Nadszedł czas na zaprezentowanie mojej Omki:pokoj:
Zakup nastąpił jakoś w marcu tego roku.
Na początek dane fabryczne:
W0L:General Motors
0:Not Special Vehicle
V:Omega
B:Omega
P69:4 Drzwiowy Limuzyna
Y:2000
1:Rüsselsheim
064541:SERIAL NUMBER
1SE = DLA PAKIETU NA WARUNKI PYŁOWE
2J6 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,U/DELUXE
80I = WNĘTRZE-CZARNY
83L = FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU
A01 = SZYBA,ZABARWIONA
A32 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,PRZÓD
A33 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,TYŁ
AG8 = SIEDZENIA PRZEDNIE,8 REGULACJI,Z PAMIĘCIĄ
AJ3 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY
AJ4 = DLA PRZYPADKU Z PODUSZKĄ POWIETRZNĄ PASAŻERA
AM9 = SIEDZENIE TYLNE,SKŁADANE DZIELONE
AP0 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,LEWEJ
AP1 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,PRAWEJ
AR6 = PAS,SIEDZENIE TYLNE,ŚRODKOWY,TRÓJPUNKTOWY
AT0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,PEŁNY
AU0 = ZAMEK DRZWI,ZE ZDALNYM STEROWANIEM
AV7 = UŻYWANE Z ODEJMOWALNYM OGRANICZNIKIEM ŁADUNKU
AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY
B19 = ORNAMENTACJA,DREWNO
C36 = NAGRZEWNICA POMOCNICZA
C60 = KLIMATYZACJA
C68 = DLA KLIMATYZACJI ELEKTRONICZNEJ
C87 = LAMPKA CZYTANIA MAPY,TYLNA
C90 = LAMPKA DRZWI
CE4 = SPRYSKIWACZ REFLEKTORA
D44 = POKRYCIE,OBUDOWA LUSTERKA,NADWYMIAROWE,MALOWANE
D63 = SCHOWEK,PODŁOGOWY,PRZEDNI
D64 = OSŁONA,PRZECIWSŁONECZNA,Z LUSTERKIEM OŚWIETALNYM,PASAŻERA
D74 = OSŁONA,PRZECIWSŁONECZNA,Z OŚWIETLANYM LUSTERKIEM,STRONA KIEROWCY
DE1 = OSŁONA PRZECIWSŁONECZNA,SZYBA TYLNA
G67 = URZĄDZENIE AUTOMATYCZNEGO SAMOPOZIOMOWANIA
G84 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.70
K09 = ALTERNATOR,120A
K30 = STEROWANIE PRZEBIEGIEM PODRÓŻY
KA1 = DLA OGRZEWANYCH SIEDZEŃ PRZEDNICH
L81 = SILNIK BENZYNOWY 30
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
M79 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA
N33 = DLA ODCHYLANEJ KOLUMNY KIEROWNICY
N93 = KOŁO,JEZDNE,ALUMINIOWE,71/2JX17
NA5 = EMISJA SPALIN,KATALIZATOR TRÓJDROŻNY,WARIANT 2
NP5 = KOŁO KIEROWNICY,SKÓRA
NV7 = WSPOMAGANIE KIEROWNICY,ZE ZMIENNĄ SIŁĄ
QUE = OPONY,235/45 R17-94W
RUE = WYPRODUKOWANO W RUESSELSHEIM
T6B = PŁYTA WYKOŃCZENIA,WEWNĘTRZNA,W PASKI
T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
T97 = REFLEKTORY,KSENON TN7 = AKUMULATOR,66AH
U07 = KLAKSON,FANFARA U3F U55
UF6 = ŚWIATŁO,NAWIEWY POWIETRZA
UU9 = RADIO,CCR 2006-B
UV5 = WYŚWIETLACZ WOELOFUNKCYJNY,VAT3
UZ8 = GŁOŚNIK,8 BOSE
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
W2N = LITERNICTWO,BOCZNE,USUNĄĆ W4Y
W6P = WYKOŃCZENIE,TKANINA,Z TEKSTURĄ
W8X = CZĘŚCI DODATKOWE,INSTALACJA RADIA
W8Y = PAKIET AUDIO
W9N = DLA POLSKI
Z1B = DYSZA,SPRYSKIWACZ,OGRZEWANA
Z1M = PAMIĘĆ,WERSJA
Z1Y = FARBA,DWA POKRYCIA
To co napisali ma poza samopoziomowaniem (poprzedni właściciel wsadził zwykłe amory i na razie tak jeżdżę)
Jako ciekawostki mogę napisać:
- pierwszym właścicielem było Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego (Niech ktoś powie że oma to nie kulturalny samochód:hihi:)

- drugim właścicielem było Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

Ja jestem 5 właścicielem. Kupiona z przebiegiem 262 tys kilometrów(ciekawe ile rzeczywiście). Jest jednak szansa na realny wynik bo autko nigdy nie widziało gazu i u mnie nie zobaczy.(w sumie to nic dziwnego skoro wozili

Zdjęcia zaraz po zakupie:




A tak się prezentowała na moim pierwszym zlocie:

Na zlocie poznał super ludzi i wkręcili mnie w klimat zlotowy. Najbardziej zaraził mnie Z50 i juz niestety nadeszły pierwsze zmiany. Okazało się że radio miałem wyciszone na 1 stronę (jaki człowiek głupi). Dzięki Z50 już działa normalnie i mam podłączony tel do radia (Ponownie Wielkie dzięki za to) a teraz za jego namową takie coś się zaczyna powoli robić:
- wyjęcie z paczki:

- było tak:


- a jest teraz tak:

Tutaj powinno być jeszcze 1 zdjęcie ale jakimś cudem się nie zrobiło, mianowicie na tamte maty jest przyklejona pianka widoczna na 1 zdjęciu

Niedługo kolejne mody.