

Elektryka wariuje
#1
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2007 - 00:54
#2
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2007 - 03:42
Później sprawdź baterie w pilocie (skoro nie mogłeś z pilota zamknąć drzwi).
Ja od tego bym zaczął. Jeśli to zrobisz, napisz czy objawy minęły czy nie. Ten punkt i tak bedziesz musiał zrobić, więc lepiej zrób to teraz

Powodzenia i bez podłamki.
A wyjazd do warsztatu będziesz musiał zrobić wtedy, gdy nikt z nas nie będzie miał już pomysłów, albo poprostu się znudzisz własnoręcznymi próbami.
#3
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2007 - 19:31
#4
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2007 - 19:51
#5
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2007 - 19:55
...Jutro kupuje nowy aku 66ah i wymieniam.Trochę się boje go zmieniac bo dużo elektroniki w tym aucie i nie wiem czy standardowa procedura jak w maluchu jest ok(klemy stary zdiąc,klemy nowy założyc)Samochód 100% zapali ale martwie się tym że nowy też mi padnie po pewnym czasie bo to że mam teraz padline to coś się do tego przyczyniło(regulator napięcia,alternator sam nie wiem).
Kup sobie 74 Ah tak jak ja. A z wymiana nie ma żadnego problemu tak samo jak w maluchu - 2 klemy i po bólu. A co do ładowania to po odpaleniu sprawdź miernikiem na prądnicy jaki prąd ci podaje.
#6
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2007 - 20:22
#7
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2007 - 20:29
Zaznaczam jeszcze jedną rzecz - niech ktoś mądrzejszy w sprawie Omeg się wypowie, ale jak miałem kiedyś inne autka, to zalecano mi, aby po długim odłączeniu akumulatora włączyć silnik i nie dodawać gazu - pozwolić autku się rozgrzać na jałowym. Podobno jakieś uczenie się komputera. Z tego co pamiętam, to faktycznie w Nissanie był motyw, że do rozgrzania silnika obroty wariowały, jakby włączał i wyłączał ssanie. Potem wszystko ustało. Więc może na to będziesz musiał zwrócić uwagę, ale tak jak piszę, niech się ktoś mądrzejszy wypowie.
Wymiana akumulatora to przymus. Po tym będziesz wiedział, czy to była tylko wina aku, czy może aku był nie do końca winny (na przykład padnięty jest alternator). Elektryków na forum sporo, więc na pewno Ci pomogą.
Poza tym pamiętaj, aby jak najlepiej opisać na forum ewentualne problemy z autem, to znacząco pomoże innym w stawianiu "diagnozy"

Powodzenia - walcz!

#8
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2007 - 20:43
#9
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2007 - 20:57
#10
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2007 - 21:19
Sprzedam części ze swojej 2.0 16V 509611620 lub 886630520
#11
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2007 - 16:41
#12
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2007 - 19:17
http://sciaga.nauka....bj=1/sc_id=2622
Pytanko mam;Czy powinienem do aku podpiąc najpierw klemę + czy - ?Ja myślę że to bez różnicy ale pytam bo możę się mylę.
#13
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2007 - 11:59
#14
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2007 - 20:44
ciekawy jestem kiedy mi padnie.
#15
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2007 - 21:20
#16
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2007 - 22:05
#17
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2007 - 00:18
Zamykam temat i wielkie dzięki za pomoc.

















#18
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2007 - 22:10

#19
OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2007 - 20:30