Hej.
Pytam tu bo mamy konkretnych mechaników.
Pacjent to tytułowy mondek. Problem to pompa wtryskowa zrobiona z materiału który się "łuszczy" i zapycha cały układ paliwowy niszcząc wtryski. Wujek gugiel nie daje satysfakcjonującej odpowiedzi (no albo źle zadaję pytanie). Chodzi konkretnie o to jaką pompę wsadzić żeby wyeliminować ten problem (producent, model, rok)?


Ford Mondeo 2.0 TDCI 115 km 2002 "łuszcząca" się pompa
Rozpoczęte przez
lord_craven
, 28 kwi 2015, 09:19
7 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2015 - 09:19
#2
OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2015 - 10:14
Podobny problem miały silniki Kia, może coś więcej będzie na ich forum?
#3
OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2015 - 10:23
Chcesz montowac uzywke czy nowa pompe?
W poliftowych egzemplarzach problem zostal wyeliminowany.
W poliftowych egzemplarzach problem zostal wyeliminowany.
#4
OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2015 - 11:37
To nie moje auto, nie wiem jak właściciel chce to rozwiązać. Link do wątku dostał, ma konto na forum więc może się wypowie.Chcesz montowac uzywke czy nowa pompe?
W poliftowych egzemplarzach problem zostal wyelimowany.
#5
OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2015 - 18:16
to jest zapewne pompa cp1 teraz pytanie czy ma zawór odciążający na jednej sekcji czy nie, ale z takim rozwiązaniem spotkałem się tylko w pługu i mietku, najlepiej z poliftowego modelu.
#6
OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2015 - 18:20
auto ma sluzyc za woła roboczego i na siebie zarobić, w chwili obecnej nie ma żadnych przesłań by się niepokoić ale chciałbym tym autem troche km zrobić i nie chce takich niespodzianek jak czytałem. auto ma w chwili obecnej jakieś 260tys realnego przebiegu więc poprzedni włascicieł musiał coś z tym zrobić, pompa jest nadal delphiego tylko nie wiem czy regenerowana i z wyeliminowanym błędem.
znowu pewna osoba z tego forum kazała jezdzic póki się nie spieprzy i wtedy zmienic go na coś innego. stąd temat co lepiej zrobić bo jak patrzylem to pompy są po tysiąc delphiego ale nie wiem czy jest w nich wyelimowany problem czy jedynie zregenerowane i dalej się tak samo łuszczą
znowu pewna osoba z tego forum kazała jezdzic póki się nie spieprzy i wtedy zmienic go na coś innego. stąd temat co lepiej zrobić bo jak patrzylem to pompy są po tysiąc delphiego ale nie wiem czy jest w nich wyelimowany problem czy jedynie zregenerowane i dalej się tak samo łuszczą
#7
OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2015 - 21:22
jeździć i lać dobre paliwo(nie jeździć na rezerwie) to nie będzie problemu, prędzej wtryski zaczną lać (dymi przy przyspieszaniu), po odkręceniu sztywnych przewodów można poszukać drobinek
260tys to nie koniecznie musiało być coś robione z pompą, prędzej przy 4/5 z przodu
jak padnie wtrysk (wyskoczy sprężynka i brak mocy) to tylko wyłącznie nowe wtryski + sztywny przewód i programowanie, żadne tanie regeneracje
260tys to nie koniecznie musiało być coś robione z pompą, prędzej przy 4/5 z przodu
jak padnie wtrysk (wyskoczy sprężynka i brak mocy) to tylko wyłącznie nowe wtryski + sztywny przewód i programowanie, żadne tanie regeneracje
#8
OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2015 - 21:36
Chcesz montowac uzywke czy nowa pompe?
W poliftowych egzemplarzach problem zostal wyelimowany.
problem raczej zostal zminimalizowany ale napewno nie wyeliminowany
nawet w modeo mk4 miele pompy I to bez roznicy czy to bosch, siemens czy continental.