Krzyzak nie wyje


To skrzynia wyje czy coś innego ?
#21
OFFLINE
#22
OFFLINE
#23
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2015 - 14:51
Trochę poczytałem na innych forach o tym moście i szczerze mówiąc jestem zdziwiony bo moja stara omega b miała 300tysięcy i żaden most nie wył a ta obecna ma 225 tyś i prawdopodobnie ten most wyje.Może że to automat ma jakiś wpływ ?
#24
OFFLINE
#25
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2015 - 16:24
Nie będę tu rozkminiał tamatu przebiegu ale gdy mała 215tyś padł alternator ,mechanik powiedział mi że że on był oryginalny nie sądzę żeby oryginalny alternator wytrzymał 525tys
#26
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2015 - 19:07
pisałem już wcześniej że do wymiany podpora wału.Jest to najtańsze i najprostrze rozwiązanie.Dyfer zostaw na koniec.
Krzyżak uszkodzony skutkuje tylko wibracjami.
#27
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2015 - 20:11
no i co z tego,ze powiedzial,to jest czesc wymienna i mozna kupic uzywke do zloomegi
mechanik powiedział mi że że on był oryginalny
#28
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2015 - 20:20
moja "oma"miała 344 tys jak do żyda poszła i mostu nikt nie ruszał a przy wale też nic nie było grzebane i aftomata miałem ale wiem ,że oryginalny przebieg.A gość co moją kupił sie podnieca ,że ma za***iste auto.Prawda jest ,że nie liczy się przebieg tylko to co w aucie jest zrobione ale my Polaczki lubimy mieć auto do 200tyś ...dobra to chyba nie ten temat...bez odbioru ALLEY bracie pozdrowionka
#29
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2015 - 20:50
Dobra chłopaki dzięki za cenne wskazówki wymienię podporę.Pewnie rok temu mechanior dał mi jakąś podróbę podpory bo np.Febiego by nie wyła po roku
#30
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2015 - 21:34
firma nie istotna jeśli nabił źle lub krzywo łożyslo.
#31
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2015 - 22:50
Febiego będzię ok? bo to najlepsza firma z pośród dostępnych w ntercarsie
#32
OFFLINE
Napisany 30 listopada 2015 - 20:26
No to sprawa wygląda następująco ,pojechałem do dwóch mechaników i wszyscy wykluczyli podporę wału .Podnieśliśmy samochód i na kobyłkach ustawiliśmy wsiadłem i rozpędziłem do 80km/h mechanior wziął słychawki i słuchał powiedział że na 100% podpora nie .I teraz albo most i raczej on albo skrzynia ale tak jak pisaliście że to most po drugie najbardziej wyję zwalniając ze 100 aż dojdzie do 80 i przypominam na odpuszczonym gazie jak tytlko łusnę pedał gazu od razu przestałe wystarczy delikatnie dotknąć .Jakieś podpowiedzi?
#33
OFFLINE
#34
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2015 - 17:04
Poczytałem co nieco o wyjących mostach i prawdopodobnie rozwaliło się łożysko wałka atakującego .Naprawa się nie opłaca więc moje pytanie .Czy mosty są takie same i można montować do wszystkich silników omegi ,słyszałem o jakiś przełożeniach 3.7 4,2 co one oznaczają ?
#35
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2015 - 00:15
Czy mosty są takie same
Do Twojego "wozidła" most z przełożeniem 3.27 w standardzie.
Edytowany przez czeladnik, 02 grudnia 2015 - 00:17.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#36
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2015 - 15:25
ok dzięki taka mała i śmieszna ciekawostka byłem u mechanika gdzieś misiąc temu i mówię mu niech sprawdzi stan oleju w moście powiedział że jest dobry ale tak z ciekawości wszedłem u siebie na kanał i sam sprawdziłem ,gdy to ujrzałem to się nie dziwię że most się rozleciał było naprawdę mało oleju i dolełem około 800ml
#37
OFFLINE
#38
OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2015 - 19:38
Koledzy, boje sie pytac ale lepiej to zrobie. Czy moja skrzynia automat w omedze 3.0 ma akceptowalne ślady pracowania sadzac po zdjeciach?
Wymienilem w niej uszczelniacze tulejke olej i z powrotem załozylem. Działa dobrze odkad mam auto czyli 4 lata a oma ma 265000 przebiegu autentycznego
Koledzy, boje sie pytac ale lepiej to zrobie. Czy moja skrzynia automat w omedze 3.0 ma akceptowalne ślady pracowania sadzac po zdjeciach?
Wymienilem w niej uszczelniacze tulejke olej i z powrotem załozylem. Działa dobrze odkad mam auto czyli 4 lata a oma ma 265000 przebiegu autentycznego
Załączone pliki
#39
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2016 - 20:05
No to sprawa z mostem wyjaśniła się połowicznie
Tak jak wielu z was pisało że to most wyje mieliście racje.Na początku myślałem że to któreś łożysko wyje potem co innego aż w końcu szukałem nowego mostu ale ci konkretnego nie znalazłem więc pojechałem do mechanika i on wyeliminował ten cały dźwięk ale co zrobił? Otóż zdjął wał ,odkręcił krzyżak i pewne nakrętki i uszczelniacz .Ukazała się jakaś śruba którą dokręcił i jak ręką odjął .Wiecie może co zrobił /ponieważ on mi powiedział że skasował luzy.
#40
OFFLINE
Napisany 14 marca 2016 - 18:50
Mam dokładnie ten sam problem ,mówisz o tym krzyżaku co jest na wale i jego rozebrać ?