żeby zdemontować ten schowek, trzeba wszystko wyjąć, czy da się go jakoś wyjąć.
Lepiej jest zdjąć cały panel , bo od czoła można wyłamać zatrzaski.
Ps. Nie wiedziałem , że standardowa kieszeń na papierosy , była exclusive z navi....
Napisany 29 stycznia 2018 - 21:39
żeby zdemontować ten schowek, trzeba wszystko wyjąć, czy da się go jakoś wyjąć.
Lepiej jest zdjąć cały panel , bo od czoła można wyłamać zatrzaski.
Ps. Nie wiedziałem , że standardowa kieszeń na papierosy , była exclusive z navi....
Napisany 07 lutego 2018 - 18:08
Witam. Czy przy wymianie kolektorów wydechowych w 3.0 na te z 3.2 zakładać uszczelki od 3.2 czy 3.0 ? Jest jakaś różnica?
Napisany 07 lutego 2018 - 19:32
Witam. Czy przy wymianie kolektorów wydechowych w 3.0 na te z 3.2 zakładać uszczelki od 3.2 czy 3.0 ? Jest jakaś różnica?
Uszczelki muszą być od 2.6/3.2
Napisany 07 lutego 2018 - 19:39
Uszczelki muszą być od 2.6/3.2
Ok Same kolektory od 3.2 oczywiście będą pasować bez problemu pod 3.0?
Edytowany przez NerwuS13, 07 lutego 2018 - 19:39.
Napisany 07 lutego 2018 - 19:50
Ok
Same kolektory od 3.2 oczywiście będą pasować bez problemu pod 3.0?
Tak będą pasować. Będziesz musiał przyciąć kołnierze na rurach wydechowych do kolektora. 2.6/3.2 mają płytsze gniazda.
Edytowany przez wars1977, 07 lutego 2018 - 19:51.
Napisany 09 lutego 2018 - 21:10
Pytam w imieniu mojego kolegi Czy głowice z x25xe pasują do x30xe ?
Napisany 09 lutego 2018 - 21:46
Pytam w imieniu mojego kolegi
Czy głowice z x25xe pasują do x30xe ?
Fizycznie tak, ale nie rób tego.
Napisany 09 lutego 2018 - 22:12
Ok. A Jakieś konkrety? Czytałem że x30xe ma większy skok tłoka niż x25xe zgadza się? Czyli nastąpi kolizja tłokowo-zaworowa dobrze rozumiem?
Napisany 09 lutego 2018 - 23:51
Silnik 2.5 v6 ,rok produkcji listopad 1999 VIN: V0L0VBM69Y1027225
Wie ktoś jaki numer cewki idzie do tego rocznika ? bo wiem ,że są 3 rodzaje -002, -010, -017
Edytowany przez ukas7, 10 lutego 2018 - 00:37.
Napisany 10 lutego 2018 - 18:59
Najnowszy rodzaj czyli wtyczka do góry tak jak wyjścia na przewody i wtyczka owalna
Napisany 11 lutego 2018 - 16:26
http://allegro.pl/ce...7129714329.html
Warto zamowic takiego chinczyka z gwarancja na 2 lata?
Dodam ,ze samochod i tak pojezdzi jeszcze tylko okolo 2 lat
edit:Zdecydowałem się jednak na oryginalną używke
Edytowany przez ukas7, 16 lutego 2018 - 20:57.
Napisany 22 lutego 2018 - 16:31
Witam. W którym miejscu znajduję się zawór trójdrożny nagrzewnicy? Pacjent omega b 3.0 v6
Edit. Już wszystko wiem
Edytowany przez NerwuS13, 22 lutego 2018 - 18:01.
Napisany 24 lutego 2018 - 02:09
Moi mili, jak działa ogrzewanie tylnej szyby z lusterkami w Omie B? Sprecyzuję pytanie:
1. Czy powinno się wyłączyć samoczynnie po upływie jakiegoś czasu (jeśli tak to jakiego)?
2. Czy przy mrozach samoczynnie również się włączy po odpaleniu silnika, jak w niektórych autach, czy tylko przez włączenie przyciskiem?
3. Jaki numer gm posiada przekaźnik od grzania szyby w Omie? Czy również było kilka rodzai jak z przekaźnikiem od czasowej pracy wycieraczek?
U mnie działa tylko poprzez manualne włączenie i wyłączenie.
Napisany 24 lutego 2018 - 15:15
Czy powinno się wyłączyć samoczynnie po upływie jakiegoś czasu
Jak najbardziej. W przycisku jest mosiężna membrana , ale co ile się wyłącza nie pamiętam.
Czy przy mrozach samoczynnie również się włączy po odpaleniu silnika,
Śmiem twierdzić , że "takie rzeczy to tylko w Erze" . Sterownik jest zbyt prymitywny na taką możliwość.
Z tą membraną to może być zmyła , bo kiedyś jechałem ok 600 km z walniętym regulatorem altka . W czasie jazdy grzanie wyłączało się cirka co ok 20 -40 minut. Efekt tego był taki , że po tym radio miało problem ze słabszymi sygnałami radiowymi.
Napisany 24 lutego 2018 - 18:49
1. U mnie wyłącza się automatycznie po upływie jakiegoś czasu, stawiam tak gdzieś między 10-20 min od włączenia.
2. Włączasz tylko po przez manualne włączenie przyciskiem, automatycznie się nie włącza.
Napisany 25 lutego 2018 - 20:47
jak działa ogrzewanie tylnej szyby z lusterkami w Omie B
U mnie działa "automatycznie jak włączę z palca" przy pracującym silniku i automatycznie sam się wyłącza po zgaszeniu silnika. Zresztą to wynika ze schematu podłączenia tegoż ustrojstwa i bezpieczeństwa coby się nie sfajczyło autko. Wyłącznik jeden i ten sam, włącza szybę tylną i lusterka zaś sygnał na przekażnik idzie od pracującego silnika.
Napisany 26 lutego 2018 - 21:58
"takie rzeczy to tylko w Erze"
i w Polonezie
Dziękuję za odpowiedzi. Pytałem, bo miałem wątpliwości czy samoczynnie się wyłączy. Ogrzewanie szyby dość mocno obciąża instalację (widzę po wyraźnym, choć jeszcze nie tragicznym, przygaśnięciu zegarów czy wyświetlacza) i nie mogłem się doczekać, aż samo się wyłączy. Z obawy zawsze zdążę samodzielnie pstryknąć w przycisk.
Napisany 27 lutego 2018 - 16:42
Ogrzewanie szyby dość mocno obciąża instalację
Nie aż tak bardzo . Klimatronik z włączoną klimą ciągnie więcej prądu.
Napisany 19 marca 2018 - 15:51
Technika →
Wyposażenie wewnętrzne i akcesoria →
Brakujące elementy rolety elektrycznejRozpoczęte przez sapciak , 29 sty 2018 ![]() |
|
![]()
|
||
Forum Główne →
Spoty - Omega Klub Polska →
dolnośląskie (D) →
23.07.2016 - Oława grillRozpoczęte przez tc82 , 21 lip 2016 ![]() |
|
![]()
|