Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] 2.5TD reakcja na odpięty przeplywomierz


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
3 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   szuler28

szuler28
  • 51 postów
  • Dołączył: 01-10-2009
  • Skąd: mieszkam w Szczecinie w dzielnicy Skolwin ul.Biwakowa 60
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 06 stycznia 2015 - 18:56

Witam ponownie wszystkich fachowców i ekspertów na forum.Mam takie małe zapytanie dotyczące przepływomierza czy przy odpięciu wtyczki na pracującym silniku (na wolnych obrotach 2.5TD rok.2000 skrzynia automat) będzie jakaś zamiana w pracy silnika??? bo u mnie niema, silnik pracuje równiutko jak zegarek.Jedyne co to tylko błąd 88 ale to normalne po odpięciu wtyczki.Szkoda że na opel scanner niema wartości pracującej przepływki :)poruszyłem ten temat bo omesia mi trochę oklapła jak by troszke osłabła wyczysciłem przepływomierz w środku te delikatne blaszki już się błyszczą a były czarne.Parametry silnika jak dawka itp... sa idealne a omesia jak była przymulona tak jest dalej :masakra: i dlatego zaciekawiło mnie brak reakcji na odpiętą wtyczke od przepływki.Czytałem sporo na forum o odpietej przeplywce ale nikt kąkretnie nie określił czy brak reakcji to normalne ?Dzięki serdeczne za jakie kolwiek podpowiedzi :D

sorki za byka w tytule miała być reakcja a wyszła relacja :)

#2 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 08 stycznia 2015 - 21:33

Tak jest brak reakcji na odpięcie wtyczki..a próbowałeś pojeździć z odpiętą wtyczką?? jest różnica..a co do zamulenia to ciekawe jak wygląda dolot czy szczelny lub intercooler nie zapchany czy zawór upustowy na turbinie nie otwarty katalizator i ta przepływka.a i jak dawka paliwa za mała to omka też mułowata jest

#3 OFFLINE   David83

David83

    SKŁAD LUBUSKI

  • 183 postów
  • Dołączył: 10-09-2014
  • Skąd: Niewierz
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 08 stycznia 2015 - 21:44

Rafi ma racje -ja do tego co napisał dodam,że sprawdz jeszcze wężyki podcisnien
do;
-egr
-kolektora ssącego

czy nie spekane
-nie zalane olejem
-ogólnie czy wszystko drożne, często zdaża sie taka przyczyna zamulenia

Pozdrawiam:)

#4 OFFLINE   szuler28

szuler28
  • 51 postów
  • Dołączył: 01-10-2009
  • Skąd: mieszkam w Szczecinie w dzielnicy Skolwin ul.Biwakowa 60
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 09 stycznia 2015 - 07:33

Miałeś kolego racje ten wężyk co idzie z kolektora do mapsensora był pekniety:) oma odżyła na nowo dzieki,pozdrawiam.