

Pala sie kontrolki a kluczyka nie ma w stacyjce
#1
OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2007 - 19:46
Mam problem z autkiem. Zona jak codzien po pracy chciala odjechac samochodem. Otworzyla drzwi z pilota (podczerwien) wsiada, przekreca kluczyk i nic, kompletnie nic sie nie dzieje, rozrusznik nie startuje. Wyciaga kluczyk i odziwo kontrolki te ktore zawsze gasna najpozniej przed zaplonem swieca sie nadal. Wysiadla z samochodu okazalo sie ze nie idzie zamknac drzwi z pilota. Wymienila baterie nic to nie dalo.
Przyjechalem na miejsce i niestety nic nie wymyslilem dodatkowo zamknelem drzwi recznie kluczykiem i po ponowym otwarciu oczywiscie zaczela sie palic czerwona kontrolka zlodzieja. Niestety auto nie odpala, swiadla dzialaja, dmuchawa dziala, ale np radio nie, pilot tez nie dziala. O co chodzi ??? jakies zwarcie ?? dlaczego te kontrolki pala sie bez kluczyka w stacyjce. Odlaczylem akumulator i niestety zostawilem auto. Prosze o jakies wskazowki musze jutro jakos odblokowac auto i sprowadzic do domu.
#2
OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2007 - 20:53
[B]
#3
OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2007 - 20:53
Witam.
Mam problem z autkiem. Zona jak codzien po pracy chciala odjechac samochodem. Otworzyla drzwi z pilota (podczerwien) wsiada, przekreca kluczyk i nic, kompletnie nic sie nie dzieje, rozrusznik nie startuje. Wyciaga kluczyk i odziwo kontrolki te ktore zawsze gasna najpozniej przed zaplonem swieca sie nadal. Wysiadla z samochodu okazalo sie ze nie idzie zamknac drzwi z pilota. Wymienila baterie nic to nie dalo.
Przyjechalem na miejsce i niestety nic nie wymyslilem dodatkowo zamknelem drzwi recznie kluczykiem i po ponowym otwarciu oczywiscie zaczela sie palic czerwona kontrolka zlodzieja. Niestety auto nie odpala, swiadla dzialaja, dmuchawa dziala, ale np radio nie, pilot tez nie dziala. O co chodzi ??? jakies zwarcie ?? dlaczego te kontrolki pala sie bez kluczyka w stacyjce. Odlaczylem akumulator i niestety zostawilem auto. Prosze o jakies wskazowki musze jutro jakos odblokowac auto i sprowadzic do domu.
zaczal bym od dolozenia dodatkowej masy od - w aku do silnika i zaprogramowania ponownego pilota. Wsiadasz do auta, zamykasz drzwi, wkladasz kluczyc do stacyjki, naciskasz i przytrzymujesz przycisk zamykania na pilocie - potwierdzi sie albo mrugnieciem lampki w podsufitce albo zaryglowaniem i odryglowaniem drzwi.
#4
OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2007 - 20:58
Przegladalem teraz forum i znlazlem cos takiego: http://forum.omegakl...bb66ec88#146908
#5
OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2007 - 21:00
o tak o masie zpomnialem - dobrze radzi Beast
hehe napisalismy post w tej samej minucie

#6
OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2007 - 22:38

Macie jakies pomocne fotki jak wyciagnac ta kostke i ja wymienic ?
Aha, czy to naprawde mozliwe ze taka usterka powoduje to ze nie mozna takze pilotem zamknac drzwi ? Nigdzy wczesniej nie mialem problemu z pilotem. Nigdy sie nie rozprogramowal.
#7
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2007 - 03:36
Czyli obstawiacie kostke stacyjki. Czy dam rade to jutro sam zrobic ? Jutro niedziela i jedyne miejsce gdzie moglbym ta kostke kupic to gielda samochodowa oddalona od mojego do mu o 20 km, a samochod znowu znajduje sie w zupelnie innym miejscu. Raczej holowanie auta i warsztat w niedziele to za droga impreza. Musze to jutro naprawic
Macie jakies pomocne fotki jak wyciagnac ta kostke i ja wymienic ?
Aha, czy to naprawde mozliwe ze taka usterka powoduje to ze nie mozna takze pilotem zamknac drzwi ? Nigdzy wczesniej nie mialem problemu z pilotem. Nigdy sie nie rozprogramowal.
pisales ze byla wymieniana bateria wiec mogl sie rozprogramowac
#8
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2007 - 09:17
#9
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2007 - 10:41
A tak nawiasem jak zmienie stacyjke to bede mial inny kluczyk, czyli drzwi recznie nie bede mogl nim otworzyc tylko z pilota.
#10
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2007 - 10:47
Czyli jednak musze kupic wklad do stacyjki tak zeby ta pletwa byla cala, sama kontka nic mi nie da. Kurcze ze to dzisiaj niedziela, i nie bardzo jest gdzie to kupic a wszedzie daleko.
A tak nawiasem jak zmienie stacyjke to bede mial inny kluczyk, czyli drzwi recznie nie bede mogl nim otworzyc tylko z pilota.
ale zacznij na poczatek od rzeczy ktore nic nie kosztuja nim wpakujesz sie w koszta. masa i programowanie kluczyka
#11
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2007 - 11:17

