


[OB & OBFL] zmiana pompy z elektronicznej na mechaniczną omega 2.5td
Rozpoczęte przez
OmegaSteinmetz
, 25 cze 2014, 13:02
10 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2014 - 13:02
Witam ! Mam do Was takie pytanie . Czy pompa wtryskowa z BMW 2.4td (mechaniczna) pasowała by zamiast obecnej do Omy 2.5TD ? Słyszałem coś ze niby pasuje , tylko trzeba coś tam wyciąć i jest okej . I jeszcze jedno , zwiekszy jej to coś moc ? oprócz tego , ze można będzie łatwo dawkę zwiększyć . Pozdrawiam

#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2014 - 19:02
filmik juz oglądałem i niewiele idzie wywnioskować z tych komentarzy
#4
OFFLINE
#5
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2014 - 19:14
nie napisałem nigdzie , ze to jej zwiekszy moc , zapytałem czy jej to coś zwiększy mocy . wydaje mi się , ze tylko jeśli chodzi o dawkę paliwa . wyczytałem właśnie , ze to niby jest mozliwe , ale trzeba tak samo wtryski przerzucić z 2.4tdw jaki sposób, Twoim zdaniem, ma to zwiększyć moc?
#6
OFFLINE
#7
OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2014 - 18:59
nie wiem właśnie , dlatego założony jest ten post -,- ale po filmiku nizej widać , ze silnik napewno lepiej się wkręca na obroty
#8
OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2014 - 10:55
taniej cie wyniesie zrobić program do seryjnej pompy niz kombinowac z mechaniczną,
#9
OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2014 - 09:40
Napisz do kolegi bzykuV6 on taki myk zrobił że przełożył pompę z 2.4 do omegi 2.5 td i z tego co mówił to lepiej chodziła tylko trzeba było wyciąć kawałek bloku i dorobić flanszę bo pompa omegi ma troszkę większy ten kołnierz. J widziałem jak to jest zamontowane ale nie widziałem jak chodzi taki swap bo silnik był wyjęty.
Tylko po co jak pompy z 2.4 są praktycznie bezawaryjne a te oryginalne z 2.5 td to co chwila siadają
taniej cie wyniesie zrobić program do seryjnej pompy niz kombinowac z mechaniczną,
Tylko po co jak pompy z 2.4 są praktycznie bezawaryjne a te oryginalne z 2.5 td to co chwila siadają
#10
OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2014 - 20:46
Tylko po co jak pompy z 2.4 są praktycznie bezawaryjne a te oryginalne z 2.5 td to co chwila siadają[/QUOTE]
pompa bez problemu wytrzyma 300 000km, co prawda mechaniczne wydają się trwalsze, lecz to wszystko pojęcie względne, ktoś kupi omegę i w baku mieszczącym 75l wozi 15l i znowu gdy rezerwa miga wleje za 50zł i tak przez pare lat jezdzi to każda pompa powie koniec, oryginalny przebieg jaki jest mi znany to blisko 400 000km i blacharka zgniła w 2.5td-pompa nie wymagała naprawy, pewnie jezdzi w innym 2.5td, druga 310 000km-zimny/ciepły bez problemu.
pompa bez problemu wytrzyma 300 000km, co prawda mechaniczne wydają się trwalsze, lecz to wszystko pojęcie względne, ktoś kupi omegę i w baku mieszczącym 75l wozi 15l i znowu gdy rezerwa miga wleje za 50zł i tak przez pare lat jezdzi to każda pompa powie koniec, oryginalny przebieg jaki jest mi znany to blisko 400 000km i blacharka zgniła w 2.5td-pompa nie wymagała naprawy, pewnie jezdzi w innym 2.5td, druga 310 000km-zimny/ciepły bez problemu.
#11
OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2014 - 10:03
właśnie chodzi mi tu ogólnie o awaryjność , i dzięki za podpowiedzi
