Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Co to jest? Z czym to sie je - krótkie pytanie - krótka odpowiedź

grill atrapa bez znaczka B FL

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
18569 odpowiedzi na ten temat

#15141 OFFLINE   Dawido89

Dawido89
  • 1 640 postów
  • Dołączył: 29-06-2010
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 kwietnia 2015 - 11:05

do radia grającego :)

 


 


 


#15142 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 kwietnia 2015 - 11:23

do radia grającego :)


np taki http://radiokomunika...-ohm-p-127.html
albo taki http://www.dipol.com...1m__E1171_1.htm

#15143 Guest_Pienia_*

Guest_Pienia_*
  • Dołączył: 01-01-1970

Napisany 06 kwietnia 2015 - 18:15

Witam

Proszę o pomoc w odkręceniu podłokietnika z telefonem w Omedze B Kombi. Jest przykręcony dwoma śrubami, ale nie mogę się do nich dostać moimi kluczami nasadowymi. A myślałem, że są nawet cienkościenne. Może jakieś polecicie w miarę niedrogie? No chyba, że można te śruby jeszcze czymś innym odkręcić?

Pozdrawiam

#15144 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 kwietnia 2015 - 19:25

Witam

Proszę o pomoc w odkręceniu podłokietnika z telefonem w Omedze B Kombi. Jest przykręcony dwoma śrubami, ale nie mogę się do nich dostać moimi kluczami nasadowymi. A myślałem, że są nawet cienkościenne. Może jakieś polecicie w miarę niedrogie? No chyba, że można te śruby jeszcze czymś innym odkręcić?

Pozdrawiam


a to nie jest tak:
"Odkręcamy podłokietnik od tunelu (6 śrub na krzyżak po otwarciu podłokietnika)"

#15145 Guest_Pienia_*

Guest_Pienia_*
  • Dołączył: 01-01-1970

Napisany 06 kwietnia 2015 - 19:35

Po zdjęciu tej górnej części podłokietnika czyli uchwytu na telefon żadnych śrub krzyżakowych mocujących podłokietnik do tunelu nie widzę. Tylko te dwie na dnie na klucz nasadowy.

#15146 OFFLINE   siuAda

siuAda

    don't worry be happy

  • 4 791 postów
  • Dołączył: 17-10-2008
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 06 kwietnia 2015 - 19:41

Tylko te dwie na dnie na klucz nasadowy.

tylko

(6 śrub na krzyżak po otwarciu podłokietnika)"

z telefonem nie ma

#15147 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 kwietnia 2015 - 20:38

tylko

z telefonem nie ma


wybrakowana wersja jakaś:p

#15148 OFFLINE   vertix

vertix
  • 822 postów
  • Dołączył: 11-12-2010
  • Skąd: Pyrzyce
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 kwietnia 2015 - 22:29

Proszę o pomoc w odkręceniu podłokietnika z telefonem w Omedze B


I na pewno tam nie ma tam "gwiazdek/imbusów" ??

#15149 OFFLINE   krop

krop
  • 17 postów
  • Dołączył: 18-09-2013
  • Skąd: Żory
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 kwietnia 2015 - 11:22

Witam, jakieś pół godziny temu jadąc po zjechaniu z trasy zacząłem słyszeć terkot z silnika który był częstszy przy zwiększaniu obrotów. Silnik chodzi gładko i ma moc (2.5 V6) ale niepokoi mnie to trajkotanie. Jestem 60 km od domu. Czy jechać? Niedawno był zmieniany rozrząd i olej. Nic nie wycieka. W wolnej chwili sprawdzę poziom oleju.

#15150 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 08 kwietnia 2015 - 12:07

Mógł się poluzować napinacz paska rozrządu, jeżeli był źle dokręcony. Objaw to terkotanie właśnie.

#15151 OFFLINE   krop

krop
  • 17 postów
  • Dołączył: 18-09-2013
  • Skąd: Żory
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 kwietnia 2015 - 17:37

Nieważne już, dojechałem mimo terkotu będąc nieźle wystraszonym :)

Poluzowane koło pasowe po stronie kierowcy. Naprawa 0zł.

#15152 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 08 kwietnia 2015 - 18:17

Nieważne już, dojechałem mimo terkotu będąc nieźle wystraszonym :)

Poluzowane koło pasowe po stronie kierowcy. Naprawa 0zł.


Gdzie jest koło pasowe po stronie pasażera zatem ?

#15153 OFFLINE   Matys92

Matys92
  • 9 postów
  • Dołączył: 08-04-2015

Napisany 08 kwietnia 2015 - 20:00

Witam.
Kupiłem ostatnimi czasy omegę b fl 2.2 z lpg. Wymieniłem już multum części ,że tak powiem. Poprzedni właściciel okazał się partaczem. Nic nie robił tylko jeździł. Ostatnimi czasy wymieniłem uszczelkę miski olejowej. jadąc samochodem dynamicznie wyświetla mi się komunikat o ubytku oleju. Olej wymieniłem na elf 5w-30. nie powiem przy odpaleniu kopci na niebiesko i chyba tylko wymiana uszczelniaczy i pierścieni pomoże by nie jadła tyle oleju. Czy może byc jakaś inna przyczyna tego? Przy okazji zapytam czy chłodnica wody będzie pasować od 2.0? Dopiero poznaję omegę wcześniej jeździłem inną marką. I jeszcze na koniec jedno pytanie czy temperatura jaką pokazuje mi licznik tzn 87 stopni nie jest zbyt niska ? Zalecacie wymianę termostatu?