Mam sprawdzic kleme, oczyscic ? czy mam jakis dodatkowy przewod poprowadzic ?
#12
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2007 - 11:27
Czyli co dokladnie mam zrobic z ta masa ? Jestem laikiem w tych sprawach
Mam sprawdzic kleme, oczyscic ? czy mam jakis dodatkowy przewod poprowadzic ?
kup w motoryzacyjnym przewod masowy - kolo 10 pln kosztuje - taka plecionka, zamontuj od - w akumulatorze do jakiegos metalowego elementu w silniku. klemy tez mozesz poczyscic nie zaszkodzi.
#13
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2007 - 14:04
#14
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2007 - 14:06
Oki sprawdzilem, podlaczenie masy nic nie dalo, a co najgorsze to w dalszym ciagu nie dziala pilot, ciagle pali i sie teraz ludzik (zlodziej) wczsniej tego nie bylo dopiero po zamknieciu auta z kluczyka a nie z pilota. Kluczyk nie dziala, probowalem go programowac ale niestety nie daje to efektu. Holowalem auto i nie bylo jak odpalic ze wzgledu na tego zlodzieja. Czy ta urwana pletwa i to ze pala sie te kontrolki na desce moze powodowac to iz pilot nie dziala.
powiedz czy w momencie proby odpalania mruga ci check engine? i co sie dzialo przy probie zaprogramowania kluczyka ? i czy masz 2 kluczyk
#15
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2007 - 14:25

#16
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2007 - 14:58
Zeby go wyłaczyc trzeba zaprogramowac piloty na podczerwien
Jesli masz padniete piloty na podczerwien to ich nie zaprogramujesz i terzeba wywalic immo - jak to zrobic moge ci podac. Najpierw usun problem ze stacyjka bo widze ze w dalszym ciągu masz ten ten problem. najlepiej połacz sie ze mna na GG Dodam jeszcze ze nie bedzie ci mrugac pomaranczowa lampka check engine ( nie potrzeba wyswietlacza) bo ty masz immo starego typu ( swieci sie ludzik) a wspomniana lampka mruga tylko w autach wyposazonych w immo transponderowe (1995 wzwyz)
Wez kolego rozbiez obudowe kierownicy ( 3 srubki) zdemontuj kostkę stacyjki ( jedna srubka z frontu i jeden bolec od strony zegarów) , wyjmij i przekrec w kostce wkrętakiem.
Kontroli zgasn a i wtedy przekrecając wkretakiem do pozycji szaplon bedziesz mogl zaprogramowac pilota.
#17
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2007 - 16:31

A wiec wlasnie zrobilem tak jak napisales tyle ze ta kostke rozebralem troszke inaczej, wypielem jej czesc a druga zostala przykrecona do stacyjki. Teraz mam kable z kawalkiem kostki i osobno takie male plastikowe cos z 2 srobkami ktore maja za zadanie zwierac w odpowiedniej pozycji.
Zauwazylem ze ulamal sie taki okolo 1 cm bolec wychodzacy ze stacyjki ktory wlasnie jak sie przekreca to kreci ta kostka.
Po zdjeciu kostki wszysto zgaslo, przylozylem recznie i jest oki, udalo sie zaprogramowac kluczyc, moge juz z pilota zamknac drzwi, zlodziej juz sie nie pali. Jak przekrecam ta obrotowa czesc kostki to samochod normalnie zapala. Wszystko jak trzeba.
Teraz pozostaje zrobienie stacyjki, czy mozna ten bolec przykleic czy moze jednak odrazu wymieniac na nowy wklad ?
Jesli tak to prose o jakies info jak zdemontowac stacyjke.
#18
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2007 - 16:44
Demontaz bardzo prosty , tuz pod kolem kiery jet w stacyjce tak dziurka ok 3-4 mm srednicy . Do tej dziurki wepchnij drut 2,5 mm kw miedziany - musisz sobie troszke pomóc szczypcami, jak go mocno wepchniesz to stacyjka sama wyskoczy do rąk, ( w polozeniu 0)