Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] Przepala bezpieczniki

• Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
18 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   loonger205

loonger205
  • 22 postów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 12 marca 2015 - 16:40

Witam.
W mojej Omedze padają bezpieczniki. 2 i 12. nie ma stopu, awaryjnych, kierunków, radia, zegary nie działają.... po wymianie i np. włączeniu awaryjnych lub kierunku cały czas wypala je. Nie mam zielonego pojęcia o elektryce. Nie znam się, nie lubie i trzymam sie od tego z daleka. Wie ktoś może ile elektromechanik za zdiagnozowanie i usunięcie usterki może krzyknąć..? Wiem że wszystko zalezy co padło. Ale "pi razy drzwi"...
No i przy okazji, czy ma ktoś może jakiegoś dobrego fachowca we Wrocławiu..?/

Pozdrawiam.

#2 OFFLINE   Dawidson001

Dawidson001
  • 103 postów
  • Województwo: łódzkie
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 13 marca 2015 - 14:59

Nie trzeba być elektrykiem (ektro-mechanikiem) żeby stwierdzić że masz zware najprawdopodobniej w miejscu za które odpowiada dany bezpiecznik
2 15A-światła hamowania,światła awaryjne
12 20A-Oświetlenie wnętrza,oświetlenie bagażnika,światła awaryjne,wyświetlacz cyfrowy.
Jak dla mnie ewidentnie szukał bym przy żarówkach od kierunkowskazów bo samo przez siebie mówi Ci że gdy naciskasz awaryjne i kierunki bezpieczniki wywala.
Szukaj zwartego przewodu nie masz tego dużo przód tył po dwie lampy no i kierunki w listwach.
Najpierw bym sam patrzył za tego typu usterkami później jechał z tym do kogoś mądrzejszego,bo jeśli zaprowadzisz teraz,a jest tam tylko np:zwarcie na przewodzie przy lampie.To jak myślisz majster policzy Ci za zaizolowanie przewodu 20cm taśmy? Czy przydupi Ci ze 3 roboczo godziny po 50/70zł A opowie Ci co kol-wiek i tak łykniesz ://