Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] Omega b fl 2.2 problem z benzyna na zimnym silniku


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
11 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   brx1286

brx1286
  • 95 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: Poznan
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 31 sierpnia 2014 - 15:03

Witam szukalem ale nie znalazlem odpowiedzi. Mam problem ze swoja omcia b fl 2.2 i omega ojca b 2.0 tzn na benzynie gdy odpali i wciskam pedal to zaczyna sie dusic tak jak by nie dostawala paliwa, jak sie rozgrzeje to zaczyna pracowac rowno, zaslepile odplyw benzyny na listwie i jest w miare oki ale to mi sie nie podoba ze trzeba bylo takie cos zrobic zadnych bledow nie ma co moze byc mam instalacje gazowo ina gazie pracoje idelanie. w drugiej omedze jest podobny problem ale i jest tez problem z gazem jak zimna to sie dusi jak sie rozgrzeje i wejdzie na gaz to zaczynaja falowac obroty i na lpg i gaz, odlaczylem aku na cala noc i na benzynie tak jak by bylo lepiej, moze problem z reduktorem i mapy sie pieprza. Sory za bledy . Pomocy koledzy

#2 OFFLINE   slipkn0t

slipkn0t

    vectromega

  • 315 postów
  • Dołączył: 05-04-2009
  • Skąd: Gubin
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Y22XE

Napisany 31 sierpnia 2014 - 15:46

A błędy odczytywałeś interfejsem czy "na spinacz" i czy oby prawidłowo?
Na początku to bym wyjął pompkę z baku i sprawdził czy z nią jest ok ewentualnie wyczyść sitko i sprawdź wężyki paliwowe od niej.

#3 OFFLINE   brx1286

brx1286
  • 95 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: Poznan
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 31 sierpnia 2014 - 16:43

a do ktorej to sie liczy omegi bo w obu jest czysto a czy to mozliwe ze pompa padla ?>

#4 OFFLINE   matigreg06

matigreg06
  • 228 postów
  • Dołączył: 08-08-2008
  • Skąd: zielona góra
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 31 sierpnia 2014 - 17:07

Może być wężyk od pompy paliwa w zbiorniku pęknięty i nie podaje dobrego ciśnienie paliwa na listwę, a jak nie to spróbuj pojezdzić na samej benzynie i zobacz czy się poprawi

#5 OFFLINE   brx1286

brx1286
  • 95 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: Poznan
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 31 sierpnia 2014 - 17:59

a co z omega 2.0

a jakie powinny byc prawidlowe cisnienia w obu silnikach na listwie zakupilem zegary to sprawdze we wtorek

#6 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 01 września 2014 - 08:12

a co z omega 2.0

a jakie powinny byc prawidlowe cisnienia w obu silnikach na listwie zakupilem zegary to sprawdze we wtorek


W 2.2 sprawdz jeszcze czujnik temperatury na ECU, miernikiem lub komputerem diagnostycznym.

Pin 1 & 2 25C - 1557 Ohm
Pin 1 & 2 90C - 161 Ohm

#7 OFFLINE   brx1286

brx1286
  • 95 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: Poznan
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 04 września 2014 - 20:34

witam w obu zatkalem odplyw paliwa co zwiekszylo cisnienie na listwie i teraz jest oki czy to problem regulatora czy pompy

#8 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 05 września 2014 - 06:54

witam w obu zatkalem odplyw paliwa co zwiekszylo cisnienie na listwie i teraz jest oki czy to problem regulatora czy pompy


Wypnij podcisnienie z regulatora to sie przekonasz.

#9 OFFLINE   brx1286

brx1286
  • 95 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: Poznan
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 03 października 2014 - 15:26

Zrobione. na poczatek sprawdz czy katy nie sa zatkane aby to sprawdzidz wystarczy wykrecic pierwsza sonde bedzie glosno i wywali czek ale bedzie wiadaomo czy katyu sa juz padniete u mnie byly zatkane wyciolem oba i wstawilem emulator katowy na allegro za 30 zł, i do tego mialem padniety przeplywomierz wymienilem i jest super ciezko dostac do omegi ale pasuje tez od astry 2 2.0 16 v pozdrawiam

#10 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 03 października 2014 - 22:47

Zrobione. na poczatek sprawdz czy katy nie sa zatkane aby to sprawdzidz wystarczy wykrecic pierwsza sonde bedzie glosno i wywali czek ale bedzie wiadaomo czy katyu sa juz padniete u mnie byly zatkane wyciolem oba i wstawilem emulator katowy na allegro za 30 zł, i do tego mialem padniety przeplywomierz wymienilem i jest super ciezko dostac do omegi ale pasuje tez od astry 2 2.0 16 v pozdrawiam


Twoim problemem nie były katalizatory tylko przepływomierz.

#11 OFFLINE   krulik1

krulik1
  • 347 postów
  • Dołączył: 02-04-2013
  • Skąd: Wiązów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 23 października 2014 - 13:47

Panowie nie wiem gdzie mam umieścić ten problem? Wczoraj wracając do domu zajechałem na stacje zatankować kiedy dojeżdżałem do krzyżówki na drugim biegu skręcając w lewo nagle przy wciśnięciu gazu nic się nie działo tak jak by odcięło zapłon przez parę sekund silnik był rozgrzany paliwa miałem jeszcze 1/4. To któryś raz z kolei kiedy dojeżdżam na biegu do skrzyżowania lub do ronda.

#12 OFFLINE   marcus711

marcus711

    VIP

  • 65 postów
  • Dołączył: 26-01-2008
  • Skąd: LATOWICZ

Napisany 25 października 2014 - 03:58

pompka paliwa nie daje cisnienia, powinno byc 3 bar a fizycznie pompka chodzi tylko dae ok 2 bar, i na gołe oko myli nas że niby jest ok. ja to już przerabiałem 3 razy , poprostu pompka sie troche przytrze i po za3wodaach, ja mialem ostatnio tak ze musialem troche pokrecic zeby załapała moja omka. takie wrazenie jakby paliwo sie cofało. ale i na jałowym biegu chodzilo jako tako, ale jak dawaem gazu to dusiło i strzelało. brak mocy bo pompka dawała 2 bary a nie 3. zmmiana pompki pomogła