

[OB & OBFL] Zbyt rzadki olej
#1
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2014 - 16:47
#2
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2014 - 17:20

#3
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2014 - 17:24
Może uzupełnij swój profil i napisz o jakim silniku dokładnie mowa. Swoją drogą, to kupowałeś po pijaku, czy może była to okazja? Nie było widać objawów przed kupnem?
A może przewrażliwiony , wymian olejów,filtrów,płynów i dopiero spostrzeżenia jak ne miał do czynienia z dieslem.

#4
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2014 - 17:29
#5
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2014 - 18:16
#6
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2014 - 18:22
#7
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2014 - 18:39
Po pierwsze to nie silnik bmw.
jak nie od bmw to jaki?
#8
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2014 - 18:46
jak nie od bmw to jaki?
Opla. Tyle że wykupiona licencja od steyr'a. Bmw też wykupiło tą licencję, co nie oznacza że to silnik bmw

#9
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2014 - 19:03
I silnik pierwotnie był skonstruowany do napędzania jakiejś maszyny budowlanejlicencja od steyr'a

Napisz jaki to olej, w sensie xxWyy.zbyt rzadki olej
Kolejny co wierzy w bajki o dieslu jezdzonym do kościoła180 tyś

Gubisz paliwo z pompy.kapie coś z dołu zwłaszcza na zapalonym i śmierdzi ropą
Albo nie wiesz jak ten silnik powinien pracować albo wtryski już klepia. Ewentualnie kwestia niewłaściwego oleju i slychac popychacze.Klekocze też dosyć głośno
#10
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2014 - 19:17
Opla. Tyle że wykupiona licencja od steyr'a. Bmw też wykupiło tą licencję, co nie oznacza że to silnik bmw
x2.5td jest to silnik 2.5tds, został wyprodukowany dla bmw, opel montował w omegach ale jest to nadal silnik bmw, słupek jest identyczny jak z 2.5tds bmw, w omegach miał jedynie zmiany kosmetyczne aby mona było go zabudowac do omegi, misa olejowa, łapy silnika, miał ograniczoną moc do 131km, ale to nie temat o pochodzeniu silnika,
#11
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2014 - 19:41

zawsze można go zrobić na cacy tym bardziej że są wszystkie graty dostępne

#12
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2014 - 20:12
#13
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2014 - 20:49
#14
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2014 - 22:21
x2.5td jest to silnik 2.5tds, został wyprodukowany dla bmw, opel montował w omegach ale jest to nadal silnik bmw, słupek jest identyczny jak z 2.5tds bmw, w omegach miał jedynie zmiany kosmetyczne aby mona było go zabudowac do omegi, misa olejowa, łapy silnika, miał ograniczoną moc do 131km, ale to nie temat o pochodzeniu silnika,
to połóż głowicę od TDSa na bloku z TD

#15
OFFLINE
Napisany 10 grudnia 2014 - 19:43
to połóż głowicę od TDSa na bloku z TD
zakładałem od omego do tdsa i na przemian, nie rozumiem?
wiadomo ze chodzi o kanały ssące, w tds po 96r sie zmieniły mocowania ze względu na inny kolektor ssący, dlaczego w omedze na każdej cześci w silniku jest logo bmw??
#16
OFFLINE
Napisany 10 grudnia 2014 - 20:06
u brata w Omedze widziałem napis Steyr.dlaczego w omedze na każdej cześci w silniku jest logo bmw