

irytujący przycisk otwierania bagażnika
#1
OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2015 - 12:09
#2
OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2015 - 14:06

#3
OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2015 - 17:10

Edytowany przez ziomas1233, 08 sierpnia 2015 - 17:12.
#4
OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2015 - 22:44
Ja kiedyś myślałem aby założyć sobie gdzieś przycisk rozwierny na ten kabel od CZ (ale czytałem, że to brązowy a nie czerwony...) i w momencie jak będę chciał otworzyć bagaj to sobię lewą reką wcisnę reset a prawą przycisk od bagaja. Taki patent aby pasażer nie otworzył bagażnika podczas jazdy.
reset można np umieścić pod kierownicą albo koło schowka.
Oczywiście nie miałem na tyle czasu albo było co innego do roboty i temat umarł

#5
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2015 - 12:41

Edytowany przez Skit, 11 sierpnia 2015 - 14:14.
#6
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2015 - 17:41
Gdyby Bóg lubił napęd na przód to ludzie chodziliby na rękach...
Kiedy znajdziemy się na zakręcie... REDUKCJA BUT I ODCIĘCIE!!
#7
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2015 - 20:00

#8
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2015 - 20:33
Gdyby Bóg lubił napęd na przód to ludzie chodziliby na rękach...
Kiedy znajdziemy się na zakręcie... REDUKCJA BUT I ODCIĘCIE!!
#9
OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2015 - 09:56
pierwsze omegi B FL miałą ten cholerny problem, że nie da sie otworzyć bagażnika z kluczykiem w stacyjce... znalazłem paten na to - mianowicie obcięcie czerwonego kabla przy module centralnego zamka - tylko jak to wpłynie na zachowanie całego układu? czy kupując moduł z późniejszego rocznika również rozwiążę ten problem?
Znalazłem rozwiązanie na lobie, jeszcze nie testowałem

http://www.motonews....op=fvt&t=216052
#10
OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2015 - 11:03
nie do końca, sam przycisk trzeba wymienić i przeprogramować moduł, gdzieś kiedyś na forum było
nie trzeba
Ja przełożyłem centralke od rm2002 i niestety centralka nie działała. Tzn działała ale bagażnika nie dało się otworzyć w ogóle. Drzwi dało się otworzyć tylko z kluczyka, pilot nie działał wcale. Wszystkie funkcje modułu komfortu, czyli ściemnianie lampki itd działały. Fakt że włożyłem centralkę od wersji bez alarmu, a moja była z alarmem. Odłączyłem cały osprzęt od alarmu i doprowadziłem instalacje do takiego stanu wg schematów jak w wersji bez alarmu. Niestety nic to nie dało. Na razie wróciłem do mojej centrali, ale temat cały czas aktualny gdyby ktoś coś wymyślił mądrego
Twój pilot działa na innej częstotliwości, dlatego nie możesz go zaprogramować
Jedyne co trzeba zrobić to kupić centralkę po RM2002 od sedana i pilot który działa na tej samej częstotliwości. Częstotliwość na jakiej działa pilot macie na płytce drukowanej jak rozbierzecie pilota, a częstotliwość na jakiej działa centralka jest napisane na jej obudowie. Centralka po RM02 będzie miała najprawdopodobniej 433,92Mhz a wcześniejsze mają 433Mhz
#11
OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2015 - 14:30
#12
OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2015 - 17:15
#13
OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2015 - 20:10
nie trzeba
Twój pilot działa na innej częstotliwości, dlatego nie możesz go zaprogramować
Jedyne co trzeba zrobić to kupić centralkę po RM2002 od sedana i pilot który działa na tej samej częstotliwości. Częstotliwość na jakiej działa pilot macie na płytce drukowanej jak rozbierzecie pilota, a częstotliwość na jakiej działa centralka jest napisane na jej obudowie. Centralka po RM02 będzie miała najprawdopodobniej 433,92Mhz a wcześniejsze mają 433Mhz
Ale ja mialem centralke z 2 pilotami z tego samego auta(sedan 2002) od Roberta 3012 i zaprogarmowanymi pilotami. Mogłem je z resztą zaprogramować od nowa, ale op-com widział tylko naciśniecie przycisku klapy bagażnika która się nie otwierała

#14
OFFLINE
Napisany 14 sierpnia 2015 - 03:25
"Niestety nie mogę się z Tobą zgodzić. 90% bfl ma częstotliwość 433"
pewien, że tyle???
Dodam że przerabiałem te o oznaczeniach: SW, ES, LT, YP i były z dopiskiem "92".
Edytowany przez ziomas1233, 14 sierpnia 2015 - 03:26.
#15
OFFLINE
Napisany 14 sierpnia 2015 - 09:20
#16
OFFLINE
Napisany 14 sierpnia 2015 - 17:45
Podobne obudowy pilotów były też w vectrach c przedliftowych i te bywały właśnie na paśmie 433