Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[inne auto] Co to jest gaz BRC?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
15 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Piotruś

Piotruś
  • 121 postów
  • Dołączył: 19-05-2008
  • Skąd: Białystok
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 31 lipca 2014 - 10:12

Witam,
oglądam sobie ogłoszenia i pojawia sie co jakiś czas coś z gazem BRC, patrzyłem w necie ale nie bardzo pisze co i jak, coś jak by to firma producent instalacji była ale jakoś tak nie do końca wiadomo, a przy innych nie pisze jakiej firmy instalacja więc to by było bez sensu.
Pozatym jakieś plotki wyskakiwały ze brc jest bee.

Czy mógł by mi ktoś wytłumaczyć o co biega?
Jeżdżę karawanem?

#2 OFFLINE   robert3012

robert3012
  • 2 349 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 31 lipca 2014 - 10:20

http://www.lpg-brc.pl/
BRC to producent. Tak samo jak Tomasetto, KME, STAG. Moim zdaniem przyzwoita firma.

#3 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 31 lipca 2014 - 11:01

Moim zdaniem przyzwoita firma.


Dobra, ale trudna w serwisowaniu i nie każdy gaziarz daje sobie z tym rade. Dlatego lepiej mieć popularniejszą instalację typu agis, stag, kme, lpgtech niż pokroju omvl dream, tartarini.

#4 OFFLINE   Piotruś

Piotruś
  • 121 postów
  • Dołączył: 19-05-2008
  • Skąd: Białystok
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 31 lipca 2014 - 13:52

ok, czyli jak samochód to ma to nie jest żaden znaczący minus. Dzięki.
Jeżdżę karawanem?

#5 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 31 lipca 2014 - 13:55

BRC to bardzo dobra firma, ale fakt, gaziarz musi się znać na swojej robocie żeby go dobrze serwisować a nie tylko potrafić kliknąć na przycisk "autokalibracja" :p

Dodany obrazek


#6 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 31 lipca 2014 - 14:07

Aż boli jak się czyta to co piszecie. Przy BRC nie trzeba się znać na niczym. Byle matoł to ustawi bo o to tutaj chodzi. BRC to zbiór części jednego producenta, zatem i oprogramowanie w centralce jest proste do ustawienia (nie obsługuje miliona gratów dostępnych na rynku).
Bardzo dobra instalacja, osobiście korzystam od 5 lat z ich produktów i złego słowa powiedzieć nie mogę.

Nie jest tania w serwisowaniu w przypadku awarii, ale też awarie tutaj zdarzają się rzadko.

Oczywiście zawsze właściwy montaż to przynajmniej 50% sukcesu. I żeby była jasność , nie faworyzuje tutaj produktów BRC, jest na rynku bardzo dużo producentów robiących świetny sprzęt, ale niestety mało jest takich którzy produkują kompletne instalacje.

#7 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 31 lipca 2014 - 14:38

brc, czyli burcy jedzie czescy tak jak się wrzuci z kartonu pod maskę, 95% że będzie jakoś jechało na autokalibracji i kilometrowych wężykach
dlatego jest w miarę popularna

#8 OFFLINE   __Robert__

__Robert__
  • 2 331 postów
  • Dołączył: 20-11-2006
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 31 lipca 2014 - 20:54

brc, czyli burcy jedzie czescy


Ale pleciesz, to tak z autopsji własnej czy gdzies przeczytałeś jakies bzdety. Przez 5 lat w Omedze nic nie robiłem przy BRC SQ24 MY07, prócz wymiany regularne filtrów, teraz mam BRC SQ24 MY11 w Citroenie C5 od pół roku i też jeździ bezawaryjnie. Pewnie następna też będzie BRC, jest niezniszczalna i bezawaryjna.

#9 OFFLINE   Mardok225

Mardok225

    no_drift_no_fun

  • 113 postów
  • Dołączył: 23-12-2012
  • Skąd: ELA-EBE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 31 lipca 2014 - 21:03

Bardzo dobra instalacja, osobiście korzystam od 5 lat z ich produktów i złego słowa powiedzieć nie mogę.

Nie jest tania w serwisowaniu w przypadku awarii, ale też awarie tutaj zdarzają się rzadko.

Oczywiście zawsze właściwy montaż to przynajmniej 50% sukcesu. I żeby była jasność , nie faworyzuje tutaj produktów BRC, jest na rynku bardzo dużo producentów robiących świetny sprzęt, ale niestety mało jest takich którzy produkują kompletne instalacje.


