1. Mam zaślepiony egr 2. mam pęknięty plastik turbo diesel
Egr chciałem wywalić całkiem z racji estetycznych, a plastik zastąpić rurą (bo mogę coś sobie podłubać, bo taniej kupię materiał, bo łatwiej dostanę to u siebie w mieście, bo chcę spróbować). Jak troszkę pogrzebałem w internecie to trafiłem na zdjęcie kogoś, kto miał ten sam pomysł:
niestety opini czy lepiej / gorzej brak. Strzałki nieistotne.
W sterowniku mam zmienioną kość / chipa na dosyć mocnego, z racji braku powietrza w mieszance kopci przy mocnym wciśnieciu gazu, tak więc może kiedyś spróbuję zamontować MBC, do tego może większy intercooler, rozwiercone turbo. I tu moj pomysł na zmianę dolotu miałby sens, bo wtedy rura do kolektora nie szła by z lewej do prawej tylko z dołu, tam byłby większy IC. Rura powinna zmieścić się między pompą wspomagania a wiatrakiem chłodnicy,
Miałbym ładniej pod maską, wywalę i zastąpię zepsute elementy a przy okazji będę miał satysfakcję zrobienia czegoś samemu (może i nie wielkim kosztem). Wiem, że dolot jest wyliczony pod konkretny silnik itp, niestety nigdzie nie znalazłem żadnych wskazówek jak to zrobić żeby nie pogorszyć objętości całego układu.
Wszystko jest tylko pomysłem, dlatego jeśli ktoś może podpowiedzieć coś za albo przeciw to chętnie poczytam takie opinie. Z góry dzięki, a jeśli mój opis jest niezrozumiały to zaraz postaram się to lepiej opisać, ewentualnie zdjęciem


rura miała by iść w dół jak w tym silniku, może z czasem wyleci oryginalny wiatrak który ma chyba uszkodzone wisko (kręci chyba za często) na rzecz elektrycznego, to wtedy było by więcej miejsca.
Nie piszemy posta pod postem
Używaj przycisku "Edytuj"
Edytowany przez kocyk, 08 września 2015 - 20:45.
fotki max 800x600