Siemanko
Mam pytanie czy ciężko jest zmienić silnik z 2.5 V6i na 2.2V16 ? I co trzeba jeszcze zmieniać oprócz wiązek instalacji. Jak z układem paliwowym i innymi rzeczami. Czy skrzynia będzie również pasowała.


#1
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2015 - 20:21
#2
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2015 - 21:36
Za pincet złotych idzie kupic slupek 2.5
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#3
OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2016 - 19:50
Chodzi o to że mam dość V'ki i chciałbym włożyć 2.2 Tylko pytanie czy ktoś już zmieniał silnik i czy będą jakieś problemy z tym.
#4
OFFLINE
#5
OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2016 - 21:16
Jak masz dość v6 to lepiej wsadza v8

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#6
OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2016 - 23:51

#7
OFFLINE
Napisany 17 stycznia 2016 - 07:53
Nie żeby sprawiała jakieś wielkie problemy ale to nie jest to, ten silnik wg mnie nie pasuje do tego samochodu. Ani oszczędny ani nie grzeszy mocą.
#8
OFFLINE
Napisany 17 stycznia 2016 - 13:06
Chodzi o to że ciężko cokolwiek coś w niej zrobić bo trzeba sporo rozbierać, a teraz mi padła chłodnica oleju:/ i zastanawiam się co zrobić teraz. czy wymiana silnika na mniejszy 2.2 czy kupić gdzieś kompletny silnik na części i zrobić wszystko na cacy Ale to długo mi zajmie. Na szczęście mam 2 samochód to aż tak bardzo mi się nie śpieszy.
#9
OFFLINE
Napisany 18 stycznia 2016 - 10:14
#10
OFFLINE
Napisany 20 stycznia 2016 - 21:20
Dolot sie zdejmuje i zaklada w 30min, zmiana chlodniczki z tego co wiem to tez jakies 30 min roboty
Wiec dlaczego nie chcesz wymienic chlodniczki?
A nie masz czasami wody zamiast plynu w ukladzie?