

[OB & OBFL] Na gazie dymi na biało jakby papieża wybrali
#1
OFFLINE
Napisany 05 maja 2015 - 00:34
Przełączy się na gaz LPG to kopci tak ostro jakby nowego papieża wybrali, normalnie może na koncertach robić za wytwarzacz sztucznego dymu jak przygazuje. Dodam tylko, że na LPG mi się przełącza tylko wtedy gdy silnik się nagrzeje (być może tak ma być, nie znam się). Czasami też mi strzela jak jadę na gazie i z ruszam z niskich na wysokie obroty na niskim biegu.
Uszczelka pod głowicą siadła?
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 05 maja 2015 - 09:38
Na benzynie za to nie dymi ale od początku coś było nie tak ze spalinami bo gryzły nieźle gardło. Dodam też, że akumulator jest słaby, może dlatego gaśnie mi na niskich obrotach na benzynie zanim się rozgrzeje.
#4
OFFLINE
Napisany 05 maja 2015 - 16:05
Nie, tylko na gazie dymi.
Na benzynie za to nie dymi ale od początku coś było nie tak ze spalinami bo gryzły nieźle gardło. Dodam też, że akumulator jest słaby, może dlatego gaśnie mi na niskich obrotach na benzynie zanim się rozgrzeje.
a płynu ci nie ubywa?
#5
OFFLINE
Napisany 05 maja 2015 - 18:10
http://abload.de/ima...885520ymuqr.jpg
Brakowało oleju, dolałem półsyntetyku dwa litry. Oraz zauważyłem, że gumowa uszczelka się zsunęła - poprawiłem.
http://abload.de/img...888853acu0p.jpg
http://abload.de/img...908853mbuyx.jpg
Nie gaśnie mi już na niskich obrotach, ale nadal mega słabo z jego mocą. Kopci lekko na benzynie, mocno na LPG.
#6
OFFLINE
Napisany 05 maja 2015 - 18:25
Płynu nie ubywa foto:
http://abload.de/ima...885520ymuqr.jpg
Brakowało oleju, dolałem półsyntetyku dwa litry. Oraz zauważyłem, że gumowa uszczelka się zsunęła - poprawiłem.
http://abload.de/img...888853acu0p.jpg
http://abload.de/img...908853mbuyx.jpg
Nie gaśnie mi już na niskich obrotach, ale nadal mega słabo z jego mocą. Kopci lekko na benzynie, mocno na LPG.
to już wiesz dlaczego ci strzelał,a kopci pewnie bo olej bierze skoro aż 2 litry musiałeś dolać
#7
OFFLINE
Napisany 05 maja 2015 - 18:28
#8
OFFLINE
Napisany 06 maja 2015 - 18:55
Myślisz, że to ta uszczelka pod głowicą i silnik do remontu, czy może reduktor gazu?
reduktor raczej nic nie ma do spalania oleju wiec chyba silnik ma wieksze potrzeby smarowania