

[OB & OBFL] 3.2 Kme gold, hana zielone
#1
OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2015 - 21:55
Mam taki zestaw jak w tytule.
Mam kilka pytan uzytkownikow zielonych hanek i posiadaczy KME Gold 8mm - silnik 3.2 lub 3.0...
Do uzytkownikow hanek zielonych:
1. Jakie cisnienie macie ustawione dla tych wtryskow? Jakie powinno byc ustawione optymalne cisnienie dla tych wtryskow.
Do uzytkownikow KME Gold:
Czy temp. 40oC na parowniku nie jest zamala? dlaczego pytam. a to dlatego ze podczas postoju temp. parownika wzrasta do okolo 70oC, a podczas jazdy ze stala predkoscia (110-120km/h) spada do okolo 40oC.
2. Czy to normalne przy tym parowniku?
3. Odnosnie tego co wyzej pisalem; czy temp. parownika ma wplyw na cisnienie? Tzn. jezeli ustawilem 1.2bar przy +-65oC, to czy cisnienie ktore ustawilem powinno byc takie samo przy temp. 40oC?
Wydaje mi sie ze spalanie na gazie jest za duze... przy 120km/h na benie spala 10-10.5 l/100km, na gazie na tej samej trasie ta sama stala predkosc 14 l/100km.
Powinno byc +/-10% wieksze spalanie... a jest duzo wieksze.
#2
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2015 - 07:13
Optymalne ciśnienie to takie, którego nie brakuje przy obciążeniu. Po podpięciu pod komputer można by konkretniej na ten temat powiedzieć. U mnie w 2.5 mam 1.1 bara przy zielonych, ale dałoby radę zejść poniżej bara i też by było ok.Do uzytkownikow hanek zielonych:
1. Jakie cisnienie macie ustawione dla tych wtryskow? Jakie powinno byc ustawione optymalne cisnienie dla tych wtryskow.
To nie jest normalne, jak masz wpięty parownik w układ chłodzenia? Parownik powinien trzymać temperaturę w miarę stałą.Do uzytkownikow KME Gold:
Czy temp. 40oC na parowniku nie jest zamala? dlaczego pytam. a to dlatego ze podczas postoju temp. parownika wzrasta do okolo 70oC, a podczas jazdy ze stala predkoscia (110-120km/h) spada do okolo 40oC.
2. Czy to normalne przy tym parowniku?
Może się delikatnie różnić.3. Odnosnie tego co wyzej pisalem; czy temp. parownika ma wplyw na cisnienie? Tzn. jezeli ustawilem 1.2bar przy +-65oC, to czy cisnienie ktore ustawilem powinno byc takie samo przy temp. 40oC?
To wskazania komputera pokładowego czy obliczenia z dystrybutora?Wydaje mi sie ze spalanie na gazie jest za duze... przy 120km/h na benie spala 10-10.5 l/100km, na gazie na tej samej trasie ta sama stala predkosc 14 l/100km.
Nie 10, a 20 nawet do 30% większe.Powinno byc +/-10% wieksze spalanie... a jest duzo wieksze.
#3
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2015 - 07:40
To nie jest normalne, jak masz wpięty parownik w układ chłodzenia? Parownik powinien trzymać temperaturę w miarę stałą
http://forum.omegakl...018&postcount=1
Wpiety mam jak 1b.
To wskazania komputera pokładowego czy obliczenia z dystrybutora?
Paliwo i gaz z dystrybutora.
Zaraz wrzuce jakis filmik kory lepiej pokaze to co sie dzieje.
#4
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2015 - 09:15
#5
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2015 - 10:54
#6
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2015 - 11:51
u mnie w 3.0 zawsze temp. gold trzymał ok. 90 stopni. Ciśnienie 1,1 bar na zielonych hanach.
A jakim sposobem masz podlaczone?
1a czy 1b?
U mnie ponizej 1.15 bar wyswietla komunikat ze wtryski w pelni otwarte, zaznaczam ze tylko przy pelnym bucie (obciazeniu). Czyli 1.2 musi byc...
Czy cos jest nie tak z parownikiem?
-Cisnienie na postoju ustawilem na 1.45bar... Temp. parownika 70oC
-Przy jezdzie z predkoscia 50kmh po miescie utrzymuje sie na poziomie 1.30-1.32bar Temp. parownika 55oC
Przy jezdzie po autostradzie 110-120kmh temp. parownika wynosi okolo 40oC; cisnienie 1.25 bar...
-Gaz do dechy cisninie spada do 1.15bar...
Parownik byl niedawno wyczyszczony i zregenerowany...
#7
OFFLINE
#8
OFFLINE
#9
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2015 - 12:41
I jest podlaczony trojnikiem tak jak 1.b.
#10
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2015 - 12:51
#11
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2015 - 13:57
Ja na wtryskach Reg Fast i Goldzie co prawda nowym) ciśnienie na postoju miałem ustawione 1.20 i przy max bucie zchodziło do 1.14.
#12
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2015 - 19:17
#13
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2015 - 19:34
#14
OFFLINE
#15
OFFLINE
Napisany 19 października 2015 - 10:04
Wstawilem KME Twin, Spadki cisnienia sa identyczne jak na Goldzie. Po rozwierceniu wielozaworu z 3.5mm na 4mm nic sie nie zmienilo. Spadki sa ciagle takie same. Gaz jest doprowadzony rurka miedziana 8mm.
Nigdzie nie moglem znalezc zadnego tematu odnosnie dopasowywania wielozaworu do mocy silnika.
Czy 4mm w wielozaworze to nie za malo dla 220KM?
#16
OFFLINE
Napisany 19 października 2015 - 13:43
A nawierty w kolektorze przy wtryskiwaczach benzynowych, ja na goldzie nie mialem zadnych problemow, tym bardziej na 8mm