

#1
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2016 - 22:54
#2
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2016 - 23:36
#3
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2016 - 01:23

#4
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2016 - 08:50
Jezdzilem i to spokojnie wgl cud ze do domu dojechalem bo tak jak napisalem krotko jezdzila :-( potem zaczela gasnac jak sie nagrzala i juz nie szlo jej odpalic wiec do warsztatu tam sie okazalo ze to wszystko zrobione bylo na sztuke...ale tak to jezdzila (nawet calkien fajnie^^)a ten silnik obecny no nie ma porownania jezdzic jezdzi rozpedza sie tez jakos ale w porownaniu z tamtym ten to zolw. generalnie zaciagnalbym go gdzies ale juz mam dosc pakowania w niejezdzacy prawidlowo samochod bo potroilem jego wartosc i dalej problemy.wiem ze to nie mlode auto ale bez przesady :-P a mozliwe ze ten grzybek od turbo cos kiedys wspominal mechanik ze ciezko chodzi jak przyjechalem na wydech?Turbo może puszczać już. Jeżeli go nie regenerowałeś to jest to wielce prawdopodobne. Może też puszczać uszczelniaczami. Może i pierścieniami. Jest kilka opcji. Co robiłeś z silnikiem przed swapem?
Ehh ja to chyba mam takie szczescie xdOlej może też być z brudnej odmy pod pokrywą zaworów, a dym to pewnie turbo lub wtryski. Ale tu potrzebny ktoś ogarnięty od diesla, kto to obejrzy i sprawdzi. Przez forum to za wiele nie zdziałasz
Poza tym bylem u 6mechanikow wstepnie i uslyszalem 6 roznych wersji.a przyjechanie i uslyszenie wymien "to i to i zobaczymy co bedzie dalej"mnie nie bawi nastepny wyslal mnie odrazu na wtryski pojechalem do innego mowi ze wtryski ok na 80% cos z turbo ehh masakra dodal jeszcze ze ten silnik ktory kupilem jest od bmw i ma nastawnik czy cos takiego jest w bloku silnika a opel mial to dokrecane i ja juz nie wiem bo silnik byl normalnie z osprzetem opla idzie zwariowac...Myslalem zeby zrobic przekladke na 2.5 v6 bo chce juz odpicowac omcie ale ona chyba nie chce :-P
#5
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2016 - 13:35
pierwsze i podstawowe pytanie zmieniłeś sam silnik czy wraz z osprzętem? wtryski były sprawdzane ? czy napewno w układzie dolotowym niema żadnej nieszczelności? czy jeśli np pompa wtryskowa była przekładana czy wszystko jest poprawnie ustawione? zmiana na 2,5 V6 to tylko całego samochodu
#6
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2016 - 14:05
pierwsze i podstawowe pytanie zmieniłeś sam silnik czy wraz z osprzętem? wtryski były sprawdzane ? czy napewno w układzie dolotowym niema żadnej nieszczelności? czy jeśli np pompa wtryskowa była przekładana czy wszystko jest poprawnie ustawione? zmiana na 2,5 V6 to tylko całego samochodu
Zmieniany byl silnik wraz z osprzetem podobno turbine wzieli z mojego starego silnika wtryski nie byly sprawdzane no wlasnie raz sie wrocilem to przekladali jeszcze kolektor dolotowy bo byl lekko pekniety pompa jest z silnika ktory kupilem.a pomyslalem nad zmiana na v6 bo widzialem kilka aut skasowanych z boku tylu gory ale silnik podobno ok i przelozyc wszystko.
#7
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2016 - 22:09
wykręć dolot do egr sprawdz czy nie ma oleju jesli jest wyczyść go -
-sprawdz wezyki podcisnien czy nie ma w nich oleju (przez to może być mółowaty)
-jesli masz olej to interek do czyszczenia turbina do wymiany lub regeneracji
-odma do czyszczenia (podstawa czysta odma)
-sprawdzić wtryski czy nie leją
-kolektorssący ma być czysty w srodku!
-jeśli masz zaślepiony egr to ma być szczelne i przy turbo i przy egr sprawdz szczelnoś węzy
-jaką masz dawke spalania paliwa na biegu jałowym? np.1.4 1.1 -1.8?czy więcej? może 0.8?
-podłacz pod kompa jakieś błedy?
