Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Volvo V50 2.0 Diesel 2004-.....


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
7 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   __Robert__

__Robert__
  • 2 331 postów
  • Dołączył: 20-11-2006
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 31 maja 2015 - 18:08

Witam
Panie i Panowie potrzebuję trochę wiadomości na temat tego wozidła. Jeśli ktoś-coś to fajna sprawa.
Pozdro

#2 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 31 maja 2015 - 18:17

czyżbyś się przesiadał na starsze auto? A co z planem X7?

#3 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 31 maja 2015 - 19:41

Witam
Panie i Panowie potrzebuję trochę wiadomości na temat tego wozidła. Jeśli ktoś-coś to fajna sprawa.
Pozdro


Mój szef takie ma i miałem przyjemność zrobić tym autem kilkaset km.

Bardzo zrywne auto. Wydaje się, że jest znacznie mocniejsze niż na papierze. Ogólnie bezawaryjne pod warunkiem, że jest usunięty dpf.
Bardzo ergonomiczne wnętrze, ale jak dla mnie ciasne i słabej jakości te wstawki "aluminiowe". Jak dla mnie słabe audio.

Ogólnie moim zdaniem fajne auto

#4 OFFLINE   __Robert__

__Robert__
  • 2 331 postów
  • Dołączył: 20-11-2006
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 31 maja 2015 - 19:55

czyżbyś się przesiadał na starsze auto? A co z planem X7?


Nie :), dla szwagra są mi potrzebne wiadomości.

Adam dziękuję za info i proszę o więcej :)

#5 OFFLINE   TomEk WRO

TomEk WRO

    Dr Szajn!

  • 2 412 postów
  • Dołączył: 16-09-2008
  • Skąd: Wrocław/Czernica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 31 maja 2015 - 21:20

Mam podobne V50. Moje jest z 2008 i 1.6D. Wybierałbym polifta i nie rocznik 2004 z początku produkcji. Dla siebie również wybrałbym 2.0D, mam 1.6D ale 1,5 roku temu szukałem auta dla żony i liczyło się jak najmniejsze spalanie.
Środkowa konsola z alu potrafi się zarysować a wstawki na drzwiach są podatne na wgniotki. Auto baardzo ergonomiczne i wygodne w środku. Mój polift ma rewelacyjne światła mijania i drogowe. W tej klasie nie znajdziesz lepszych. Niektóre ksenony chowają się ;) Polecam wywalić DPFa, 2.0D czyni naprawdę zwinne i zrywne auto. Dieselek to jeden z lepszych diesli na rynku. O minusach poczytaj na forum forda, puga i citroena. Warto bardzo dokładnie przyjrzeć się potencjalnemu egzemplarzowi. Kolega z pracy kupił, nie ogarnął się przy kupnie i trafił na minę. Dobre 5k zł władował. Auto po przejściach a teraz naprawia zatuszowane i stare usterki. Ale to jak w każdym aucie można trafić na minę.
Auto kosmetyka
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)


Zapraszam! Info na PW



Odpicuj swoją omegę xd


#6 OFFLINE   __Robert__

__Robert__
  • 2 331 postów
  • Dołączył: 20-11-2006
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 01 czerwca 2015 - 19:37

Dziękuję Tomek, liczyłem na Twój odzew, bo wiem, że masz V50 - tkę. Napisz mi w jaki sposób pozbyć się DPF-a, czy trzeba później jakoś kompa oszukać, jak to najlepiej zrobić. A napisz czy masz ASB czy manuala, bo nas interesuje ASB.

#7 OFFLINE   TomEk WRO

TomEk WRO

    Dr Szajn!

  • 2 412 postów
  • Dołączył: 16-09-2008
  • Skąd: Wrocław/Czernica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 01 czerwca 2015 - 20:54

Mam manuala. W 2.0 jest 6 biegów ja mam 5. Nie wiem jak ASB w tych małych volvo ale w S60 do 2007r. dużo czytałem o problemach i dość kosztownych naprawach. Musisz sprawdzić czy to te same skrzynie. DPFa wycina się i wgrywa soft od wersji bez DPFa. Nie wiem czy 2.0 występowało bez filtra to wtedy modyfikuje się odpowiednio soft. Trzeba uważać jak warsztat wywali wkład. Jak chciałem wywalić to stwierdziłem, że sam zrobię wszystko. W pracy moi pracownicy pospawają mi a wcześniej wstawi się odpowiednią rurę, żeby nie zakłócić przepływu spalin i żeby nie było dużo głośniej. Potem modyfikacja softu plus dodanie trochę KM i Nm :D Koszt zamiast 1200-1500 to 600-800 zł :) Koledze w Cromie wycieli tak, że podziurawili wkład i sam musiał poprawiać po pseudofachowcach wstawiając w środek rurkę z nierdzewki.
Auto kosmetyka
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)


Zapraszam! Info na PW



Odpicuj swoją omegę xd


#8 OFFLINE   __Robert__

__Robert__
  • 2 331 postów
  • Dołączył: 20-11-2006
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 02 czerwca 2015 - 15:54

Dzięki Tomek, już co nieco wiem.