

Dzieło ,,mechaników"
#1
OFFLINE
Napisany 23 września 2014 - 22:14
Przejechałem może 700 km i okazało się że fura się grzeje i olej w wodzie. Długo z tym walczyłem bo nie chciało mi się wierzyć że to UPG, a jednak. Wymienili uszczelkę jedną i drugą dając silikon.
Pełen profesjonalizm, zresztą śruby wg. mnie za lekko było dokrecone albo to zasługa silikonu na którym głowa mogła ,,usiąść".
Strach pomyśleć jakich mechaników wyszkolą jeżeli sami tak składają auta.
Zdjęcia:
http://www.tinypic.pl/k58im39f417m
http://www.tinypic.pl/bhpohdm31rpx
#2
OFFLINE
Napisany 23 września 2014 - 22:29
#3
OFFLINE
Napisany 23 września 2014 - 22:40
#4
OFFLINE
Napisany 23 września 2014 - 23:03
******* takich tylko. Ale w sumie podobno v6 w omedze to mega trudne silniki:pokoj:
Grzebałem w gorszych, tu nie ma tragedii, naprawdę.
#5
OFFLINE
Napisany 23 września 2014 - 23:06
Czego się można spodziewać po "szkole"Oto jak profesjonalnie złożył mi głowicę mechanik w Zespole Szkół Samochodowych w Radomiu.

#6
OFFLINE
#7
OFFLINE
Napisany 24 września 2014 - 06:27
Bo teraz każdy chce "tanio", i jak nie kupują chińskich plastikowych półosi to dają naprawiać auta belfrom... Teraz mechanik po szkole zawodowej nie potrafi odkręcić koła.. no dobra odkręci po trzech próbach kręcenia w prawo.. ale jak z piasty nie będzie chciało zejść to już leży...
podobno v6 w omedze to mega trudne silniki
i tak i nie... nie są trudne manualnie.. bo rozłożyć to każdy potrafi... ale trzeba mieć trochę pojęcia co, jak i z czym... do tego klucz dynanomteryczny bo bez tego ani rusz..
a silikon w tym silniku jest potrzebny chyba tylko do miski olejowej..

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#8
OFFLINE
Napisany 24 września 2014 - 06:37
#9
OFFLINE
Napisany 24 września 2014 - 08:29
Kiedyś było takie powiedzenie: Jak się nie będziesz uczył, to zostaniesz nauczycielem.Tylko że to robili nauczyciele z warsztatów
#10
OFFLINE
Napisany 24 września 2014 - 08:39
#11
OFFLINE
Napisany 24 września 2014 - 08:41
#12
OFFLINE
Napisany 24 września 2014 - 09:34
a silikon w tym silniku jest potrzebny chyba tylko do miski olejowej..
na mase uszczelniającą są składane miski olejowe po 99roku, odma i pokrywa chłodniczki oleju

do tego klucz dynanomteryczny bo bez tego ani rusz..
Zdecydowanie. Jak ktoś nie ma klucza dynamometrycznego to w ogóle nie powinien dotykać silnika
a tych gości to bym

#13
OFFLINE
Napisany 24 września 2014 - 10:21
Ja teraz tylko uszczelki pod głowicą wymienię i te od kolektorów
Pamiętaj o nowych śrubach do głowic..
na mase uszczelniającą są składane miski olejowe po 99roku, odma i pokrywa chłodniczki oleju
:ok:
Adaś to mnie zawsze poprawi...

Ja silikonu już w ogóle nie używam.. wszędzie idzie DIRKO i spisuje się bdb

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#14
OFFLINE
#15
OFFLINE
Napisany 24 września 2014 - 11:19
dirko to nie sylikon?
elring dirko ht elastyczna masa

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#16
OFFLINE
Napisany 24 września 2014 - 12:07
driko nie rozpuszcza się w oleju jak sylikon i przed wszystkim nie jest tłusty, więc dla mnie driko też nie będzie sylikonemDirko to nie sylikon?

#17
OFFLINE
Napisany 24 września 2014 - 17:18

#18
OFFLINE
Napisany 24 września 2014 - 18:23
elring dirko ht elastyczna masa
ja stosuję masę uszczelniającą Victor Reinz

#19
OFFLINE
Napisany 24 września 2014 - 19:13

via tapatalk
#20
OFFLINE
Napisany 24 września 2014 - 19:25
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.