Był problem z pompą, została wymieniona. Przyszły mrozy, poranne odpalenia okazały się mękami, okej, szybka kontrola i dwie świece nie grzały. Sprawa zamknięta, świece wymienione, prąd do nich dochodzi, a mimo to, po całej nocy rano ma problem z odpaleniem. Wymieniałem akumulator, to samo. Gdy tylko temperatura spadnie poniżej 5 stopni, no dopiero za 3 kręceniem udaje jej się odpalić. Towarzyszy temu dym, siwawy, typowy dla nie spalonej ropy. Co może być przyczyną ? Ciepła odpala świetnie, nie brakuje jej jakoś mocy, zbiera się ładnie. żadnego check'a na desce nie mam. Zaworek zwrotny założony. Filtr paliwa wymieniony przed zimą.


2.5 Td Wymienione świece, pompa.. nadal zimna nie odpala
#1
OFFLINE
#2
OFFLINE
Napisany 20 stycznia 2016 - 22:24
#3
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2016 - 08:44
Kąt i dawkę tylko przez komputer mogę sprawdzić? Pompkę w baku słychać, choć no nigdy wymieniana nie była, ale by wyeliminować sprawy paliwowe, montowałem zaworek zwrotny, paliwa też nie brakuje w baku. Chyba że pompka musi wygenerować jakieś większe ciśnienie.
#4
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2016 - 08:57
#5
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2016 - 09:16
Na desce nie ma żadnego check'a, znaczy lampka nie zaświeciła. Pompkę tak sprawdzałem i tak, paliwo leci:)
Ma ktoś jakieś dane jak ma być ustawiona pompa ? Jakieś normy etc?
#6
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2016 - 09:39
Edytowany przez wlasciciel, 21 stycznia 2016 - 09:41.
#7
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2016 - 11:37
Wykazał błąd położenia wału, znaczy miał go w pamięci. Teraz pytanie czy on może mieć wpływ.
Jeśli tak to czy z BMW TDS z automatyczną skrzynią podejdzie do omegi ?
#8
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2016 - 12:24
Ps. Kat wyprzedzenia zaplonu sprawdzany jest przez wtrysk sterujacy + czujnik polozenia wału, wiec moze dlatego nie odpala

Edytowany przez wlasciciel, 21 stycznia 2016 - 12:27.
#9
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2016 - 12:58
Skoro spinacz pokazuje to i komp pokaże. Przecież to te same błędy, ten sam system.
"Pompke w baku mozna sprawdzic w latwy sposob, wystarczy poluzowac srubke na filtrze paliwa (chyba klucz 10) i na zapalonym silniku ma tryskac paliwo" Na zapalonym na pewno tryśnie bo przecież silnik działa, a pompka jak sam napisałeś odpala tylko przy grzaniu świec czy kręceniu rozrusznikiem.
#10
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2016 - 13:18
#11
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2016 - 14:46
Załączone pliki
#12
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2016 - 15:41

#13
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2016 - 15:47
dosyć spora rozbierzność pomiedzy cisnieniami aż 6 atm, a próbowałeś go na plaka odpalić, czy wogóle zapali i będzie chodził ?
#14
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2016 - 16:04
Oprócz odpalenia nie ma żadnego problemu, auto się wkreca i ma moc. Co prawda klekotanie jest jakby glosniejsze, ale to mogę mieć już przeczulenie .
Edytowany przez siopik2909, 21 stycznia 2016 - 16:20.
#15
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2016 - 16:52
#16
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2016 - 18:37
#17
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2016 - 19:36

#18
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2016 - 21:04
nie robi różnicy czy owy zaworek jest, czy go nie ma. Próbowałem tak i tak, bez rezultatów.
#19
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2016 - 21:53
Ps. A jak postoi dluzej i musisz tak krecic to paliwo na wtryskach jest? Moze pompa zle cisnienie daje.
Edytowany przez wlasciciel, 21 stycznia 2016 - 21:56.
#20
OFFLINE
Napisany 22 stycznia 2016 - 11:20
Był problem z pompą, została wymieniona.
-pompa trup
-albo źle ustawiona
-albo źle ustawiony nastawnik
Sprężanie 24 na 1 cyl a 30 na 4.... to nie ma prawa dobrze odpalać każdy cylinder co innego....
Edytowany przez Dawido89, 22 stycznia 2016 - 11:21.
Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: zimno, td, nie odpala
Technika →
Silnik, Osprzęt silnika, Układ Chłodzenia i Układ Paliwowy →
Omega 2,5 v6 ciężko odpala po postoju i się grzeje.Rozpoczęte przez jakubek21 , 22 lip 2015 ![]() |
|
![]()
|