Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] Czy reduktor AC R01 podlega regeneracji


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
9 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   remek76

remek76
  • 92 postów
  • Dołączył: 04-10-2008
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 11 sierpnia 2014 - 09:45

Witam

Czy reduktor AC R01 regeneruje się?
Po jakim czasie / przebiegu ?
Co się wtedy czyści lub wymienia ?
Czy można zrobić samemu ? Czy bedzie wymagane wykalibrowanie czy coś innego przy użyciu specjalistycznych narzędzi czy mozna samemu np softem Staga ?
Czy do regeneracji trzeba go wymotować z auta (a wiec także spuszczać płyn) ?

Czy wersja 150 KM podejdzie pod 3.0 ?

Obecnie bawię się co roku w rozbieranie Magic III i wyciąganie go z auta. Upierdliwa robota. I biorę pod uwagę wymianę.
Proszę o info

pozdrawiam
Remigiusz

#2 OFFLINE   lukaszbia

lukaszbia
  • 87 postów
  • Dołączył: 19-07-2014
  • Skąd: Białystok
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 11 sierpnia 2014 - 10:07

W wszystkich reduktorach są membrany które po jakimś czasie sztywnieją i trzeba je wymienić, z auta na pewno trzeba wyjmować, jak wiesz co z czym to możesz zrobić sam, regulacje trzeba robic, a co do regulacji i ustwaienia jak wiesz co z czym się je to możesz sam softem.

Ja mam u ciebie wersje 250KM i nie wyrabia nie jest w stanie utrzymać ciśnienia gazu powyżej 4800-5000tys obr. przepina się na benzyne i piszczy że niby gazu nie ma, więc ja osobiście nie polecam.

#3 OFFLINE   remek76

remek76
  • 92 postów
  • Dołączył: 04-10-2008
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 11 sierpnia 2014 - 10:40

A jak często trzeba czyścic AC R01 ?

Magica czyszce co ok 14 tysi.
Przy nowej uszczelce i uszczelniaczu Loctice do gazu nałożonym na 2 gwinty nie puszcza gazu. Chodzi ok przez cały rok. Aż do czasu gdy smar wypłucze się z otworu gdzie pracuje tłoczek i trzeba nakładac nowy. Bez wyjmowania z auta nie da się.

No ale jeśli AC też trzeba wyjmować to może Magic nie taki zły i można przy nim zostać.

A jest może taki reduktor, w ktorym wymianę można zrobić prosto bez wyjmowania go ????
W lato jeszcze ok, ale jak się przytrafi w zimę, a nie mam garażu to kicha!

#4 OFFLINE   mrogal

mrogal

    ex PREZES SyBy

  • 1 419 postów
  • Dołączył: 31-03-2009
  • Skąd: Pasłęk
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie wiem jaki mam silnik

Napisany 11 sierpnia 2014 - 12:42

A jak często trzeba czyścic

Magica czyszce

co Ty tak z tym czyszczeniem:o
ja tam na LPG się nie znam:nie:
ale:

W wszystkich reduktorach są membrany które po jakimś czasie sztywnieją i trzeba je wymienić

:tak: i ja to przerabiałem u siebie też

z auta na pewno trzeba wyjmować

to prawda, ale:

(a wiec także spuszczać płyn)

a to już nie jest prawdą :nie:
szczypcami zaciskasz węże i wyjmujesz reduktor, potem przecież tylko uzupełniasz płyn o jakieś 200g ;)
może u Ciebie jest jakiś problem z filtrami, skoro musisz ciągle czyścić ten reduktor??
bo nie sądzę, zeby membrana padała u wszystkich co 14 kkm??:hmm:
ja jestem tylko uzyszkodnikiem LPG, nie mechanikiem :nie:

#5 OFFLINE   remek76

remek76
  • 92 postów
  • Dołączył: 04-10-2008
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 11 sierpnia 2014 - 13:19

To moze inaczej. Jak czesto trzeba wyjmować AC R01 i coś z nim robić ? :)

Mówię o czyszczeniu ze spalenizny, a tak na prawde to chodzi o smarowanie tłoczka i otworu w którym się porusza. Smar znika i objawia się to tak, że tłoczek przestaje się poruszać. Wtedy ciśnienie ustala się na jakimś dziwnym powiomie i nie wyrównuje sie do ustalonego.

