

[OB & OBFL] Zablokowany wentylator intercoolera
#1
OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2014 - 06:54
#2
OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2014 - 10:39
#3
OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2014 - 15:31
No niestety silniczka nie dało się uratować

w środku aż przerdzewiał na wylot.Ale będę szukał jakąś używkę w miarę w dobrym stanie.A wracając do tego przekaznika i bezpiecznika od wentylatora intercoolera to czekam na podpowiedzi gdzie je mogę znalezc w trójkątnej skrzynce,pozdrawiam.
#4
OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2014 - 15:43
jak stoi a bezpiecznik cały, to może padł jakiś czujnik który załącza wentylator, nie kręcił ze dwie zimy i tego taki efekt
#5
OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2014 - 17:50
kurde, u mnie chyba tego nie ma :confused:
jak stoi a bezpiecznik cały, to może padł jakiś czujnik który załącza wentylator, nie kręcił ze dwie zimy i tego taki efekt
Z tego co się dowiedziałem to ten wentylator od IC załącza czujnik z chłodnicy na pierwszym stopniu chłodzenia koło 93 stopni a u mnie wentylatory pracują idealnie.Tylko dlaczego bezpieczniki całe ? muszę zlokalizować ten przekaznik i bezpiecznik odpowiedzialny za wentylator IC.
#6
OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2014 - 19:48

#7
OFFLINE
Napisany 21 sierpnia 2014 - 06:26
Tutaj coś jest o wentylatorze IC http://forum.omegakl...?t=14582&page=2 . Ja u siebie założyłem używkę, bo stary nie nadawał się do reanimacji.
Już ten link widziałem,u mnie niema tego bezpiecznika obok tego zielonego przekaznika jak jest na zdjęciu u maryan każda skrzynka z przekaznikami w 2.5 TD ma inne rozmieszczenie nie wiem o co tu chodzi

#8
OFFLINE
Napisany 21 sierpnia 2014 - 12:21
#9
OFFLINE
Napisany 21 sierpnia 2014 - 15:35
http://forum.omegakl...ead.php?t=45344
bezpiecznik F2 i przekaźnik 4
Dzięki serdeczne za linka ale u mnie jest inaczej pod F2 mam podgrzewacz paliwa a 4 przekaznik to klimatronik :masakra:ale dziwne jest to że mimo zablokowanego wentylatora bezpieczniki całe.Zamontuje najpierw sprawny wentylator i chyba dopiero zacznę sprawdzać elektrykę.Ale z tego co czytałem to wszystkim steruje czujnik w chłodnicy i przy pierwszym stopniu prędkości wentylatorów czyli coś o kolo 93 sto. załącza też chłodzenie IC a u mnie wszystkie te prędkości pracują idealnie.Jezdziłem w te upalne dni omesia sie naprawde pociła i wentylator był zablokowany i wtedy powinien bezpiecznik szczelić a tak są nadal całe.
#10
OFFLINE
Napisany 21 sierpnia 2014 - 15:47
Dzięki serdeczne za linka ale u mnie jest inaczej pod F2 mam podgrzewacz paliwa a 4 przekaznik to klimatronik :masakra:ale dziwne jest to że mimo zablokowanego wentylatora bezpieczniki całe.Zamontuje najpierw sprawny wentylator i chyba dopiero zacznę sprawdzać elektrykę.Ale z tego co czytałem to wszystkim steruje czujnik w chłodnicy i przy pierwszym stopniu prędkości wentylatorów czyli coś o kolo 93 sto. załącza też chłodzenie IC a u mnie wszystkie te prędkości pracują idealnie.Jezdziłem w te upalne dni omesia sie naprawde pociła i wentylator był zablokowany i wtedy powinien bezpiecznik szczelić a tak są nadal całe.
Bo będą pracować normalnie. A silniczek raczej przestał działać przez sparciały przewód, dlatego nie wywala bezpiecznika. A dla czujnika to nie robi różnicy czy ma 10 wentylatorów czy jeden do załączenia
#11
OFFLINE
Napisany 21 sierpnia 2014 - 16:23
Bo będą pracować normalnie. A silniczek raczej przestał działać przez sparciały przewód, dlatego nie wywala bezpiecznika. A dla czujnika to nie robi różnicy czy ma 10 wentylatorów czy jeden do załączenia
Też tak właśnie myślałem,ale zaczne dopiero sprawdzac jak zamontuje wentylator do IC dzięki za podpowiedz.
#12
OFFLINE
Napisany 21 sierpnia 2014 - 20:41
#13
OFFLINE
#14
OFFLINE
Napisany 22 sierpnia 2014 - 11:06
wydaje mi się że wersje bez przepływki nie mają wiatraka na ICZ tego co pamiętam to były wersje z tym wentylatorem i bez niego. Nie wiem od czego to zależało czy od RM czy innych. W każdym bądź razie u mnie jak zlokalizowałem,że to mam a nie działa to wywaliłem i na razie śmigam bez.
#15
OFFLINE
Napisany 22 sierpnia 2014 - 21:46
#16
OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2014 - 15:24
dokładnie.Wersje sprzed małego liftu nie mają ani przepływomierza ani wentylatora na IC
Tutaj niebyłym tego taki pewny;)
#17
OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2014 - 19:29
http://forum.omegakl...
przekażnik od IC to w tym przypadku 4
a bezpieczk od IC to E
przekażnik włancza dwa wentylatory chłodnicy i IC
uruchomienie zastanego wentylatora też jest na opisane na forum, trzeba tylko .....
trochę chęci

#18
OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2014 - 15:52

#19
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2014 - 12:13
#20
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2014 - 18:57
a gdyby tak ten wiatrak uruchomić na stałe, żeby kręcił po odpaleniu? Nie będzie lepiej?
tylko na początku zanim dolot się rozgrzeje. Po prostu ten IC jest znacznie za mały. Szczególnie przy rozwierconym turbo:D