Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Para w ukladzie chlodzenia


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
11 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   putek12

putek12

    hmmm

  • 6 postów
  • Dołączył: 18-12-2007
  • Skąd: ede

Napisany 18 grudnia 2007 - 20:13

mam omege od neidawna i mao ja przejechalem niedawno zminilem plyn chlodniczy bo po pierwszej mroznje nocy okazal sie ze byla woda od wymiany plynu sie zaczelo puki nie osiagnie sinik 90 stopni wszytko niby jest ok a jak sie zagrzeje do tej temperatury to miedzy termostem a chlodnica jest praktycznie para i gruby waz jest pusty wyrzucilem termostat i jest tak samo jak sie zagrzej waz jest pusty jest para a w ziorniczku sie gotuje i wyrzuca plyn czy to uszczelka nie widac by w oleju byl plyn ani po plyne nic nie widac choc nie ma swojego jasnego koloru ale chyba jest ok co to moze byc pomuzcie bo oszaleje tym nardziej ze za 2 dni mam wracac autem z hold do polski czy moge tak jechac??

#2 OFFLINE   tomspeed

tomspeed

    kaszub

  • 2 752 postów
  • Dołączył: 24-03-2007
  • Skąd: z Kądowni
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 18 grudnia 2007 - 20:56

moze masz po prostu zapowietrzony uklad?
na co dzień RENAULT SCENIC II 2.0 DCI

#3 OFFLINE   putek12

putek12

    hmmm

  • 6 postów
  • Dołączył: 18-12-2007
  • Skąd: ede

Napisany 18 grudnia 2007 - 21:26

jak silnik jest zimny niby wszytko wporzadku odpowietrzalem wezykiem na obudowie termostatu lecila czas woda wiec juz powinno nie byc powietrza a jak sie zagrzeje to z tego sameho wezyka leci para i waz pomiedzy termostatem a chlodnicom pusty i tez bucha para a w zbiorniczku wurzuca plyn dla mojego kolegi to juz czarna magia mowi ze jezcze zrzucimy wezyk z nagrzewnicy moze tam cos jeszcze jest a jak nie to sie juz poddaje

#4 OFFLINE   tomspeed

tomspeed

    kaszub

  • 2 752 postów
  • Dołączył: 24-03-2007
  • Skąd: z Kądowni
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 18 grudnia 2007 - 21:32

zalej do fulam. odkrec korek i zapal auto. powinno sie ruszyc. mozliwe ze masz powietrze gdzies w ukladzie i nie moze wyjsc. sprobuj na pacujacym silniku energicznie sciskac ten waz w ktorym jest para. w renault 19 tez i tak kiedys robilo. z tym ze na tym wezu jest odpowietrznik. sam nie wiem czemu ale czasem trwalo to dosyc dlugo zanim wyszlo powietrze. wyrzuca plyn bo sie tworzy cisnienie. to jest akurat normalne jak masz duzo powietrza. innych pomyslow nie mam. jezeli wszystko bylo ok a stalo sie to po wymianie plynu to watpie by sie od tego cos uszkodzilo.
na co dzień RENAULT SCENIC II 2.0 DCI

#5 OFFLINE   putek12

putek12

    hmmm

  • 6 postów
  • Dołączył: 18-12-2007
  • Skąd: ede

Napisany 18 grudnia 2007 - 21:42

najgorsze z etyma autem mam jechac do poslki w piatek z holandi po wymiane plynu bo byla woda i rano odpalilem temp wzrosla do 95 nagle po przejchaniu moze z 3km wlacyzlem ogrzwanie lipa wiec zgasilem odrazu auto po chili odpalilem znow podjechalem 400 m do zkaldu auto postalo 4h poczym odpalilem zagrzaem je i wydawalo mi sie ze jest juz ok wieczorem spusilem wode zalalem plyn i wtedy sie zaczelo zta parom a naprawde juz duzo jej wylecialo i juz sam nie wiem co z tm robic najdziwniejsz ze robi sie to przy ok 90 stopni a tak to jest wszytko dobrze a jak osiagnie ta tmperature to sie zacyzna teraz sie bokje nim do poslki jechac

#6 OFFLINE   tomspeed

tomspeed

    kaszub

  • 2 752 postów
  • Dołączył: 24-03-2007
  • Skąd: z Kądowni
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 18 grudnia 2007 - 21:49

jak wlaczysz nawiem na cieplym silniku to leci cieple powietrze? jak masz na maks cieplo a leci zimne to powietrze w nagrzewnicy
na co dzień RENAULT SCENIC II 2.0 DCI

#7 OFFLINE   putek12

putek12

    hmmm

  • 6 postów
  • Dołączył: 18-12-2007
  • Skąd: ede

Napisany 18 grudnia 2007 - 21:53

leci cieple powietrze wiec chyba powietrze odpada mysle ze moze uszczlka przepuszcza kompresje lub co2 ale czemu akurat przy 90stopniach wywala

#8 OFFLINE   tomspeed

tomspeed

    kaszub

  • 2 752 postów
  • Dołączył: 24-03-2007
  • Skąd: z Kądowni
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 18 grudnia 2007 - 21:54

szzczerze to innych pomyslow na ta chwile nie mam. troche to dziwne. moze ktos inny cos lepszego wymysli. ja tak mialem kiedys i bylo to powietrze.
na co dzień RENAULT SCENIC II 2.0 DCI

#9 OFFLINE   putek12

putek12

    hmmm

  • 6 postów
  • Dołączył: 18-12-2007
  • Skąd: ede

Napisany 18 grudnia 2007 - 22:02

ok jutro sprubuje oby tylko to bylo powietrze ale juz nie wiem gdzie ialo by sie ono schowac w takich ilosciach narazie obym dohechal do polski tam to juz sie ktos tym zajmnie

#10 OFFLINE   MariuszD.

MariuszD.
  • 635 postów
  • Dołączył: 22-08-2006
  • Skąd: Brodnica
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 19 grudnia 2007 - 07:31

A moze masz po prostu zbyt malo plynu w ukladzie chlodzenia ?
Z tego powodu bedzie wiecej "wolnego miejsca", ktore moze zajac wytwarzajaca sie para.

Omega B 2.5V6 kombi ASB - sprzedana
Omega BFL 3.2V6 sedan ASB

Chevrolet Suburban 2012 5.3V8 ASB
Mariusz Domżalski (trumna)
indiańskie imię: "błękitne plecy"


#11 OFFLINE   ciechann

ciechann
  • 26 postów
  • Dołączył: 27-08-2007
  • Skąd: lodz

Napisany 19 grudnia 2007 - 15:43

a duzo bylo syfu jak zmieniales plyn ?? moze cos zablokowalo kanaly i przy wiekszej temperaturze jak zaczyna pompowac to sie blokuje.

#12 OFFLINE   putek12

putek12

    hmmm

  • 6 postów
  • Dołączył: 18-12-2007
  • Skąd: ede

Napisany 19 grudnia 2007 - 17:25

sprawa sie wyjasnila w samochodzie zle wskazuje temperature to po 1 po 2 wiatrak sie za pozno wlanczal woda juz z zbiorniczku wyrownawczym wrzala a wiatrak sie nie zalanczal wina czujnika tego na chlodnicy wiec jak narazie nie bende kupowal nowego za 50 euro tylko pociane sobie kabeli do srodk i bende go sam zalanczal jak temperatura bedzie za duza a w polsce zajme sie juz naprawa