-jakim olejem masz zalany silnik?
-czy świece żarowe sprawdzałeś?
odpowiedz na te pytania to znajdziemy problem
ps-ruszałktoś pompe lub nastawnik?
Edytowany przez David83, 27 stycznia 2016 - 22:10.
#8
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2016 - 22:59
wykręć dolot do egr sprawdz czy nie ma oleju jesli jest wyczyść go -
-sprawdz wezyki podcisnien czy nie ma w nich oleju (przez to może być mółowaty)
-jesli masz olej to interek do czyszczenia turbina do wymiany lub regeneracji
-odma do czyszczenia (podstawa czysta odma)
-sprawdzić wtryski czy nie leją
-kolektorssący ma być czysty w srodku!
-jeśli masz zaślepiony egr to ma być szczelne i przy turbo i przy egr sprawdz szczelnoś węzy
-jaką masz dawke spalania paliwa na biegu jałowym? np.1.4 1.1 -1.8?czy więcej? może 0.8?
-podłacz pod kompa jakieś błedy?
-jakim olejem masz zalany silnik?
-czy świece żarowe sprawdzałeś?
odpowiedz na te pytania to znajdziemy problem
ps-ruszałktoś pompe lub nastawnik?
Super ok Dziękuje Bardzo jutro postaram się odpowiedzieć na zadane pytania
#9
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2016 - 00:38
#10
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2016 - 03:12
Miałem w poprzednim silniku taka sprawe ze po nagrzaniu gasla i nie chciala palic okazalo sie ze pompa
Dzieki pomocy Davida83 dowiedziałem sie ze u mnie moze to byc turbo,, eh oby zobaczymy dam znac jak w najblizszym czasie dorwe jakies
#11
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2016 - 17:26
#12
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2016 - 19:44
Więc, byłem dziś u mechanika i coś tam robił ze wtryskiwaczami bo tak mi powiedział, powiedział że są zużyte i trzeba je wymienić, ceną za same chyba regenerowane 1000 zł z robcizną nie powiedział dokładnie i chciałem sie zapytać czy to się opłaca?, dodam że auto służy mi na codzień.
pytasz o wtryski do 2,5td a opisie masz 2.5dti, ten pierwszy silnik to wtryski zrobisz za pare groszy ale w 2.5dti juz ponad tysiac albo dwa tysiaki zł
#13
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2016 - 21:17
#14
OFFLINE
Napisany 09 lutego 2016 - 19:54
a więc wracając do tematu zamówiłem turbawke ale przyszła uszkodzona jutro jade wymienić jak dobrze pójdzie bo znalazłem kogoś bliżej ze sprawną ale co i jak i czy pomogło napisze w najbliższym czasie
#15
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2016 - 09:38
a więc wracając do tematu zamówiłem turbawke ale przyszła uszkodzona jutro jade wymienić jak dobrze pójdzie bo znalazłem kogoś bliżej ze sprawną ale co i jak i czy pomogło napisze w najbliższym czasie
A nie prościej oddać swoją do regeneracji?
#16
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2016 - 23:06
A nie prościej oddać swoją do regeneracji?
stara sobie zregeneruje bo znam juz przyczyne (chyba), ok dorwalem turbo w dobrej cenie i sprzedawca pomogl mi wymienic generalnie teraz ten samochod jedzie i chyba to bylo przyczyna nie kraczac czasem jeszcze dymka pusci ale nie ma juz takiego mula no i biorac fakt ze byla 19 a robilismy to pod chmurka i nie zdazylem przeczyscic dolotu, dziekuje za pomoc wszystkim szczegolnie David83 to on namówił mnie na turbo mam nadzieje ze komus o podobnym problemie pomoze ten post
Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: 2.5td
Forum Główne →
Forum ogólne →
Gaśnie na wolnych obrotach 2.5 td automatRozpoczęte przez bezel94kl , 25 gru 2016 ![]() |
|
![]()
|
||
Technika →
Tuning →
Tuning silnika →
Diesel →
Turbo do x25dtRozpoczęte przez mruwa88 , 29 wrz 2016 ![]() |
|
![]()
|
||
Technika →
Dział DIESEL - silniki diesla →
Stukanie silnika omega b 2.5 tdRozpoczęte przez szop01 , 05 maj 2016 ![]() |
|
![]()
|