
  15. TP (pozycja przepustnicy)  czujnik 2,      0.82 V
  16. Czujnik położenia przepustnicy 1  zaprogramowane położenie dolne,  1.79
  17. Czujnik położenia przepustnicy 2  zaprogramowane położenie dolne,  0.24
  18. Sygnał serwo PWM położenia przepustnicy,     0 %
  19. Ciśniemnie ładowania, 99 kPa
  20. Ciśnienie bezwzględne rury dolotowej,               34 kPa
  21. Ciśnienie atmosferyczne,           3 251 kPa
  22. Przepływomierz powietrza,       9 kg/h
  23. Temperatura powietrza wlotowego,     12 °C
  24. Uklad zapob. spalaniu stuk.,      Nieaktywny
  25. Zawór odpowietrzający zbiornika pali,  13 %
  26. Zawór odpowietrzający zbiornika pali,  Aktywny
  27. B1S1 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 1),    Aktywny
  28. B1S1 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 1),        703 mV
  29. Obwód sondy lambda O2 B1 (Rząd cylindrów 1),             Zamknięte
  30. B1S2 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 2),    Aktywny
  31. B1S2 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 2),        195 mV
  32. B1S2 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 2),        -6 141 °C
  33. B1 Krótkoterminowa adaptacja paliwa (Rząd 1),              12 %
  34. Wzbogacenie mieszanki do ochrony katalizatora (grupa 1),        Nieaktywny
  35. Wzbogacenie siły,          Nieaktywny
  36. Pożądane jałowe,          750 obr/min
  37. Zmodyfikowana prędkość obrotowa biegu jałowego,  NO
  38. Przesunięcie prędkości jałowej,                              Nieaktywny
  39. Opóź. odcięcie paliwa (Opóźnienie),     Nieaktywny
  40. Prędkość pojazdu,                         0 km/h
  41. Temperatura cieczy chłodzącej,                              78 °C
  42. Normalna temperatura pracy silnika,                    Aktywny
  43. Wentylator 1 stopień regulacji,                Nieaktywny
  44. Wentylator 2 stopień regulacji,                Nieaktywny
  45. Wentylator 3 stopień regulacji,                Nieaktywny

Mi osobiście nie podoba się pkt.13 o przepustnicy....skoro samochód na biegu jałowym gaz nietknięty to skąd informacja o obciążeniu częściowym przepustnicy ? Brudna ?


Edytowany przez Dawido89, 04 lutego 2016 - 15:05.



 


 


 


#2 OFFLINE   smokebite

smokebite

    Omega Garage

  • 1 750 postów
  • Dołączył: 18-08-2011
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 04 lutego 2016 - 22:21

Witam :)

Prośbe mam profilaktyczną o weryfikację parametrów pracy mojego 2.0T :)

 

Wszystko ok ? Podobno -6tyś stopni na 2 sondzie to normalka(sonda diagnostyczna)

 

Mi osobiście nie podoba się pkt.13 o przepustnicy....skoro samochód na biegu jałowym gaz nietknięty to skąd informacja o obciążeniu częściowym przepustnicy ? Brudna ?

nie masz linki gazu tylko elektroniczną przepustnicę. Zamiast silniczka krokowego to przepustnica jest otwierana minimalnie co by silnik pracował na biegu jałowym.

 

Poza tym temp. 78st to jeszcze silnik niedogrzany do końca :p


Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno


" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "

Auto Serwis Kraków
Opel Saab
515 018 365

#3 OFFLINE   Dawido89

Dawido89
  • 1 640 postów
  • Dołączył: 29-06-2010
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 lutego 2016 - 22:49

no całe 8stopni brakuje bo dla niego norma to 86c ;)


 


 


 


#4 OFFLINE   Konrad Latkowski

Konrad Latkowski
  • 82 postów
  • Dołączył: 16-01-2016
  • Skąd: Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 04 lutego 2016 - 23:01

Jakbyśmy mieli takie atmosferyczne to chyba nawet czołgać się nie bylibyśmy w stanie.

#5 OFFLINE   Bolo94

Bolo94

    Kandydat na klubowicza

  • 419 postów
  • Dołączył: 09-05-2014
  • Skąd: Brodnica - Gołkowo
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 04 lutego 2016 - 23:04

Signum ma swoją atmosferę. Może i grawitację:D