Panowie taki problem - ostatnio poczułem zapach ropy, rozebrałem obudowę silnika i widziałem trochę ropy przy dwóch lub trzech ostatnich wtryskach. Umyłem silnik, zmieniłem przewody od przelewów, i znów zaśmierdziało ropą, nawet nie ściągałem pokrywy bo wiem że jest tam ropa. Auto ma moc, trzyma obroty, pali normalnie (około 6,5 litra na 100km) - co może być przyczyną tego że leje się ropa? Jedynym takim objawem może być to że auto trochę więcej dymi przy mocnym przyśpieszaniu niż inne diesle. Pozdrawiam!


2.5 DTI rozlana ropa przy wtryskach.
Rozpoczęte przez
Trawal
, 22 sie 2015, 21:00
4 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
#2
OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2015 - 08:40
oring na trójnikach przelewowych lub poprostu niedociśniety trójnik, albo nieszczely wtrysk, ściągnąć obudowę i popatrzeć skąd leci
#3
OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2015 - 19:41
Przelewy ostatnio wymieniałem i trójniki raczej dobrze wsadziłem, ale jutro sprawdzę. A to na tych trójnikach jakies oringi gumowe są? Bo jak je wyciągałem to wydawało mi się że nie ma żadnych tam oringów. Wyciągałeś może wtryski ze swojej omegi? Bo na fejsbukowym forum straszą że bardzo ciężko jest je wyjąć..
Edytowany przez Trawal, 23 sierpnia 2015 - 19:47.
#4
OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2015 - 21:51
tak wyjmowałem nawet wyciągacz udarowy sobie zrobiłem, wszystko zalezy od tego czy podkładka miedziana nie puszczała
#5
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2015 - 14:15
No chyba fałszywy alarm, musiało się lać z przelewów zanim je wymieniłem, bo jak zdjąłem teraz pokrywę i patrzałem to nigdzie się nie leje, a zaśmierdziało mi raz bo chyba jeszcze pozostałości ropy zostały koło wtrysków i niedokładnie wcześniej wymyłem! Dzięki za pomoc!