
1. Czy jesli pekniecie bedzie na jednej z rurek czy da sie to jakos "załatać" np. poksilina + specjalna siatka siatka ?
2. Czy orientujecie sie ile kosztuje wymiana kolektora (bez czesci) ?
3. Czy ktos z Was mial podobny przypadek ?
Napisany 18 września 2006 - 21:50
Napisany 19 września 2006 - 01:54
Napisany 19 września 2006 - 07:51
Myślalem ze to uszczelka ale mam jednak pekniety kolektor wydechowy
(jak sie orientuje czesta przypadlosc silnika 2.0 16V). Nie wiem jeszcze dokladnie w ktorym miejscu bo dopiero jutro zdejme ta oslone i obejrze. Cena używki to min. 100 zł więc nie jest tragicznie
ale mam pytania:
1. Czy jesli pekniecie bedzie na jednej z rurek czy da sie to jakos "załatać" np. poksilina + specjalna siatka siatka ?
2. Czy orientujecie sie ile kosztuje wymiana kolektora (bez czesci)?
3. Czy ktos z Was mial podobny przypadek ?
Napisany 19 września 2006 - 14:32
Napisany 19 września 2006 - 19:24
Napisany 19 września 2006 - 21:35
Dziekuje wszystkim za bardzo cenne uwagi. Zdecydowałem się na spawanie. Jutro sie zoriuentuje ile to kosztuje. Jesli jednak koszt bedzie wyższy niz używki to kupuje używany...
Napisany 19 września 2006 - 21:35
Napisany 20 września 2006 - 07:23
ja powiem ,że szkoda kasy na spawanie oraz na używki.
Spawanie koszt min. 100zł + planowanie ok 50zł razem 150zł i zero gwarancji, że nie pęknie.(dodatkowo ponowne koszty rozbiórki jak długo nie wytrzyma)
Spawałem u dwóch magików , i żaden nie pospawał tak aby zaraz nie pekało.(choć ponoć można to pospawać, ale jak pisałem, specjalista zawoła ok 100zł)
Używka odpada, bo ceny są z kosmosu (od 150do 350zł), taki kolektor obowiązkowo trzeba splanować, czyli gratis wydatek +50zł. Bardzo dokładnie ogladaj takie kolektory, widziałem różne cuda, od pospawanych i pomalowanych, po lekko napęknięte od środka.
Wkurzyłem się, i kupiłem nowy GM za 700zł :shock:
W obecnej omce też miałem pękniety kolektor od razu była wymiana na nowy, tym razem zamiennik z allegro twintec, koszt ok 430zł. Te kolektorki mogę śmiało polecić.
Z nowym nie będziesz miał kłopotu przez min 50tyśkm, używka nie wytrzyma długo, spawanie również.
ps. Módl się, żebyś nie miał wyrwanej szpilki, pierwszej od lewej...., bo dopiero będzie problem. Jak masz pękniętą, to od oraz piszę co trzeba zróbić. Jeśli coś wystaje, to można przyspawać nakretkę (kumpel własnie tak robił w swojej omce, dwie szpilki tak wykręcił), lub wiertarka kątowa, i rozwiercenie śruby+ przegwintowanie otworu= kupa roboty, nerwów itp-przechodziłem przez to dwa razy)
Napisany 20 września 2006 - 08:11
Napisany 20 września 2006 - 21:24
Napisany 24 września 2006 - 17:43
Napisany 25 września 2006 - 13:32
Napisany 26 września 2006 - 22:24
Myślalem ze to uszczelka ale mam jednak pekniety kolektor wydechowy
(jak sie orientuje czesta przypadlosc silnika 2.0 16V). Nie wiem jeszcze dokladnie w ktorym miejscu bo dopiero jutro zdejme ta oslone i obejrze.
Napisany 26 września 2006 - 22:33
Napisany 26 września 2006 - 22:40
Napisany 26 września 2006 - 23:55
Napisany 16 października 2007 - 15:58
Napisany 16 października 2007 - 16:18
Napisany 19 października 2007 - 11:28