Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

momenty dokręcania głowicy x25xe


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
20 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Kamiiileqq

Kamiiileqq
  • 18 postów
  • Dołączył: 31-08-2013
  • Skąd: PWA
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 09 listopada 2015 - 14:13

Witam.

Czy mógłby mi ktoś podać jakie są momenty dokręcania głowicy w x25xe??



#2 OFFLINE   dawtow

dawtow

    W posiadaniu , omega Bfl, ascona b, 4x4 i 4 udki und skuter :)

  • 1 708 postów
  • Dołączył: 14-08-2009
  • Skąd: Noje benczen
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie wiem jaki mam silnik

Napisany 09 listopada 2015 - 14:27

Pewnie jak kupisz uszczelkę to będzie pisać na opakowaniu.


Róbmy screeny swoich postów :( tak szybko z pomocą administracji, a z przykazu zarządu znikają :(

NIE pomagam na priv, gdyż od tego jest Forum - masz problem? Napisz na Forum !

Nic nie robienie zabiera większość mojego czasu i wcale mnie to nie męczy :)

#3 OFFLINE   smokebite

smokebite

    Omega Garage

  • 1 750 postów
  • Dołączył: 18-08-2011
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 09 listopada 2015 - 14:51

25Nm
90 stopni
90 stopni
90 stopni
15 stopni

Jest jak dawtow słusznie napisał na nowej uszczelce

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno


" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "

Auto Serwis Kraków
Opel Saab
515 018 365

#4 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 09 listopada 2015 - 21:08

Te ostatnie 15 stopni polecam dokrecac na nowych srubach ;) 

 

 

Taka rada. Posmaruj jakimkolwiek olejem np. silnikowym podkladke na srubie od strony glowicy i lekko pierwsze dwa uzwojenia na srubie. To ogólnie są zalecenia elringa. 



#5 OFFLINE   galicjusz

galicjusz
  • 215 postów
  • Dołączył: 27-05-2012
  • Skąd: Płock
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 09 listopada 2015 - 22:16

Przypadkiem to nie jest tak, że jeśli mamy śrubę z podkładką to oliwić należy oprócz gwintu tylko łeb śruby (generalnie pomiędzy łbem a podkładką), natomiast nie należy oliwić podkładki od strony głowicy?

 

PS. Do głowicy tylko i wyłącznie nowe śruby.


Edytowany przez galicjusz, 09 listopada 2015 - 22:16.


#6 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 listopada 2015 - 22:25

Witam.

Czy mógłby mi ktoś podać jakie są momenty dokręcania głowicy w x25xe??

http://forum.omegakl...pis#entry560976

wybierz typ i na dole strony szukaj ;)



#7 OFFLINE   Kamiiileqq

Kamiiileqq
  • 18 postów
  • Dołączył: 31-08-2013
  • Skąd: PWA
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 09 listopada 2015 - 22:56

A dużo było przypadków skręcania na starych śrubów i urwania tych śrub?
Bo do tej pory NIGDY nie kupowałem do żadnego auta nowych śrub.



#8 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 09 listopada 2015 - 23:51

Niekiedy zdarzalo sie skrecac na starych srubach ale wedlug sztuki nie nalezy. Glowice sa aluminiowe i powinny byc nojki sruby. Elringi kosztuja niewiele bo na glowice bodajze 40-50 zl. Jak na starych bedziesz dokrecal to strach w oczach ostatnie 15 stopni :) Galicjusz ja oliwilem tu i tu czyli gwint i podkladke. Grunt aby sie nie grzala podczas dokrecania.

#9 OFFLINE   adiwoj24

adiwoj24

    Zachodzi przy skręcie

  • 351 postów
  • Dołączył: 26-12-2010
  • Skąd: Mońki / Stockholm
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 10 listopada 2015 - 00:27

Jestem na etapie remontu poprzedniej jednostki 2.5 V6 i oto zdjęcie z ulotki uszczelki głowicy ElringaZałączony plik  uszczelka.jpg   27,78K   7 pobrań

#10 OFFLINE   Kamiiileqq

Kamiiileqq
  • 18 postów
  • Dołączył: 31-08-2013
  • Skąd: PWA
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 10 listopada 2015 - 07:50

No mam już swoją i na mojej to samo tylko ja brałem reinza.