:tak:


zgadzam sie:) sam posiadam instalacje BRC i uzytkuje ja ok 3 lata
dla mnie jest :ok:

Dodany obrazek

Historia mojej omegi o tu :
http://forum.omegakl...?t=95083&page=6


#10 OFFLINE   lotusso

lotusso
  • 74 postów
  • Dołączył: 27-07-2011
  • Skąd: EPA
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 31 lipca 2014 - 21:12

ano właśnie, ci co mi zakładali BRC w X20XEV mówią, że tam za bardzo nie ma co regulować bo sama instalka BRC daje radę ze wszystkim. mam już 3 lata ale dopiero niecałe 40.000km zrobione, spalanie średnio ok. 12-13 lpg. w okresie gwarancyjnym byłem tylko raz wymieniać filtry. w tym roku pojechałem do innego gazownika, założył zwykłą puszkę i zwykły pasujący filtr lpg bo taniej podobno. no i miał regulować, mówił, że ciężko to wyregulować bo aż 5 podejść miał...... nie wiem co się zmieniło bo nie zauważyłem... jeden tak, drugi tak..

teraz kwestia na zimnym, na gwarancji nie chcieli obniżyć temperatury przełączania ale teraz już bez problemu. nie wiem w końcu ile mam dokładnie (albo 20 st. C albo 25) - na pewno szybciej się przełącza na gaz.

od jakiegoś czasu zauważyłem jednak problem (również poprzednio na wyższej temperaturze przełączania) otóż, zaraz po tym jak się przełączy na gaz i akurat muszę 'wymusić' pierwszeństwo i włączyć się szybko do ruchu to po gwałtownym naciśnięciu gazu obroty się zatną, zadławią... nie wejdą płynnie i gładko do góry ale się zatną i zamiast włączenia się do ruchu jest kaszel, szarpnięcie, wstyd i stoję dalej...

ci co zakładali, mówią że można by spróbować zrobić kompensację temperaturową na zimnym, że podobno za dużo gazu dostaje... będę musiał to zrobić na jesień bo teraz tragedii nie ma ale w zimne poranki kiepsko... myślicie, że mają rację i da się to tak wyregulować?

#11 OFFLINE   komorek123

komorek123
  • 473 postów
  • Dołączył: 22-11-2009
  • Skąd: Grabowo wielkie

Napisany 31 lipca 2014 - 21:35

Ja w poprzedniej mialem BRC. I powiem tylko tak jak sie dba, tak sie ma, a sama instalka :up:

#12 OFFLINE   michu2312

michu2312
  • 156 postów
  • Dołączył: 03-10-2012
  • Skąd: Czerwonak

Napisany 31 lipca 2014 - 21:55

Moja omega przejechała juz z brc ponad 100kkm wymieniłem 2 wtryski, reduktor bo zaczęły przepuszczać gaz i poprawiłem listwy a tak pozatym działa i regulacja jest banalnie prosta. Aczkolwiek często słychać ze brc to jest wrzut pod maskę.

Wysłane z mojego GT-I9505

#13 OFFLINE   misiekzoo

misiekzoo

    zafira i astra 1,8

  • 1 463 postów
  • Dołączył: 18-08-2008
  • Skąd: Oborniki śląskie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie wiem jaki mam silnik

Napisany 01 sierpnia 2014 - 00:25

Mi naprzykład moj gazownik zajmujacy się serwisem i montażem brc powiedział że do v6 opla nie założy bo klient będzie mu co chwile gitare zawracał że coś nie tak chodzi.
Ja ogólnie jestem zadowolony w astrze ma 50 tys nalatane i poza filtrami nic nie robiłem na razie.
[SIGPIC][/SIGPIC]

Moje ople , byłe i obecny .

#14 OFFLINE   Kiwi8521

Kiwi8521
  • 40 postów
  • Dołączył: 19-02-2013
  • Skąd: Kołobrzeg
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 02 sierpnia 2014 - 07:29

Dobra, ale trudna w serwisowaniu i nie każdy gaziarz daje sobie z tym rade. Dlatego lepiej mieć popularniejszą instalację typu agis, stag, kme, lpgtech niż pokroju omvl dream, tartarini.


nie zgadzam się żę jest ciężka z częściami i z serwisem ja mam tą instalacje BRC od 2009 i tylko pamiętać by na czas tylko wymieniać filtry i lać gaz i lata.

#15 OFFLINE   zybi20

zybi20
  • 178 postów
  • Dołączył: 03-04-2011
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 03 sierpnia 2014 - 08:58

ok, czyli jak samochód to ma to nie jest żaden znaczący minus. Dzięki.


Moja Omega ma BRC i uważam, że jest to dobra instalacja - ma już prawie 10 lat i 170tys przebiegu, przez ten okres wymieniany był 2x czujnik ciśnienia gazu (ok 170zł) i to wszystko....

#16 OFFLINE   FOTON

FOTON

    GMS+Pioneer+MacAudio :D

  • 2 963 postów
  • Dołączył: 02-08-2010
  • Skąd: zapomniałem
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18S gaźnik

Napisany 07 sierpnia 2014 - 20:45

Ja mam 80 tys w 3,5 roku na lpg BRC i poza wymianą filtrów, oraz regulacjami (najczęściej sprawdzenie lub nieznaczna regulacja) nic nie robiłem.

Zależy od gazownika. Musi wiedzieć co i jak, bo jak się nie zna to niestety żadna instalacja nie będzie dobrze działać :)