
Auto jakie posiadam to omega b 2.2 na elektronicznej przepustnicy

Otóż od paru dni mam problem. Podczas postoju faluja obroty ale tak od 1000 do 500rpm








Dziękuję
Napisany 27 styczeń 2016 - 23:24
Napisany 28 styczeń 2016 - 01:46
Edytowany przez Marcin1989sc, 28 styczeń 2016 - 01:49.
Napisany 28 styczeń 2016 - 08:35
Kup elm 327 - sprawdzisz błędy i wykasujesz jeśli są. Tak jak Marcin wyzej napisał w pierwszej kolejności dobrze wyczyść przepustnicę. Rozumiem, że lpg nie masz i problem jest na pb.
Napisany 28 styczeń 2016 - 08:35
Napisany 28 styczeń 2016 - 08:49
Jak bedziesz czyścił to pamietaj o takich mikro kanalikach które są
Napisany 28 styczeń 2016 - 17:35
Panowie sprawa się bardziej skomplikowała ! Dziś ciężko było uruchomić auto, długo kręciło a po rozgrzaniu auto zaczęło bardzo nie równo pracować. Dziwny dźwięk dochodzący z przepustnicy i do tego po odczytaniu błędów przez elektromechanika wyskoczyły aż 4 ;p O ile dobrze pamiętam to przepływomierz, sonda lambda, czujnik wałka rozrządu i chyba za bogata mieszanka ;p Najgorsze że po ich usunięciu auto ciągle pracowało źle... Elektromechanika z racji że nie miał czasu powiedział że możliwe że uszkodzony sterownik silnika... Jestem załamany. Wrzucę filmiki na youtube i podam linki
Poniżej linki:
Edytowany przez MoFE Technology, 28 styczeń 2016 - 18:07.
Napisany 28 styczeń 2016 - 17:38
Zacznij od najprostszej sprawy jak wyczyszczenie przepustnicy.
Napisany 28 styczeń 2016 - 18:35
Zacznij od najprostszej sprawy jak wyczyszczenie przepustnicy.
No właśnie chodzi o to że przepustnica jest zjawiskowo czysta... a przynajmniej po zdjęciu rury nachodzącej na przepustnice to widać że w środku jest bardzo czysto...
Napisany 28 styczeń 2016 - 20:02
LPG jest i tak mysle ze wtryski sa kolo przepustnicy i to moze one tak glosno nie chodza. a check Ci nie swiec a bledy wyskoczyly, dziala Ci wogole lampka cheka?
Napisany 28 styczeń 2016 - 20:14
Edytowany przez MoFE Technology, 28 styczeń 2016 - 20:16.
Napisany 29 styczeń 2016 - 07:57
Tak jak koledzy piszą zacznij od czyszczenia przepustnicy (najlepiej zdjąć ją to przy okazji wyczyścisz też kolektor dolotowy, uszczelka pod przepustnicę papierowa do kupienia za grosze w ASO), plus węże i wężyki dochodzące do przepustnicy. Następnie sprawdzenie świec zapłonowych (elektrody), listwy zapłonowej (sprężynki i gumowe fajki). Potem odłączyć akumulator (na noc), skasować błędy z pamięci, pojeździć tylko na benzynie ze 100-200 km w różnych warunkach (prędkość, obciążenie). Można by spróbować zrobić adaptację przepustnicy, ale do tego jest potrzebny profesjonalny interfejs (taki jak mają w ASO). Do tego gościa co mówi o uszkodzonym sterowniku silnika to lepiej więcej nie jeździj, bo widać, że nie ma pojęcia o czym mówi (tych co zaczynają temat od wymiany sondy lambda, sterownika silnika, przepustnicy omijać szerokim łukiem).
Napisany 29 styczeń 2016 - 16:25
Edytowany przez MoFE Technology, 30 styczeń 2016 - 11:53.
Napisany 30 styczeń 2016 - 20:16
Zacznij od najprostszej sprawy jak wyczyszczenie przepustnicy.
Czas najwyższy zadać to ( pozornie głupie ) pytanie .
Co da czyszczenie przepustnicy , skoro przepustnica reguluje tylko dopływ powietrza??? To nie jest gaźnik.....
Okazało sie ze nagrzewa się klema plus... nie wiem dlaczego ale po wymianie na nową kleme i oczyszczeniu przewodów auto znowu pracuje równo dobrze
Nie bede ukrywał ,że teraz się mądruję , bo koledzy strzelali w ciemno , ale mam kolejne głupie pytania.
1 kiedy zmieniałeś świece??
2 ile lat /km mają kable WN..???
Ps Jak nie miałeś odcinki przy 4 ts obr to czujnik wr (i tryb awaryjny )odpada.
Obawiam się ,że poprawa jest chwilowa.
Napisany 30 styczeń 2016 - 21:22
Kolego vertix przed zabraniem głosu w temacie silnika 2.2 benz. proponuję dokształcić się z jego budowy, bo widzę że bazujesz na wiedzy o silniku 2.0 benz. Dla Twojej informacji silnik ten to nie jest tylko rozwiercone 2.0 benz., nie ma przepustnicy na lince i kabli WN, o które pytasz. Twoja wiedza wyniesiona z kontaktu z silnikiem 2.0 nie przekłada się bezpośrednio na znajomość silnika 2.2. Tu jest kilka innych haczyków.
Napisany 31 styczeń 2016 - 01:23
Napisany 01 luty 2016 - 13:13
Kolego vertix przed zabraniem głosu w temacie silnika 2.2 benz. proponuję dokształcić się z jego budowy, Tu jest kilka innych haczyków.
Np taki jak tu
https://www.google.p...CJtaHwIN9rfeYw=
Po za tym kolega pisał że ma nowe świece
A przerwę na świecach ustawiał ?? ( To ma spore znaczenie)
świeża cewke
Kiedy wy wreszcie zaczniecie odróżniać cewkę ( zwykłą) od cewek zespolonych........ ???
Ps . A ta nowa "cewka " to aby nie chińska??
Napisany 01 luty 2016 - 18:18
Edytowany przez Marcin1989sc, 01 luty 2016 - 18:21.
Napisany 01 luty 2016 - 21:17
Napisany 12 marzec 2016 - 16:56
Jeśli ktoś coś chce dodać to proszę przenieść się tutaj : http://forum.omegakl...da#entry1200108
Ponieważ problemu ciąg dalszy...
Napisany 22 czerwiec 2017 - 17:39
Edytowany przez czarnyzgc89, 22 czerwiec 2017 - 17:41.