

#1
OFFLINE
Napisany 08 października 2015 - 21:29
https://www.youtube....eature=youtu.be
#2
OFFLINE
Napisany 10 października 2015 - 10:09
Zatkaj dolot od storny przeplywomierza. Odepnij jakiekolwiek podcisnienie, wpakuj 0.5 bar/atm do srodka. Jezeli cos bedzie syczec tzn. ze masz nieszczelnosc. A jesli nie masz kompressora to poprostu wdmuchaj tyle powietrza do srodka ile masz sily. Dolot pomiedzy przeplywomierzem a silnikiem musi by szczelny w 100%.
#3
OFFLINE
Napisany 10 października 2015 - 11:55
#4
OFFLINE
Napisany 10 października 2015 - 12:38
#5
OFFLINE
Napisany 10 października 2015 - 23:04
A czy mogę odkręcić te dwie srubki i zobaczyć stan uszczelki czy coś zepsuje jak to otworze?a ja bym sprawdził stan uszczelki pod tym plastikowym korytkiem z napisem ecotec,sam ostatnio z tym walczyłem.
We wtorek i tak muszę podjechać do elektryka jeszcze bo żarzy mi się kontrolka aku i myślę, że szczotki trzeba będzie wymienić w alternatorze, wiec zapytam go też o to syczenie może coś zaproponuje btw a ma ktoś z Was namiary na jakiegoś dobrego elektryka z Wrocławia?
Edytowany przez Mastif, 10 października 2015 - 23:05.
#6
OFFLINE
Napisany 11 października 2015 - 10:28
#7
OFFLINE
Napisany 11 października 2015 - 21:47
#8
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2016 - 19:05
Trochę odgrzebię temat, wczoraj z rana jak go odpaliłem strasznie głośno chodził po nagrzaniu odgłos trochę ucichł to nic nie robiłem. Dzisiaj z rana poprosiłem żonę o odpalenie a ja nagrywałem jak to wygląda i dźwięk dochodzi jakby koło rozrządu (był wymieniany 10 tys km temu), podjechałem do mechanika który to robił powiedział, że te silniki tak mają... i mówi że to odgłos z turbiny.. Jakoś nie wydaje mi się żeby tak głośno miał chodzić ten silnik i jeszcze mieć odgłosy jakby o coś ocierał. Poniżej film.:
#9
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2016 - 20:31
i mówi że to odgłos z turbiny.
To Ty masz turbo w tym silniku ??
#10
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2016 - 21:26
No nie mam właśnie i to mnie bardzo zdziwiło, dlatego chyba muszę znaleźć innego mechanika bo ten to się chyba w ogóle nie zna na rzeczy.. Tylko gdzie ja znajdę dobrego mechanika we Wrocławiu...
#11
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2016 - 22:54
a psiknij wodą na pasek klinowy w czasie szumu, lub go ściągnij z głównego koła
#12
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2016 - 10:21
#13
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2016 - 22:26
Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: syczenie, silnik, v6, 3.0
Technika →
Porady ogólne →
Przywitanie i update do porady wymiany poduszek silnika 2,5/3.0Rozpoczęte przez kosello , 24 lut 2019 ![]() |
|
![]()
|
||
Forum Główne →
Forum ogólne →
Opel Omega b 2.0 16vRozpoczęte przez MIE_DZIAK , 16 gru 2017 ![]() |
|
![]()
|
||
Technika →
Porady ogólne →
Silnik 2.0 8v z Calibry do OmegiRozpoczęte przez Rzykrzy , 27 cze 2017 ![]() |
|
![]()
|
||
Forum Główne →
Porady przed zakupem/zmianą auta →
Szukam OMEGI 3.0 3.2Rozpoczęte przez MatiMatiz , 17 cze 2017 ![]() |
|
![]()
|
||
Technika →
Porady ogólne →
Nierówna praca silnika x20xevRozpoczęte przez adrianomega22 , 07 kwi 2017 ![]() |
|
![]()
|