Witam znalazłem film na Youtube gdzie osoba która wrzuciła film napisała że auto ma 292 km i 546 Nm. sądząc po naklejce jest na forum. może ktoś zna tego użytkownika chętnie zaczerpne informacji.


Czyje to DTI
#1
OFFLINE
Napisany 20 października 2015 - 20:49
#2
OFFLINE
Napisany 20 października 2015 - 21:26
jechałem nią
#3
OFFLINE
Napisany 20 października 2015 - 21:35
jak mozna nie kojarzyc tego auta na dodatek ma fajna siostre tez kopciucha
#4
OFFLINE
Napisany 20 października 2015 - 21:41
Koledzy lubioą się droczyć ...
Z tych rejonów to znam tylko Kolca
Edytowany przez exequtor, 20 października 2015 - 21:42.
#5
OFFLINE
Napisany 20 października 2015 - 21:42
i Kolec z forum najwięcej o niej wie
bo sam przy niej grzebał
#6
OFFLINE
#7
OFFLINE
Napisany 21 października 2015 - 20:47
dokładnie... Kolcowa jest tam serwisowana
#8
OFFLINE
Napisany 21 października 2015 - 20:51
czyli miałby 2x moc fabryczną, jesli tak to prócz softu trza dłubać osprzęt silnika...
#9
OFFLINE
#10
OFFLINE
Napisany 22 października 2015 - 00:04
a co tam kolega chciałby wiedzieć na temat tego kopcucha??
#11
OFFLINE
Napisany 22 października 2015 - 05:15
Słupek 2.5 a może 3.0
Wydech, dolot seria?
Wteyski?
No I turbo jodno jak w standarcie czy może juz dwa jak w M57 cr3?
A może całość M57 cr3?
#12
OFFLINE
Napisany 22 października 2015 - 23:49
tłumik przelotowy
ic jak i kolektor sący 3,0
turbina e60
wtryski 3,0
skrzynia manualna 6stka
filter stożkowy na skruconym dolocie no i jakoś to pracuje
w następnym tygodniu robię korektę programu w swojej
zobaczymy czy będzie poprawa
#13
OFFLINE
Napisany 23 października 2015 - 08:31
Posiadasz wykresy z hamowni jestem ciekaw jak rozkłada się moment
#14
OFFLINE
Napisany 23 października 2015 - 08:39
#15
OFFLINE
Napisany 23 października 2015 - 11:44
Nie rozumiem tylko tego co napisales odnośnie dawki wtryski od bmw dają wieksza dawkę?
#16
OFFLINE
Napisany 23 października 2015 - 11:58
z tego co wiem to w BMW silniki 2.5 i 3.0 to blixniacze konstrukcje różnią sie tylko słupkiem i turbiną. Woec wtrysii są takie same.
Wtryskiwacze są różne, tylko końcówki są takie same.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#17
OFFLINE
Napisany 23 października 2015 - 12:05
a później dziury w tłokach powypalane

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#18
OFFLINE
Napisany 23 października 2015 - 13:01
Z tego co wiem to omega ma CR-1 a w bmw od 2002 juz był CR-2 wiec kazdy mial osobny kod i ten kod wpisywalo się do komputera samochodu. A w e60 to juz CR-3 wiec w ogule inna bajka.
Nie rozumiem tylko tego co napisales odnośnie dawki wtryski od bmw dają wieksza dawkę?
Tak z tego co mi gość mówił który stroil auto to dawaly o 30 procent więcej paliwa z tylu było czarno i lampy miałem dosłownie dymione

#19
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2015 - 20:35
Posiadasz wykresy z hamowni jestem ciekaw jak rozkłada się moment
Kolec może jakiś wykres wrzócisz od tego DTI
w następnym tygodniu robię korektę programu w swojej
zobaczymy czy będzie poprawa
Co udało się wykrzesać z twojej?
Koledzy wgryzając się w temat zapraszam do przeczytania
http://www.racingfor...cy-t130395.html
Aż ciarki przechodzą jakie są możliwości.
Trzeba szukać 3.0 na swap ;-)