

[OB & OBFL] Czy reduktor AC R01 podlega regeneracji
#1
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2014 - 09:45
Czy reduktor AC R01 regeneruje się?
Po jakim czasie / przebiegu ?
Co się wtedy czyści lub wymienia ?
Czy można zrobić samemu ? Czy bedzie wymagane wykalibrowanie czy coś innego przy użyciu specjalistycznych narzędzi czy mozna samemu np softem Staga ?
Czy do regeneracji trzeba go wymotować z auta (a wiec także spuszczać płyn) ?
Czy wersja 150 KM podejdzie pod 3.0 ?
Obecnie bawię się co roku w rozbieranie Magic III i wyciąganie go z auta. Upierdliwa robota. I biorę pod uwagę wymianę.
Proszę o info
pozdrawiam
Remigiusz
#2
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2014 - 10:07
Ja mam u ciebie wersje 250KM i nie wyrabia nie jest w stanie utrzymać ciśnienia gazu powyżej 4800-5000tys obr. przepina się na benzyne i piszczy że niby gazu nie ma, więc ja osobiście nie polecam.
#3
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2014 - 10:40
Magica czyszce co ok 14 tysi.
Przy nowej uszczelce i uszczelniaczu Loctice do gazu nałożonym na 2 gwinty nie puszcza gazu. Chodzi ok przez cały rok. Aż do czasu gdy smar wypłucze się z otworu gdzie pracuje tłoczek i trzeba nakładac nowy. Bez wyjmowania z auta nie da się.
No ale jeśli AC też trzeba wyjmować to może Magic nie taki zły i można przy nim zostać.
A jest może taki reduktor, w ktorym wymianę można zrobić prosto bez wyjmowania go ????
W lato jeszcze ok, ale jak się przytrafi w zimę, a nie mam garażu to kicha!
#4
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2014 - 12:42
A jak często trzeba czyścic
co Ty tak z tym czyszczeniem:oMagica czyszce
ja tam na LPG się nie znam:nie:
ale:
:tak: i ja to przerabiałem u siebie teżW wszystkich reduktorach są membrany które po jakimś czasie sztywnieją i trzeba je wymienić
to prawda, ale:z auta na pewno trzeba wyjmować
a to już nie jest prawdą :nie:(a wiec także spuszczać płyn)
szczypcami zaciskasz węże i wyjmujesz reduktor, potem przecież tylko uzupełniasz płyn o jakieś 200g

może u Ciebie jest jakiś problem z filtrami, skoro musisz ciągle czyścić ten reduktor??
bo nie sądzę, zeby membrana padała u wszystkich co 14 kkm??:hmm:
ja jestem tylko uzyszkodnikiem LPG, nie mechanikiem :nie:
#5
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2014 - 13:19

Mówię o czyszczeniu ze spalenizny, a tak na prawde to chodzi o smarowanie tłoczka i otworu w którym się porusza. Smar znika i objawia się to tak, że tłoczek przestaje się poruszać. Wtedy ciśnienie ustala się na jakimś dziwnym powiomie i nie wyrównuje sie do ustalonego.
#6
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2014 - 13:37
nie wiem ja o czym Ty tutaj się rozpisujesz:nie_wiem:Jak czesto trzeba wyjmować AC R01 i coś z nim robić ?
w reduktorze??:zdziwnienie:Mówię o czyszczeniu ze spalenizny
a czym Ty tam palisz??
#7
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2014 - 14:36
Ja mam u ciebie wersje 250KM i nie wyrabia nie jest w stanie utrzymać ciśnienia gazu powyżej 4800-5000tys obr. przepina się na benzyne i piszczy że niby gazu nie ma, więc ja osobiście nie polecam.
Moim zdaniem masz coś nie tak z instalacją bo ja mam ten właśnie parownik i nigdy się nie przełącza, chyba że już na oparach jade

To moze inaczej. Jak czesto trzeba wyjmować AC R01 i coś z nim robić ?
Mówię o czyszczeniu ze spalenizny, a tak na prawde to chodzi o smarowanie tłoczka i otworu w którym się porusza. Smar znika i objawia się to tak, że tłoczek przestaje się poruszać. Wtedy ciśnienie ustala się na jakimś dziwnym powiomie i nie wyrównuje sie do ustalonego.
Ja na tym parowniku nalatałem już 35kkm i jedyne co to tylko filtry co 15kkm zmieniam, a z parownikiem jeszcze nic nie robiłem i na razie nie zachowuje się jak by miał objawy zużycia.
#8
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2014 - 14:43

#9
OFFLINE
#10
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2014 - 19:29