

[OB & OBFL] Pływanie samochodu, dziwne zachowanie na drodze po wymianie drazka srodkowego i gum
#1
OFFLINE
Napisany 13 lipca 2014 - 22:28
#2
OFFLINE
Napisany 13 lipca 2014 - 22:37
Hej wszystkim. Jak w temacie... Auto tragicznie sie prowadzi po wymianie gum wahaczy i drazka srodkowego. Trzeba z nim walczyc na drodze. Kiedy pieknie sie prowadzilo (zawieszenie irmscher -30) po "naprawie" tragedia. Czym to moze byc spowodowane? Mial tak ktos juz kiedys... Czekam na info... Pozdr...
a na zbieżności byłeś?
#3
OFFLINE
#4
OFFLINE
Napisany 13 lipca 2014 - 22:42
Jakiej firmy tuleje i jak dokręcane?
to było me następne pytanie:D
#5
OFFLINE
Napisany 13 lipca 2014 - 22:47
a na zbieżności byłeś?
Bylem i niestety nie mogli ustawic Bo za cholere nie mogli odkrecic. Ale jest w normie. Bylo lekko na czerwone pole (naprawde delikatnie). Mi sie tez spieszylo bo nastepnego dnia mialem trase a byla sobota godz 15.00 wiec wiecie.
Jakiej firmy tuleje i jak dokręcane?
Tu bedzie ciezko gdyz sam tego nie robilem. Wiem ze mechanik zalozyl mi nowe przednie gumy na wahaczach, pojechalem na zbieznosc i diagnosta stwierdzil ze sa na odwrot zalozone wiec z powrotem do mechanika ktory twierdzil ze zalozyl tak jak byly zalozone te poprzednie wiec je odwrocil ale tez nic nie dalo. Naporawde nie wiem co to moze byc...
Musze jeszcze dodac ze po kilku tysiacach km nie mam juz prawie bieznika na zewnatrz lewej przedniej opony i kierownica jest caly czas lekko w prawo przy jezdzie na wprost.
#6
OFFLINE
Napisany 13 lipca 2014 - 22:53
#7
OFFLINE
Napisany 13 lipca 2014 - 22:55
Musze jeszcze dodac ze po kilku tysiacach km nie mam juz prawie bieznika na zewnatrz lewej przedniej opony
Jednak nie jest w normieAle jest w normie

#8
OFFLINE
Napisany 13 lipca 2014 - 22:55
to bardzo dziwne,ze zbieznosc niby jest dobraMusze jeszcze dodac ze po kilku tysiacach km nie mam juz prawie bieznika na zewnatrz lewej przedniej opony i kierownica jest caly czas lekko w prawo przy jezdzie na wprost.
#9
OFFLINE
Napisany 13 lipca 2014 - 22:56
Jednak nie jest w normie
No wlasnie na stacji bylo w miare w normie... Naprawde odchylka byla niewielka... Nawet diagnosci mowili ze nie powinno sie nic dziac... Teraz dopiero po kilku tysiacach widze ze jednak wszysy mylilismy sie....
to sie zapytaj mechanika jak dokrecał wachacze czy na podniesionym aucie czy opuszczonym
Nie wydaje mi sie zeby nie wiedzial tak podstawowej rzeczy... Gosciu jest dobry i ma dobra renome w naszej okolicy...
#10
OFFLINE
Napisany 13 lipca 2014 - 22:59
proponuje zmienic diagnostow,skoro tak ci szybko opony scielo to nie jest normalneNo wlasnie na stacji bylo w miare w normie... Naprawde odchylka byla niewielka... Nawet diagnosci mowili ze nie powinno sie nic dziac... Teraz dopiero po kilku tysiacach widze ze jednak wszysy mylilismy sie....
Nie wydaje mi sie zeby nie wiedzial tak podstawowej rzeczy... Gosciu jest dobry i ma dobra renome w naszej okolicy...
#11
OFFLINE
Napisany 13 lipca 2014 - 23:04
proponuje zmienic diagnostow,skoro tak ci szybko opony scielo to nie jest normalne
Akurat ich nie obwiniam bo naprawde robili wszystko pomimo dnia i godziny ale za cholere nie mogli tego odkrecic, grzali palnikiem z pol godziny, we dwoch sie meczyli nie dalo rady. Swoja droga nie wydaje mi sie ze to przez zbieznosc (po czesci pewnie tez) ale caly czas mnie mecza te gumy na wahaczach. Czemu skoro mechanik zalozyl tak jak byly poprzednie to okazalo sie na odwrot (sprawdzalem z diagnostami na necie). Jezdzilem juz kiedys samochodem ktory mial zle ustawiona zbieznosc i nie bylo az takie tragedi w prowadzeniu... I bylo duuuzo gorzej rozjechane...
Przychodzi mi na mysl jeszcze jedna rzecz... Skoro reszta zawieszenia to irmscher to moze gumy, drazki itd tez musza byc inne- nie do jak zwyklej omegi tylko przystosowane pod Irmschera? Co myslicie?
#12
OFFLINE
Napisany 13 lipca 2014 - 23:07

