

Zawieszenie-bijące koła, wibracje wewnątrz
#1
OFFLINE
Napisany 23 września 2006 - 14:28
przy prędkości ok 80km/h i powyżej 120km/h na kierownicy pojawia się bicie , wibracje odczuwalne są nawet wewnątrz auta - na siedzeniu kierowcy.Kierownica przy jeździe na wprost skręcona jest lekko w lewo.
Wiem, że do wymiany mam tuleje wahacza-sprawdziłem dzisiaj na kanale.
Tylko teraz pytanie czy powyższa sytuacja wynika właśnie z uszkodzonych tulei??
Większy luz jest na lewym wahaczu, ale wymieniam wszystkie 4 na dwóch wahaczach.
Będę wdzięczny za wszelki info.
PZDR
#2
OFFLINE
Napisany 23 września 2006 - 15:11
okazalo sie, ze kupione kola byly zle wyważone ;] tera mam tylko drgania przy predkosciach 70-80km/h ale to na 99% wina opon na przedniej osi, ale bede wymieniac je na wiosne
ps. na zimowkach kierownica przy jezdzie na wprost lekko w prawo skrecona jest, a na letnich z kolei lekko w lewo

#3
OFFLINE
Napisany 23 września 2006 - 15:42
#4
OFFLINE
Napisany 23 września 2006 - 16:02
#5
OFFLINE
Napisany 23 września 2006 - 16:32
U mnie tez jest bicie na kierownicy i wibracje wewnatrz, ale tylko przy hamowaniu. Zdiagnozowali u mnie tuleje z przodu do wymiany, ale czy to one wlasnie odpowiadaja za wibracje przy hamowaniu (z predkosci powyzej 60 km/h), czy moze po prostu mam zwichrowane tarcze?
#6
OFFLINE
Napisany 23 września 2006 - 17:18
#7
OFFLINE
Napisany 23 września 2006 - 23:21
#8
OFFLINE
Napisany 25 września 2006 - 12:06
Pozdro.
#9
OFFLINE
Napisany 25 września 2006 - 12:07
Witam,
przy prędkości ok 80km/h i powyżej 120km/h na kierownicy pojawia się bicie , wibracje odczuwalne są nawet wewnątrz auta - na siedzeniu kierowcy.Kierownica przy jeździe na wprost skręcona jest lekko w lewo.
PZDR
zacznij od wyważenia kół. Potem kombinuj dalej.
#10
OFFLINE
Napisany 25 września 2006 - 12:43
-opony (nawet nowe mogą być do kitu), felgi
-krzywe tarcze
-łożyska
-przekładnia maglownicza
-luzy na końcówkach
-...
#11
OFFLINE
Napisany 25 września 2006 - 12:47
w poście wyżej napisałem , że koła mam wyważone.nij od wyważenia kół.
w poście wyżej napisałem , że tarcze mam nowe-krzywe tarcze
prostefelgi
do kitu.opony (
możliwe, ale sprawdzałem i do wymiany mam tuleje wahacza.Końcówki w teorii ok.luzy na końcówkach
nie strasz mnie-łożyska
-przekładnia maglownicza
#12
OFFLINE
Napisany 25 września 2006 - 17:42
#13
OFFLINE
Napisany 26 września 2006 - 06:14
#14
OFFLINE
Napisany 01 października 2006 - 15:23
TSA XXXX
#15
OFFLINE
Napisany 02 października 2006 - 20:34
:looz:
#16
OFFLINE
Napisany 03 października 2006 - 16:03
#17
OFFLINE
Napisany 04 października 2006 - 08:11
Zawiecha sama w sobie jest cicha - odglosy z gornej czesci gdzie (mocowanie amorow) albo kiera.Doradzcie cos.
#18
OFFLINE
Napisany 10 października 2006 - 21:56
w audi masz maglownice a omega ma przekladnie kierownicza jak w starych merckach-znaczy sie prawie wiecznaodlosy jest jakby z przekladni kierowniczej...czy tam są jakieś lozyska czy cos??wiem , ze w Audi czesto to dosyc pada.
na 99%masz wyjechane gorne lozysko kolumny mcPherson z lewej strony albo obydwa :neutral:odglosy z gornej czesci gdzie (mocowanie amorow) albo kiera.Doradzcie cos.
#19
OFFLINE
Napisany 11 października 2006 - 20:01
#20
OFFLINE
Napisany 13 października 2006 - 21:09