

Demontaż rozrusznika Omega 2.0 16v
#1
OFFLINE
Napisany 02 września 2015 - 15:01
#2
OFFLINE
Napisany 02 września 2015 - 17:29
Strona od 312.
Jak wymieniałem to pamiętam, że trzeba łapę odkręcić i bardzo kiepskie dojście jest.
#3
OFFLINE
Napisany 02 września 2015 - 17:33

powodzenia w naprawie
Edytowany przez kocyk, 08 września 2015 - 21:07.
usunięty zbędny wpis
#4
OFFLINE
Napisany 02 września 2015 - 21:12
#5
OFFLINE
Napisany 06 września 2015 - 19:00
#6
OFFLINE
Napisany 06 września 2015 - 22:28
#7
OFFLINE
Napisany 07 września 2015 - 07:12
Tulejki wymienione, szczotki również- zamontowałem, ale zero poprawy. Chciałbym zamontować dodatkową masę bezpośrednio do rozrusznika od klemy ujemnej- mądry zamysł? Ewentualnie jakaś porada z czym można by pokombinować?
zero poprawy ? tzn co ogólnie się dzieje? słabo kręci? nie kręci? kontrolki gasną ? bo jakoś w temacie nie widzę mowy o problemie.





#8
OFFLINE
Napisany 07 września 2015 - 23:58
Otóż Omega po raptem dwóch dniach mojej nieobecności obraziła się i nie odpaliła. Słychać tylko pyknięcie, a od czasu do czasu bardzo wolno kręci pojedynczo bądź dwukrotnie. kontrolki delikatnie przygasają. Na kable nie odpala, akumulator doładowany prostownikiem - zero poprawy także akumulator wykluczyłem. Wymontowałem rozrusznik, zawiozłem do profesjonalnego zakładu- wymienili szczotki i tulejki, styki przeczyszczone - ale po wmontowaniu to samo. Wpinałem za pomocą kabli rozruchowych masę od klemy ujemnej do silnika lub do rozrusznika(wpinałem do jego obudowy- a może powinienem do minusa rozrusznika????)- dalej nic. Właściciel powiedział żeby przyjechać samochodem- także jutro spróbuję na popych odpalić i podjechać tam - jeśli odpali będę przynajmniej pewny(przynajmniej tak mi się wydaję) że problem tkwi w rozruszniku. Jeśli nie, będę się Was radził

#9
OFFLINE
Napisany 08 września 2015 - 01:31
#10
OFFLINE
Napisany 08 września 2015 - 09:04
#11
OFFLINE
Napisany 08 września 2015 - 10:57
#12
OFFLINE
#13
OFFLINE
Napisany 08 września 2015 - 12:07
#14
OFFLINE
Napisany 08 września 2015 - 13:58
Nie odpalaj na siłę, bo zaraz go zatrzesz.
#15
OFFLINE
Napisany 08 września 2015 - 18:21
schyl się pod auto i sprawdź czy masz wgniecenie jeśli tak to nie polecam ryzykować i jeździć, kontrolka bez powodu się nie zaświeca,
potwierdzam.
masz misę jedno czy dwu częściową?
sprawdź czy jest wgnieciona i daj znać. jeśli nie jest to w najmniejszym wypadku zaworek nadciśnieniowy w gorszym pompa olejowa ,
nie odpalaj tego auta na tzw popych bo stracisz rozrząd i przy tym silnik.
kontrolka świeci dlatego że jest słabe ciśnienie , ona nie pokazuje stanu oleju.
stan oleju ponad max też jest nie wskazane.
Edytowany przez pawel80, 08 września 2015 - 18:21.





#16
OFFLINE
Napisany 08 września 2015 - 18:57
jak bedzie wgniecona, to i smok bedzie przegiety
#17
OFFLINE
Napisany 08 września 2015 - 19:03
w tym roczniku misa musi byc wypukla, jak jest plaska to napewno przytkalo smoka.
jak bedzie wgniecona, to i smok bedzie przegiety
nie wiem dlaczego tak twierdzisz , ale ja mam dwie omegi , jedna z misą 1częściową , druga z 2częściową i każda jest od spodu "płaska" prosta (może jednoczęściowa lekko ma zaokrąglenie) , a wszystko jest ok.
wgniecenie będzie widać bez problemu, pomimo "zaokrąglenia"
Edytowany przez pawel80, 08 września 2015 - 19:15.





#18
OFFLINE
Napisany 08 września 2015 - 22:19
#19
OFFLINE
Napisany 09 września 2015 - 06:02

Tu nie ma co robić fotek, szukaj miski i wymieniaj, kup nową uszczelkę koniecznie
#20
OFFLINE
Napisany 09 września 2015 - 07:07
3cm w głąb to już bałbym się czy tylko miska się wgniotła
Tu nie ma co robić fotek, szukaj miski i wymieniaj, kup nową uszczelkę koniecznie
masz rację.
można spróbować ją wyprostować , może się uda ,
do kanału , zdjąć misę i zrobić porządek bo szkoda silnika.