#6 OFFLINE   mrogal

mrogal

    ex PREZES SyBy

  • 1 419 postów
  • Dołączył: 31-03-2009
  • Skąd: Pasłęk
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie wiem jaki mam silnik

Napisany 11 sierpnia 2014 - 13:37

Jak czesto trzeba wyjmować AC R01 i coś z nim robić ?

nie wiem ja o czym Ty tutaj się rozpisujesz:nie_wiem:

Mówię o czyszczeniu ze spalenizny

w reduktorze??:zdziwnienie:
a czym Ty tam palisz??

#7 OFFLINE   bzyku9999

bzyku9999
  • 318 postów
  • Dołączył: 06-05-2011
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 11 sierpnia 2014 - 14:36

Ja mam u ciebie wersje 250KM i nie wyrabia nie jest w stanie utrzymać ciśnienia gazu powyżej 4800-5000tys obr. przepina się na benzyne i piszczy że niby gazu nie ma, więc ja osobiście nie polecam.


Moim zdaniem masz coś nie tak z instalacją bo ja mam ten właśnie parownik i nigdy się nie przełącza, chyba że już na oparach jade ;)

To moze inaczej. Jak czesto trzeba wyjmować AC R01 i coś z nim robić ? :)

Mówię o czyszczeniu ze spalenizny, a tak na prawde to chodzi o smarowanie tłoczka i otworu w którym się porusza. Smar znika i objawia się to tak, że tłoczek przestaje się poruszać. Wtedy ciśnienie ustala się na jakimś dziwnym powiomie i nie wyrównuje sie do ustalonego.


Ja na tym parowniku nalatałem już 35kkm i jedyne co to tylko filtry co 15kkm zmieniam, a z parownikiem jeszcze nic nie robiłem i na razie nie zachowuje się jak by miał objawy zużycia.

#8 OFFLINE   Maciek-Grucha

Maciek-Grucha

    Co jest SROCYK raz dwa trzy :D

  • 1 470 postów
  • Dołączył: 12-02-2012
  • Skąd: Melbern GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.3D

Napisany 11 sierpnia 2014 - 14:43

nowy reduktor powinien spokojnie starczyc na 70k bez jakiekolwiek czyszczenia,jesli sie tankuje dobry gaz,ale pytania tutaj leca tendencyjne :F

#9 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 11 sierpnia 2014 - 15:36

w vitarze ma ponad 150tys IG1 i nic się nie dzieje

#10 OFFLINE   lukaszbia

lukaszbia
  • 87 postów
  • Dołączył: 19-07-2014
  • Skąd: Białystok
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 11 sierpnia 2014 - 19:29

Z instalacją nie mam nic nie tak poprostu mam dość wydjne wtryski nie hamy, byłem u kilku gazowników a zawsze jeżdże do chłopaków którzy gazują i tunigują konkretne auta i wszyscy mówią że jęzeli instalcja nie jest ustawiona na "ekonomiczną" czyli ma brać gazu ile potrzebuje a nie tyle żeby było tanio jeżdzić to ten reduktor jest niewystarczający mam vciśnienie ustawione na 1.3 bara vczyli max reduktora i nie da rady, fakt że jak kupiłem omege i była z błędem sondy paliła 20LPG i więcej nie ważne czy jazda spokojna czy but to nie było tego zjawiska ale jak ją doprowadziłem do stanu prawidłowego i pojechałem do chłopaków żeby dobrze mi ustawili gaz to odrazu powiedzili że reduktor może nie wyrobić co się potwierdziło. Żeby nie opierać się tylko na opini jednego warsztatu byłem u kilku gazowników i każdy jak patrzył na ustwienia gazu czyli, że są optymalne a nie ustawione na "ekonomicze" to wszyscy stwierdzili że ten reduktor nie da rady. Zaś kolego jak masz reduktor MagicJet to on działa na troche innej zasadzie niż R01 AC bo ten który masz ma w środku "tłok" i jest to i moim zdaniem i jak dziś rozmawaiłem z gazownikami "wynalazek". W reduktorach"normalnych" czyli takich jak R01 wymienia się membrany w zależności od użytkowania między 50 a 100 tys, inna eksploatacja to wymiana filtrów. U "EKONMISTÓW" R01 AC będzie śmigać modzio tylko niestety kosztem silnika, ja dziś się pozbyłem R01 i różnica jest bardzo dużo jeżeli chodzi o LPG.