#11 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 10 listopada 2015 - 18:19

ja jeszcze dopisze o wydmuchaniu powietrzem otworów zanim się tam szpile włoży

trochę oleju albo cieczy i może zrobić "cyk" przy skręcaniu i tyle będzie z bloku



#12 OFFLINE   cinu22

cinu22
  • 262 postów
  • Dołączył: 01-10-2013
  • Skąd: tczew
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 27 stycznia 2018 - 21:22

Panowie kupilem ome 2.5 v6 niby byla wymieniana upg planowanie itd ale jak widze jak ktps pokleil wszystko na sylikon nawet pokrywy alu ciekna, 2 gwinty przekrecone to nie wiem czy te upg sa dobrze zrobione, moje pytanie czy dam rade sam wszystko zwalic od gory. Nowe uszczelki lub sprawdzic. I poskladac? Kupie co trzeba klucz dynamo... Itd lubie sie bawic mam kanal narzedzia, boje sie rozrzadu ale najwyrzej wezme mechanika i niech mi zlozy. Powod? Ubywa plyn, przy odpalaniu. Kopci na bialo, test zwykly ten ala rurka do wina z niebieskiego robil sie zielony , Prosze o pomoc

#13 OFFLINE   Arthuros

Arthuros
  • 423 postów
  • Dołączył: 13-11-2010
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 29 stycznia 2018 - 15:56

Czy uszczelki wymienione to można łatwo sprawdzić. Zawsze jest miejsce gdzie ją zobaczysz. Jeśli jest taki problem to na razie nic nie rozkręcaj tylko sprawdź czy zawór trójdrożny nie przecieka. Tu jest główna przyczyna. Jeśli such to pewnie blok walnięty.



#14 OFFLINE   cinu22

cinu22
  • 262 postów
  • Dołączył: 01-10-2013
  • Skąd: tczew
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 29 stycznia 2018 - 19:00

Jak to sprawdzic?

Czy uszczelki wymienione to można łatwo sprawdzić. Zawsze jest miejsce gdzie ją zobaczysz. Jeśli jest taki problem to na razie nic nie rozkręcaj tylko sprawdź czy zawór trójdrożny nie przecieka. Tu jest główna przyczyna. Jeśli such to pewnie blok walnięty.

jak to sprawdzic?

#15 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 stycznia 2018 - 20:12

Jak to sprawdzic?
jak to sprawdzic?

wsadzić rękę i dotknąć, albo wymontować i obejrzeć  :p



#16 OFFLINE   Arthuros

Arthuros
  • 423 postów
  • Dołączył: 13-11-2010
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 30 stycznia 2018 - 20:54

Poczytaj na forum. Zawór trójdrożny jest głęboko za silnikiem, pod podszybiem, trzeba pomacać lub na kanał, ale trzeba wiedzieć gdzie patrzeć. Cieknie nagminnie. Poszukaj w necie jak wygląda. Dymienie do +10 w V6 to norma



#17 OFFLINE   cinu22

cinu22
  • 262 postów
  • Dołączył: 01-10-2013
  • Skąd: tczew
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 31 stycznia 2018 - 08:38

wsadzić rękę i dotknąć, albo wymontować i obejrzeć :p

ale uszczelke pod glowica jak sprawdzic w onnym poscie mam zdjecia jak laczenie bloku z glowica nie schnie

#18 OFFLINE   Arthuros

Arthuros
  • 423 postów
  • Dołączył: 13-11-2010
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 05 lutego 2018 - 15:34

ale uszczelke pod glowica jak sprawdzic w onnym poscie mam zdjecia jak laczenie bloku z glowica nie schnie

A może to olej a nie woda? Najpierw wyklucz zawór. Dobra rada. Sam miałem nerwa jak kupiłem pierwszą omcię V6



#19 OFFLINE   cinu22

cinu22
  • 262 postów
  • Dołączył: 01-10-2013
  • Skąd: tczew
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 05 lutego 2018 - 17:46

A może to olej a nie woda? Najpierw wyklucz zawór. Dobra rada. Sam miałem nerwa jak kupiłem pierwszą omcię V6

psikalem akra  k2 potem  woda z karchera i  nic, ktory zawor?


Edytowany przez cinu22, 05 lutego 2018 - 17:47.


#20 OFFLINE   Arthuros

Arthuros
  • 423 postów
  • Dołączył: 13-11-2010
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 06 lutego 2018 - 13:29

Jak wygląda popatrz na google,a jest z tyłu silnika. Lusterko w łapę i szukasz. Cieknie pod spodem.

http://oldsite.omega...?num=1193594464


Edytowany przez Arthuros, 06 lutego 2018 - 13:32.