

[OB & OBFL] Przekładka automatu na manual
#1
OFFLINE
Napisany 06 maja 2007 - 21:10
#2
OFFLINE
Napisany 06 maja 2007 - 21:11
We wcześniejszym moim temacie pisałem o wymianie silnika 3.0 wraz ze skrzynią automat(która ma usterkę) na diesela i manual ta inwestycja okazała by sie nie opłacalna. Więc jednak staneło na tym że wymienię tylko skrzynię oczywiście na manual. Za naprawę automatu krzyczą 2 tys zł a słyszałem że wymiana na manual będzie nie wiele droższa czy to prawda? Jak tak to kogo mi polecicie do tej roboty.
kolego borowka ma automat za 800 pln. wyjdzie cie taniej niz przekladka na manual. poszukaj na alledrogo
#3
OFFLINE
Napisany 08 maja 2007 - 06:44
700 graty + 300 robocizna
Borówka Mariusz oczywiście....
#4
OFFLINE
Napisany 09 maja 2007 - 11:45

"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#5
OFFLINE
#6
OFFLINE
Napisany 10 maja 2007 - 09:06
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#7
OFFLINE
Napisany 22 maja 2007 - 16:15
Pamiętaj że wymiana skrzyni z automatu na manual to równiocześnie jeszcze wymiana:Więc jednak staneło na tym że wymienię tylko skrzynię oczywiście na manual. Z
- mostu (ma inne przełożenie)
- sprzegła i koła zamachowego
- troche elektroniki
- łapy skrzyni są też na oko troche inne, chyba że dostaniesz komplet z nową skrzynią
- zestawu pedałów (z obsługą sprzęgła)
- konsoli środkowej (bo wajcha od manuala bardziej na boki lata i otwór od automatu jest za wąski
Wątpię czy to się opłaca...
Bartek
#8
OFFLINE
Napisany 22 maja 2007 - 16:53
#9
OFFLINE
Napisany 22 maja 2007 - 16:57
Nie rozumiem po co sie w to bawić w ogole. Ja nawet bym nie kupił 3,0 w manualu jesli mialbym ASB do wyboru...
#10
OFFLINE
Napisany 22 maja 2007 - 20:59
Nie rozumiem po co sie w to bawić w ogole.
ja również nie pojmuję tego - to przecie limuzyna a nie wyścigówka a koszty na pewno znacznie przekroczą zakładane 2000 zet - raczej nastaw się na przekroczenie 3000 i to spore. Ponadto jak już zmieniasz skrzynie to lepiej jej zrobić mały remont bo możesz się brzydko naciąć jak padnie jakieś łożysko albo synchronizator
#11
OFFLINE
Napisany 22 maja 2007 - 22:06
Wiec tez bym ci radzil nie zmieniac na manual, tylko zrobic automata.
Decezja nalezy do ciebie.
Czasem zaluje ze nie mam automata, szczegolnie jak mam lenia i nie chce mi sie lewarkiem machac.
#12
OFFLINE
#13
OFFLINE
#14
OFFLINE
#15
OFFLINE
Napisany 23 maja 2007 - 11:21
- skrzynia + sprzeglo 800zl
- pedaly 150zl
- przekladanie ... 500zl
a wiec calosc pi razy drzwi 1500zl
#16
OFFLINE
Napisany 23 maja 2007 - 11:27
To musi mu się troche śmiesznie jeździć z mostem od automatukolege wynioslo to:
- skrzynia + sprzeglo 800zl
- pedaly 150zl
- przekladanie ... 500zl

Bartek
#17
OFFLINE
#18
OFFLINE
Napisany 23 maja 2007 - 20:13
Zależy w jakim modelu była ta przekładka, bo na przykład dyfer w 3,2 automat ma takie samo przełożenie (3,9) jak w 2,6 manual. Wyjatkowy przypadek, ale wymarzony układ dla mojego planowanego swapa 3,2 na manual :driver: Cała reszta o której pisałeś, to w sumie drobiazgi. Poza tym zostaje do sprzedania automat z osprzętem, niezły kąsek.To musi mu się troche śmiesznie jeździć z mostem od automatu
#19
OFFLINE
Napisany 27 maja 2007 - 14:50
Dzięki za porady!
#20
OFFLINE
Napisany 27 maja 2007 - 16:20
Tyle ze gdzie jest ten jego parczew? Znalazlem dwa, jeden w wlkpolsce a drugi hen na wschodzie przy bugu... Z wrocławia nie dowioze mu mojej omci w ktorej dziala tylko 1ka i 2ka...