Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Omega B kombi wymiana przewodów hamulcowych stalowych


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
2 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   razor9103

razor9103

    FWD sucks !

  • 135 postów
  • Dołączył: 15-10-2010
  • Skąd: Kraków/Zabierzów
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 DTI 16v X20DTH

Napisany 14 lipca 2015 - 06:55

Witam. Przymierzam się do wymiany przewodów hamulcowych bo moje są w opłakanym stanie a nie chciałbym się raczej zatrzymać na czyimś zderzaku. Mam kilka pytań:
1. Jaka jest długość tych przewodów ? Długość od pompy abs do samego tyłu ?

2. Czy bez kanału jestem w stanie to ogarnąć ?

3. Czy idzie tam 1 czy 2 przewodów ?

4. Jaki będzie dokładnie rozmiar tych przewodów ? W sensie końcówki, przekrój i długość?

Ogólnie pewnie sprawdził bym to sobie sam ale jak mowie nie mam dostępu do kanału a chciałbym wszystko kupić i w miarę możliwości zrobić sam :)

Ps. Chciałbym kupić gotowy zrobiony przewód hamulcowy (taki uniwersalny ze sklepów motoryzacyjnych) o określonej długości i gotowych końcówkach.

Edytowany przez razor9103, 14 lipca 2015 - 06:58.




#2 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 lipca 2015 - 16:43

z gotowcem mozesz miec problem z prowadzeniem, bez kanału raczej marne szanse daj to lepiej zrobic mechanikowi który robi przewody z metra i masz spokój

#3 OFFLINE   szymek93

szymek93
  • 46 postów
  • Dołączył: 22-09-2011
  • Skąd: okolice Olsztyna
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 16 lipca 2015 - 17:59

Robiłem to bez kanału, nie powiem ze było lekko, ale w 2 dni się udało. U mnie w kombi 96r był jeden centralny przewód od pompy abs do trójnika na tył (kupiłem 400 cm, ale mysle ze 380-390 cm tez by spokojnie starczył), następnie z trójnika po jednym na lewo i prawo ( katalog podaje 2x65cm, według mnie lepiej by się sprawdziło 60 cm i 70 cm, bo trójnik nie jest idealnie na środku szerokości samochodu), następnie te przewody łączą się z elastycznymi, które też wręcz trzeba wymienić przy okazji. Z elastycznych do zacisku wychodzą (według katalogu 2x50 cm), jednak uważam ze 2x55 cm były by lepsze. Na wszystkich przewodach u mnie pasowały koncówki M10x1SF (zakończenie typu grzybek).

Podsumowując:
Katalog 400cm, 2x65cm, 2x50cm
Moje spostrzeżenia po montażu 380-400cm, 1x60cm, 1x70cm, 2x55cm