Pompa wspomagania
#21 OFFLINE
Napisany 18 września 2014 - 18:24
Różnica była tylko w mocowaniach.Do roku 97 była przyręcona od tyłu a po roku 97 śruby sa pod kołem pasowym.
#22 OFFLINE
Napisany 18 września 2014 - 18:27
no właśnie ta stara która na postoju już nie wydala bo muszę podnosić mu obroty, to nie ma nawet minimalnego luzu a ta którą kupiłem ma spory. To jak wie ktoś czy mogą one być zamiennie stosowane?
no przecież na tym zdjęciu z pierwszej aukcji, widać wszystko 3 śruby i węże
Kolego,czytaj ze.zrozumieniem.prosilem o zdjecia pompy jak jest zamintowans w aucie.Twoje zdjecie pokazuje zdemontowana prawda.Jak bys byl tak dobry i zrobilbkilka zdjec,bardzo by mi to pomoglo, bo mam pewna sprawe do wyjasnienia i potrzebuje takich zdjec.Mam nadzieje,ze teraz wszystko jest jasne.
#23 OFFLINE
Napisany 18 września 2014 - 19:17
Kolego,czytaj ze.zrozumieniem.prosilem o zdjecia pompy jak jest zamintowans w aucie.Twoje zdjecie pokazuje zdemontowana prawda.Jak bys byl tak dobry i zrobilbkilka zdjec,bardzo by mi to pomoglo, bo mam pewna sprawe do wyjasnienia i potrzebuje takich zdjec.Mam nadzieje,ze teraz wszystko jest jasne.
jasne może jest, tylko ja mam wszystko rozebrane i teraz własnie chce zamontować tą drugą, dlatego pisałem. Tam jest za mało miejsca żeby zrobić jakieś dokładne zdjęcia nie mówiąc już o ponownym wkładaniu starej pompy.Powiedz kolego dokładnie o co ci chodzi to może będę mógł ci pomóc. Co do mocowania to miałem ją przykręconą tylko z przodu bo od tyłu nic nie odkręcałem. a do czego jest ta blaszka czarna obok pompy na którymś zdjęciu?
#24 OFFLINE
Napisany 19 września 2014 - 13:21
Ktoś przerabiał to u siebie?
#25 OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2015 - 20:50
Na zimnym układzie stuka przy kręceniu kierą, po rozgrzaniu stuka cały czas, olej ma stan, oprócz stukania chodzi lekko wszystko ok.
Silnik 3.2 , czy podejdzie pompa np. od 2.5 lub od 3.0,
ile oleju trzeba na wymiane?
#26 OFFLINE
#27 OFFLINE
Napisany 03 maja 2016 - 22:26
Zakładał ktoś może nowy zamiennik pompy w cenie ~300 PLN? Pochodzi trochę, czy już się w rękach sypie podczas montażu? Nie chcę używki, bo już druga mi dogorywa.
#28 OFFLINE
Napisany 03 maja 2016 - 22:37
P.S. a jak rozpoznajesz ze już "dogorywa?
Edytowany przez technix, 03 maja 2016 - 22:38.
#29 OFFLINE
Napisany 03 maja 2016 - 22:43
Ja kupiłem używke za 3 dychy +KW i jestem bardzo zadowolony (z forum oczywiście), a kumpel do astry założył kiedyś właśnie nówkę chinola, po pół roku ciekła bardziej od starej, tak bardzo, że aż się wkurzył i naprawił tę starą, tak tak, panowie idzie ja łatwo bez palnika rozebrać i wymienić uszczelniacz na nowy ( niecałe 10 zl)
P.S. a jak rozpoznajesz ze już "dogorywa?
Właśnie mam uraz do używek, bo już druga się kończy... Jak rozpoznaję? Ano tak, że mi np. wspomaganie znika czasami. Zresztą z używką to jest loteria. Z chińczykiem pewnie podobnie, więc patowa sytuacja. A nie wydam 800 PLN na markowy zamiennik. Jeszcze pytanie co do płynu - jaki polecacie? Valvoline Max LIfe ATF może być? Spełnia normę Dexron III.
#30 OFFLINE
Napisany 03 maja 2016 - 22:49
#31 OFFLINE
Napisany 03 maja 2016 - 22:58
Płyn każdy czerwony, ale słuchaj to nie może być wina pompy, one są mechaniczne i w środku mają takie blaszki? Nie masz czasem kolumny z regulowaną siłą wspomagania?
Może właśnie się wirnik w pompie przycina i stąd te zaniki wspomagania. Co do regulowanej siły wspomagania - nie wiem, gdzie to sprawdzić? I jaki to może mieć wpływa na zanik wspomagania?
#32 OFFLINE
Napisany 04 maja 2016 - 09:31
Jaki masz silnik?
Poproś chłopaków żeby Ci po VIN sprawdzili czy masz servotronic
#33 OFFLINE
Napisany 04 maja 2016 - 22:16
Silnik jak w podpisie - X25XE. Mam servotronic, wszystkie Omegi z 2,5 V6 miały.
Edytowany przez kjelon, 04 maja 2016 - 22:16.
#34 OFFLINE
Napisany 04 maja 2016 - 23:08