#15154 OFFLINE   Piotrek

Piotrek
  • 1 395 postów
  • Dołączył: 17-07-2011
  • Skąd: WGM
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 kwietnia 2015 - 20:33

I jeszcze na koniec jedno pytanie czy temperatura jaką pokazuje mi licznik tzn 87 stopni nie jest zbyt niska ? Zalecacie wymianę termostatu?

W 2.2 to norma 85-87 :yes: Ile bierze Ci oleju? Może czas zmienić na 10w40 :hmmm: jaki masz przebieg ?

#15155 OFFLINE   toptom

toptom
  • 1 518 postów
  • Dołączył: 12-10-2010
  • Skąd: Edynburg
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 kwietnia 2015 - 20:44

Ile bierze Ci oleju? Może czas zmienić na 10w40 jaki masz przebieg ?


Jak bieze olej to czas na naprawe a nie na zmiane oleju. Moze jeszcze moto doktora zaproponuj :masakra:

#15156 OFFLINE   FilipNigga

FilipNigga

    Jest Omega jest zabawa :D

  • 180 postów
  • Dołączył: 05-02-2011
  • Skąd: Miłosław
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 08 kwietnia 2015 - 21:45

Witam.
Kupiłem ostatnimi czasy omegę b fl 2.2 z lpg. Wymieniłem już multum części ,że tak powiem. Poprzedni właściciel okazał się partaczem. Nic nie robił tylko jeździł. Ostatnimi czasy wymieniłem uszczelkę miski olejowej. jadąc samochodem dynamicznie wyświetla mi się komunikat o ubytku oleju. Olej wymieniłem na elf 5w-30. nie powiem przy odpaleniu kopci na niebiesko i chyba tylko wymiana uszczelniaczy i pierścieni pomoże by nie jadła tyle oleju. Czy może byc jakaś inna przyczyna tego? Przy okazji zapytam czy chłodnica wody będzie pasować od 2.0? Dopiero poznaję omegę wcześniej jeździłem inną marką. I jeszcze na koniec jedno pytanie czy temperatura jaką pokazuje mi licznik tzn 87 stopni nie jest zbyt niska ? Zalecacie wymianę termostatu?


a po co piszesz tutaj i zakładasz nowy wątek ?? ->> http://forum.omegakl...621#post1198621

zresztą moim zdaniem to nie jest krótkie pytanie...
Mama mi mówiła: "Ucz się, pracuj, zdobądź żonę.", tata na to: "Baw się chłopcze, jeszcze się urobisz po łokcie."

#15157 OFFLINE   vertix

vertix
  • 822 postów
  • Dołączył: 11-12-2010
  • Skąd: Pyrzyce
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 kwietnia 2015 - 23:13

W 2.2 to norma 85-87


Bez jaj . Albo ma walnięty zegar na desce , albo termostat.
Sprzedaj to od razu i kup ten rocznik z 2,0 XEV - tańszy w utrzymaniu i mniej bubli.
Remont tego silnika , to zmarnowane pieniądze - Po ok 50-70 ts km wszystko wróci .
W ostateczności taniej wychodzi kupić silnik z używki.

Jak bieze olej to czas na naprawe a nie na zmiane oleju.


Z doświadczenia wiem , że naprawa , to pieniądze wyrzucone w błoto.
W rzędówce tylko inny motor , albo inne autko :)

#15158 OFFLINE   Ruki1989

Ruki1989
  • 180 postów
  • Dołączył: 02-09-2013
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 08 kwietnia 2015 - 23:23

Panowie, mam szybkie pytanko: Czy do montażu seryjnej tylnej sprężyny wystarczy odkręcić tylko amortyzator? Ewentualnie ścisnąć dodatkowo sprężynę. Czy jednak nie obejdzie się bez odkręcania drążka i tym samym z ryzkiem jego wymiany plus ustawiania zbieżności tylnych kół? Pacjent to sedan x20xev.

#15159 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 kwietnia 2015 - 23:23

Sprzedaj to od razu i kup ten rocznik z 2,0 XEV

A co to za różnica :hmmm: jeden szit :tak:

#15160 OFFLINE   Maciek-Grucha

Maciek-Grucha

    Co jest SROCYK raz dwa trzy :D

  • 1 470 postów
  • Dołączył: 12-02-2012
  • Skąd: Melbern GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.3D

Napisany 08 kwietnia 2015 - 23:24

Bez jaj

tyle pokazuje

b fl

wiec

to norma 85-87

a to bzdura

Albo ma walnięty zegar na desce , albo termostat.


dziekuje dobranoc :F





Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: grill, atrapa, bez znaczka, B FL