Witam mam pytanie odnosnie lpg w aucie. Odrazu zaznacze ze instalacje lpg mam bez elektroniki zadnej zwykla na srube ( zadnych wystrzalow ) Mam reduktor/parownik jak zwal tak zwal do 100 koni a omega ma 136 koni i jak zgasze po jezdzie na gazie i odrszu odpalam to mam problem bo tak jak by gaz sie zbieral w parowniku dopiero po jakins czasie jak postoji i wywietrzeje to odpala a tak musze go ze dwa razy pokrecic i odpali. I tu moje pytanie czy wymiana parownika cos poprawi ? Czy wystarczy w tym cos pogrzebac? Jak to sie ma ze.np ten co mam do 100 koni dziala prxy mocy auta 136km ? I jaki dobrac parownik najlepiej


[OB & OBFL] wymiana reduktora na wiekszej mocy
Rozpoczęte przez
obelx1
, 07 wrz 2014, 10:51
5 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
Napisany 07 września 2014 - 10:51
#2
OFFLINE
Napisany 07 września 2014 - 11:46
Powinieneś wymienić parownik na mocniejszy mimo wszystko. Niestety do I generacji instalacji LPG za dużego wyboru nie ma. Może BRC AT90? To, że auto jeździ na obecnym, nie znaczy, że jest on odpowiedni. Poza tym, jeżeli ma spory przebieg, to na pewno już membrany są zużyte. Szkoda przy tym grzebać i regenerować, zwłaszcza, że jest za słaby. Mimo wszystko rozważyłbym przejście na sekwencję.
#3
OFFLINE
Napisany 07 września 2014 - 12:09
Moze i tak ale powiem szczerze zadowolony jestem z tej co mam duzo czytalem nt i wolalbym zostac przy tym. Ladnie.chodzi ale rozchodzi mi sie tez czy wymiana parownika na ten o wiekszej mocy cos poprawi w aucie
#4
OFFLINE
Napisany 07 września 2014 - 13:09
Mniejsze spadki ciśnienia gazu, auto powinno być żwawsze podczas przyspieszania. Poza tym mogą się skończyć problemy z odpalaniem auta, o ile spowodowane są zużyciem parownika, a nie np. złą "regulacją" instalacji. Jeżeli obecny parownik ma już duży przebieg, to wymieniaj na mocniejszy i nawet się nie zastanawiaj.
#5
OFFLINE
Napisany 07 września 2014 - 13:34
Ok to chcialem uslyszec, a moglbys jakis polecic stosunkowo nie drogi? Moze cos z uzywek
#6
OFFLINE
Napisany 08 września 2014 - 21:53
Polecam parownik "LOVATO SUPER". Ma zapas mocy, bo obsługuje silniki do 190 KM, więc będzie u Ciebie bardzo stabilny. Cenowo też nie wypada źle. Używanego nie kupuj, bo nie dowiesz się w jakim jest stanie bez rozbierania go.