

[OB & OBFL] 2,5 dti do jakiej mocy
#1
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2014 - 20:45
Kupiłem Opla Omegę 2.5 DTI 2002 r. poprzedni właściciel zainstalował turbinę od BMW 3.0. Zamierzam wybrać się na hamownie aby dobrać mapy do nowej turbiny, chciałbym podnieść też moc i moment tego silnika. Co sądzicie na jakim poziomie mocy będzie to bezpieczne dla tego silnika? Dodam że auto jest wyposażone w automatyczną skrzynie biegów
#2
OFFLINE
Napisany 19 lipca 2014 - 13:47
ale czekamy na newsy jak wyszło.
200 - 250 mozesz wyciągnać.
Kolec ma 2.5 z turbo od 3.0 i virusem i wyciagnał 200KM. ale jak teraz ma nie wiem, bo ma nowy wydech wiec moze cos wiecej wyszło
#3
OFFLINE
#4
OFFLINE
#5
OFFLINE
Napisany 22 lipca 2014 - 19:51
#6
OFFLINE
Napisany 23 lipca 2014 - 19:40
#7
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2014 - 21:16
#8
OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2014 - 20:58
ja myślałem o
http://chiptuning.poznan.pl/index.htm
#9
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2014 - 01:00
wprowadzam małą korektę u siebie i też będzie bezpiecznie.....Do 200 kucy jest bezpiecznie

#10
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2014 - 16:22
#11
OFFLINE
#12
OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2015 - 17:02
#13
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2015 - 17:50
Ic od 530d e39 juz w drodze mam nadzieje ze zdazy dojechać I przede wszystkim zdążę go założyć w sobotę, bo w przyszły czwartek umówiłem się na hamownie.
Wiem ze co niektórzy juz zakladali taki ic może jakieś porady albo zdjęcia jakie węże potrzebne.
Ja bede miał te co sa przy BMW moze cos z tego podejdzie.
#14
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2015 - 19:28
ja bym się posilił silikonem (węże) i kajnerem cienkościennym
#15
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2015 - 20:35
co to takiego i gdzie to można znaleść
kajnerem cienkościennym
#16
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2015 - 20:46
1,5 mm rury nawet na aledrogo znajdziesz fi 60 x 1,5 odcinek 100 cm około 55 PLN
#17
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2015 - 20:48
Rura cienkościenna...
Kolec ma chyba IC od bmw. Wymieniał chłodnicę wody od bmw i przesuwał osuszacz klimy na drugą stronę.
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)
Zapraszam! Info na PW
Odpicuj swoją omegę xd
#18
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2015 - 05:42
ale ten IC od E39 powinien wleźć pomiędzy halogeny w zderzak tak mniej więcej to wygląda
#19
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2015 - 07:56
#20
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2015 - 08:44
Ja będę pakował FMIC .Ale ja będę chciał tak jak DamianSz pisze między halogeny bo tam są kratki i IC będzie miał dobre chłodzenie.Albo za grillem na belce i cały dolot od turbo do egr planuję zrobić z rur alu plus łączniki silikonowe.
http://fmic.pl/ i graty będę brał właśnie od nich..
W podpisie jest obrazek jak to w A6 wygląda..
Podlaczenie po stronie pasazera nie powinno stanowić problemu wieksza zagwostka jest po stronie kirowcy. Malo miejsca
Dlatego ja myślę o takim IC http://fmic.pl/51-jednostronne
Edytowany przez Robert 33, 04 listopada 2015 - 08:32.