

[OB & OBFL] zero reakcji po odpięcu czujnika wałka rozrządu 2.0 16v
#1
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2014 - 15:31
#2
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2014 - 16:52
Witam, dziś na uruchomionym silniku odpiąłem czujnik położenia wałka rozrządu i silnik nawet nie drgnął, zero jakiejkolwiek reakcji pali się kontrolka Check.. brak błędów na komputerze, czy jest to objaw uszkodzonego czujnika ? niedostateczna moc omegi, większe spalanie, proszę o pomoc
A po co odpinałeś czujnik ? To masz blad 92 tak ?
Zazwyczaj jak jest walniety to silnik sie nie wkreca powyzej 4000 i jest mółowate
#3
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2014 - 17:06
A po co odpinałeś czujnik ? To masz blad 92 tak ?
Zazwyczaj jak jest walniety to silnik sie nie wkreca powyzej 4000 i jest mółowate
po podłączeniu kompa nie wykazuje żadnych błędów, ogólnie silnik pali normalnie, chodzi nierówno na obrotach, ma muła a na LPG nie wkręci się powyżej 4500 tyś. wracając zza granicy zapaliła się kontrolka silniczka po czym zaczęły wariorwać obrotomierz (skakał) oraz nie reagował pedał gazu po czym slnik zgasł. Odpaliłem go normalnie. Nie dawno miałem taki objaw, że przy 4500 tyś obrotów na benzynie załączało się odcięcie paliwa.
#4
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2014 - 17:38

#5
OFFLINE
#6
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2014 - 19:04
A bledu 19 nie ma przypadkiem?
No własnie nie zdiagnozowano żadnego błędu, nic a nic. Mechanik powiedział że o 4 rzeczach : sonda, cz. położenia wałka rozrządu, cz. położenia wału korbowego albo komputer silnika. Niestety nie stać mnie żeby wymienić każdą rzecz, najlepiej by było odszukać błąd i po prostu pozbyć się usterki.
#7
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2014 - 19:12
A czym się podlaczal?nie zdiagnozowano żadnego błędu
Jak przeczytasz ze zrozumieniem i nic nie sp... to się dowiesz jakie sa bledy -> http://forum.omegakl...hread.php?t=202
#8
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2014 - 19:30
A czym się podlaczal?
Jak przeczytasz ze zrozumieniem i nic nie sp... to się dowiesz jakie sa bledy -> http://forum.omegakl...hread.php?t=202
Wyskoczył błąd 021 01
24846
#9
OFFLINE
#10
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2014 - 19:34
??
Dokładniej.. 21 Za wysokie napięcie potencjometru przepustnicy (TPS)
Czy to znaczy że winą jest cała przepustnica ?
#11
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2014 - 19:38
)
Czy to znaczy że winą jest cała przepustnica ?
Może:tak: ale najlepiej jak byś podmienił na sprawną i sprawdzil czy bedzie lepiej
#12
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2014 - 19:41
Może:tak: ale najlepiej jak byś podmienił na sprawną i sprawdzil czy bedzie lepiej
W sumie jak na odpalonym silniku odpiąłem wtyczkę z przepustnicy to reakcja silnika była taka że zaczął się dławić i gasnąć, no ale dobrze, podmienie przepustnice i napisze czy jest poprawa

#13
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2014 - 19:59
Wyskoczył błąd 021 01
24846
to nie błędy tylko wersja programu w wyświetlaczu
Kolega wysłał Ci link z instrukcją.
#14
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2014 - 20:02
to nie błędy tylko wersja programu w wyświetlaczu
Kolega wysłał Ci link z instrukcją.
Ten 021 to nie jest błąd ?

#15
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2014 - 20:04
Ten 021 to nie jest błąd ?
zrobiłem wszystko dokładnie z instrukcją żeby zczytać błędy.
tzn?? zczytywałeś metoda na spinacz??
#16
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2014 - 20:05
Ten 021 to nie jest błąd ?
zrobiłem wszystko dokładnie z instrukcją żeby zczytać błędy.
Złączyłeś piny5-6 spinaczem??
#17
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2014 - 20:09
tzn?? zczytywałeś metoda na spinacz??
Zrobiłem to metodą jak podal niżej kolega czyli:
DOTYCZY SILNIKA BENZYNOWEGO 2,2 16v, 2,6 i 3,2 (V6)
zamiast wkładać spinacz w złącze w tych dwu silnikach można to zrobić w wersji light:
- wciskasz pedał hamulca i gazu do oporu i przekręcasz kluczyk w pozycję II
- zaczyna migać kontrolka CHECK
- i spisujesz cztero cyfrowe kody błędów..
#18
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2014 - 20:14
Zrobiłem to metodą jak podal niżej kolega czyli:
DOTYCZY SILNIKA BENZYNOWEGO 2,2 16v, 2,6 i 3,2 (V6)
zamiast wkładać spinacz w złącze w tych dwu silnikach można to zrobić w wersji light:
- wciskasz pedał hamulca i gazu do oporu i przekręcasz kluczyk w pozycję II
- zaczyna migać kontrolka CHECK
- i spisujesz cztero cyfrowe kody błędów..
a jaki masz Ty silnik a jakiego ta metoda dotyczy??
#19
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2014 - 20:15
No a ty raczej nie masz żadnego z powyższych silników z tego co widzę. Więc to nie tą metodą robiłeśDOTYCZY SILNIKA BENZYNOWEGO 2,2 16v, 2,6 i 3,2 (V6)
#20
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2014 - 20:15
Zrobiłem to metodą jak podal niżej kolega czyli:
DOTYCZY SILNIKA BENZYNOWEGO 2,2 16v, 2,6 i 3,2 (V6)
zamiast wkładać spinacz w złącze w tych dwu silnikach można to zrobić w wersji light:
- wciskasz pedał hamulca i gazu do oporu i przekręcasz kluczyk w pozycję II
- zaczyna migać kontrolka CHECK
- i spisujesz cztero cyfrowe kody błędów..
I na darmo to widać pisałemJak przeczytasz ze zrozumieniem i nic nie sp...
