

2,2 Dti brak mocy
#1
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2015 - 13:21
#2
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2015 - 13:26
skoro wywala błąd przepływki to znaczy,że coś z nia jest nie tak.Samo wykasowanie błędu nie naprawi auta.
Trzeba ją jednak wymienić.
#3
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2015 - 13:45
Czytalem na necie ze moze to byc: elektrozawor jakis, katalizator, egr , przewody albo pompka paliwa albo wtryskowa
Dowam ze nie mam wlasnie podcisnienia bo nawet jak przylozylem palec czy zacznie zasysac to nic, kompletnie nic sie nie dzialo
#4
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2015 - 16:12
do sprawdzenia wszystkie weżyki podciśnień i kolanka/złączki, a wężyki najlepiej wymienić
#5
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2015 - 19:47
a moze jednak przepływka? przy braku podciśnienia byłby na 90% błąd P0400
#6
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2015 - 20:35
wsadzić na podmiankę nic nie kosztuje i wtedy zobaczyć
a moze jednak przepływka?
#7
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2015 - 19:25
#8
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2015 - 14:38
podmiana przepływomierza dała tylko to ze zaczeła sie otwierać gruszka od turbo ale mocy alej brak .
Jak podłaczyłem dalej swoją to gruszka zaczeła sie otwierac ale mocy dalej brak
#9
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2015 - 16:29
a jakie jest ciśnienie doładowania żądane i rzeczywiste ?
#10
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2015 - 20:20
Sprawdz czy EGR nie jest cały czas otwarty. Odepnij wężyk podciśnienia i zaślep go wkręcając śróbkę.
#11
OFFLINE
Napisany 05 grudnia 2015 - 19:17
witam mam podobny problem w mojej bfl 2.2 dti zapala mi sie check i brakuje mocy ale gdy wcisne gaz do oporu po 5 sekundach gasnie i jest ok czasami problem powraca a czasami nie moze ktos mial taki przypadek??
#12
OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2015 - 11:38
Sprawdz czy EGR nie jest cały czas otwarty. Odepnij wężyk podciśnienia i zaślep go wkręcając śróbkę.
Skąd ten beznadziejny pomysł ??? tyle razy na forum było że EGR to sie nie zaślepia.
#13
OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2015 - 18:39
Auto u mechanika,
stwierdził: EGR ok, podciśnienie turbo ok, przepływka ok, turbina ok,
Powiedział dziś: "jutro sprawdzamy kompresje , wyjmiemy turbine i sprawdzimy kompresje"
Co się wiąże z brakiem kompresji ? (jestem zielony troche w mechanice)
Jakie są metody naprawy, jakie najlepsze i jakie to mogą być koszty
#14
OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2016 - 19:00
Powrót do tematu.:
Problem z Omega ten sam ale...
Gdy jest podłączony przepływomierz check raz znika a raz sie zapala jesli wskoczy powyżej 2 tys obr
Czasem rozpedzi sie do 100 wolniutko, potem jak wciskam delikatnie, bardzo delikatnie gaz to nawet sie rozpedza do 170-190 i nagle check i zwalnia do max 115 km/h
Dzis wymieniłem turbo bo myslalem ze to to - nic nie dało
Elektrozawory wymieniłem - nic nie dało
EGR - sprawny
PS: Z odłączoną przepływka nie kopci na czarno z podłączoną nieraz kopci ze na swiatłach auta z tyłu nie widać
Jakies pomysły ? Propozycje ? Budżet mi sie konczy i cierpliwość powoli
Edytowany przez royalarchangel, 21 kwietnia 2016 - 19:02.
#15
OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2016 - 10:11
#16
OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2016 - 17:33
aktualizacja, wlasnie wrocilem z warsztatu:
kat - jutro sprawdzimy
tłumik - jutro sprawdzimy
turbina wymieniona - lepiej idzie ale nie to samo co bylo - check dalej sie zapala
elektrozawory wymienione na nowe
przepływka wymieniona
podcisnienie turbo - ok - podcisnienie sprawdzone daje 0,8
przewody podcisnienia wymienione
Przed chwila wywalało blad na p0400 jako przepływka teraz nie wywala ale...
ciągnie normalnie (w miare) do 3 tys obrotów a po przekroczeniu 3 tys zapala sie check i @#$!#$@% !
!
!
!!
czasem po 2,5 juz sie zapala i spada z mocy poprostu tak jakby wchodziła w tryb awaryjny
znajomy sie zapytal - sprawdzamy kompresje ?
znajomy powiedział - sprawdzimy jutro dokładnie egr (dodam ze był zaslepiony na chwile nawet i nic nie dało)
Moje zapytanie jeszcze odnosnie naprawy ile moze przypuszczalnie z czesciami i robota kosztowac wymiana uszczelniacza wału od strony skrzyni, gdyż na łączeniu silnika ze skrzynia cieknie powoli olej
#17
OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2016 - 19:40
Sprawdź kolektor dolotowy, może w sadzy jest.
np. tak jak tu:
#18
OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2016 - 20:37
kolektor dolotowy był sprawdzany przy wymianie turbo - czysto
#19
OFFLINE
Napisany 24 kwietnia 2016 - 02:08
kat -ok
tłumik - ok
Warto sprawdzic czujnik polozenia wału jeszcze ?