

Ciężko chodzi kierownica...
Rozpoczęte przez
mario45
, 02 sie 2015, 08:40
10 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2015 - 08:40
Witam.Mam taki problemik,przeszukałem forum ale nie wiele znalazłem. Może ktos miał podobny. Jak w temacie,nic nie szarpie nie chałasuje,pompa chodzi równo a mimo to kierownica chodzi ciężej niż normalnie. Stan oleju wspomagania pół zbiorniczka. Zdarzało się że przy szybszym skręcie kierownica szła ciężej ale potem normalnie.Teraz już ciężko chodzi cały czas.Co to może być?
#2
OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2015 - 08:47
sprawdź bezpiecznik od servotronica czy jest dobry oraz czy przy wkładaniu go czuć szarpnięcie na kierownicy.
#3
OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2015 - 10:26
No ale servotronic ma niby ograniczać siłę wspomagania, wiec nawet jak się zepsuje to dalej powinno lekko pracować?
#4
OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2015 - 10:46
Mam to samo kierownica sie kreci cięzej niż kiedyś, zero wycieków i hałasu...
tomek14829
#5
OFFLINE
#6
OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2015 - 11:02
a ciśnienie w kołach prawidłowe?
też tak może być ,

podnieść przód w całości i bez obciążenia sprawdzić , ja obstawiam łożyska nad amorami

:d*pa:





#7
OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2015 - 14:51
no tak i moze byc zblokowany właśnie w ograniczeniu i jest zmniejszona siła wspomaganiaNo ale servotronic ma niby ograniczać siłę wspomagania
#8
OFFLINE
#9
OFFLINE
Napisany 04 sierpnia 2015 - 19:46
Ok,dzieki za podpowiedzi. Okazało się że po wymianie pompy ABS łącznie ze sterownikiem wszystko wróciło do normy. Zdaje sie że servotronic przechodzi też przez sterownik ABSu i jak jest on walniety to wspomaganie tez będzie wariowac. Tak ze wychodzi na to że jak komus leży licznik świeci kontrolka ABS i TC jak ma to może też miec kłopot ze wspomaganiem. Jest też przekażnik od servotronica nad nogami kierowcy,głeboko po lewej stronie,prawie pod szybą. Większy niz inne i czerwony choc wystepuje tez w innych kolorach. Więc może tez byc przekaznik winny lub elektrozawór w maglownicy. Pozdrawiam i szerokości wszyskim

#10
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2015 - 06:20
Oczywiście że z pompą ABS jest powiązany servotronic. Czemu wymieniałeś? Czyżby pompa DX? Jak masz tą pompę walniętą to masz cały szereg objawów. Między innymi też wariujące wspomaganie. Raz działa dobrze, raz ciężko jak by w ogóle wspomagania nie było.
#11
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2015 - 16:17
No dokładnie DX:) z tym że problem już ogarnięty. Udało mi się kupić sprawną drugą za śmieszne pieniądze na Allegro. 117 polskich złociszy
Gość chyba nie dokońca wiedział co sprzedaje. Wymianka i wszystko śmiga jak ta lala. Tą wyjętą do regeneracji będzie w razie draki.