#13
OFFLINE
Napisany 13 lipca 2014 - 23:09
moze mechanik zerwal juz te tuleje przy drugiej probie zalozenia
Tak, jedna zerwal ale pojechal do sklepu i kupil nowa... Bo sie przyznal i mi pokazywal...
#14
OFFLINE
Napisany 13 lipca 2014 - 23:51
taa, na 10 zapytanych mechaników, tylko jeden popatrzył na mnie, jak na idiotę i odpowiedział, że inaczej nie robi. Reszta albo drapała się po głowie, albo sporo niżej i pytała, jaka to różnica. Przekrój mechaniorów szeroki: od polecanych przez znajomych, po znajomego, który jest bardzo staranny i dokładny, ale akurat o tym pojęcie miał marne.Quote Napisał motyl81 Zobacz post
to sie zapytaj mechanika jak dokrecał wachacze czy na podniesionym aucie czy opuszczonym
Nie wydaje mi sie zeby nie wiedzial tak podstawowej rzeczy... Gosciu jest dobry i ma dobra renome w naszej okolicy...
Co do marki tulei, to polecam te od BMW lub poliuretany. U mnie od BMW siedzą drugi rok i nie chcą się zepsuć, bo założyłbym chętnie poli, ale po co ruszać, jak coś działa?

nie ma innych, niż standardowe, elementów zawieszenia, poza sprężynami i amorami. Reszta jest dobierana wg silnika, nadwozia lub marki producentakoro reszta zawieszenia to irmscher to moze gumy, drazki itd tez musza byc inne

#15
OFFLINE
Napisany 14 lipca 2014 - 00:18
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
#16
OFFLINE
Napisany 14 lipca 2014 - 11:08

Ja bym zmienił tuleje na nowe i takie jak trzeba, bo nie wiadomo co tam siedzi. Akurat te tuleje mają duży wpływ na zachowanie auta i ten mały luz może być jedną z przyczyn. Ale obraz reszty nie napawa optymizmem
#17
OFFLINE
Napisany 14 lipca 2014 - 22:54
nie sądzę, żeby te amory były sprawne, niezależnie od tego, co pokazuje maszyna. Kilkunastoletnie auto z oryginalnymi amorami i masz nadzieję, że jeszcze działają? Optymista
. Co do sprężyn, to strach na tym jeździć, a Ty pytasz czy może mieć wpływ na bujanie?
Ja bym zmienił tuleje na nowe i takie jak trzeba, bo nie wiadomo co tam siedzi. Akurat te tuleje mają duży wpływ na zachowanie auta i ten mały luz może być jedną z przyczyn. Ale obraz reszty nie napawa optymizmem
Nowe tuleje mam wymieniac na nowe? Maja ledwie 5k najechane. Amor trzyma i pompka do roweru z niego nie jest. Mierzone bylo pol roku temu wsio z amorow i teraz na dwoch roznych stacjach i wybniki ostatniego bardzo zblizone.
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
#18
OFFLINE
Napisany 15 lipca 2014 - 07:16
#19
OFFLINE
Napisany 16 lipca 2014 - 22:39
Poczekasz aż same wypadną żeby zmienić?
A moga wypasc? np podczas jazdy?
#20
OFFLINE
Napisany 16 lipca 2014 - 22:42
Mozna prosic jeszczd kogos o zdanie anizeli premier2?
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2