Witam
Takie w sumie pytanie mam bo noszę się z zamiarem usunięcia (teraz mam zaślepiony)CAŁKOWICIE zaworu EGR oraz plastikowego rezonatora TurboDiesel mam parę pytań
-co z gumowym wężykiem który idzie od EGR do zaworu z podciśnieniami ? Myślę że wystarczy go na stałe zaślepić i po problemie ?
-rurę którą połączę kolektor ssący z resztą początku dolotu wystarczy zaprojektować i zrobić z kwasówki ?
-http://sklep.patek.waw.pl/rura-kwasoodporna-sr-110-1mb.html czy taka rura (po dobraniu oczywiście odpowiedniej średnicy) wystarczy ?
Czym moja operacja jest podyktowana ? Przedewszystkim względami estetycznymi bo pęknięty na poszyciu rezonator zasrywa wszystko wokoło a z EGRu kapie olej na alternator z czasem rozpuszczając uzwojenia.Ogólnie chcę się pozbyć brudu pod maską a tu zwykle pierwszym winowajcą jest zawór EGR i nieszczelny rezonator...
Pozdrawiam
Dawido89


[OB & OBFL] usunięcie zaworu EGR z 2.5TD
Rozpoczęte przez
Dawido89
, 07 lip 2014, 22:59
5 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
#2
OFFLINE
Napisany 08 lipca 2014 - 04:35
co do podciśnienie po prostu zaślep i podwieś gdzieś poza widokiem i będzie git,
co do dolotu to oczywiście możesz zrobić z INOXu a jak chcesz poprawić estetykę to do rury silikonowe kolanka i będzie cyco.
co do dolotu to oczywiście możesz zrobić z INOXu a jak chcesz poprawić estetykę to do rury silikonowe kolanka i będzie cyco.
#3
OFFLINE
Napisany 08 lipca 2014 - 04:45
a nie lepiej zająć się regeneracją turbiny, bo to ona chyba puszcza olej w obieg? U mnie też poci się rezonator i taki mam zamiar.
#4
OFFLINE
#5
OFFLINE
Napisany 08 lipca 2014 - 09:03
To nie turbina tylko odma umyj dolot i zamontuj oil catch tank i zobaczysz jak czysto bedzie
#6
OFFLINE
Napisany 08 lipca 2014 - 10:49
Sam kiedyś chciałem to robić, planowałem pomierzyć rurę z bmw która jest zamiast tej śmiesznej plastikowej puszki u nas w oplach i z tego dociąć, może w tą stronę idź?
http://allegro.pl/ru...4315920517.html
Jako że nie mam możliwości spawania czego kolwiek u mnie miało to wyglądać tak: "adapter" egr'a (tylko tyle żeby przykręcić 4 śrubami do dolotu a z drugiej strony było podejście na gumowego węża), kolanko gumowe, rura z bmw jeśli by pasowała. Wyszło by to w miarę łatwo i nie drogo.
http://allegro.pl/ru...4315920517.html
Jako że nie mam możliwości spawania czego kolwiek u mnie miało to wyglądać tak: "adapter" egr'a (tylko tyle żeby przykręcić 4 śrubami do dolotu a z drugiej strony było podejście na gumowego węża), kolanko gumowe, rura z bmw jeśli by pasowała. Wyszło by to w miarę łatwo i nie drogo.