

[OB & OBFL] instalacja STAG silnik v6, nie przełącza na lpg
#1
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2014 - 22:26
#2
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2014 - 22:32
#3
OFFLINE
Napisany 03 czerwca 2014 - 12:19

#4
OFFLINE
Napisany 03 czerwca 2014 - 17:58
#5
OFFLINE
Napisany 04 czerwca 2014 - 12:29
#6
OFFLINE
Napisany 04 czerwca 2014 - 21:21
Witam podpiąłem się pod komputer, nie wykrywa wtryskiwaczy gazu oraz jest za niskie cisnienie gazu poniewaz nie otwiera elektrozaworow. sterownik czy wiązka?
Nie otwiera bo upalony bezpiecznik ,,,zawory musi otworzyć kiedy załącza wtryski , dopiero wtedy gdy spadnie ciśnienie po załączeniu wtryskiwaczy wywali za pb.Sterownik posiada dwa zasilania 1 po stacyjce 2 z acu. Wiązka może mieć zwarcie , gdzieś od wtryskiwaczy lub zasilanie dla zaworów dlatego pali bezpiecznik i upali sterownik na amen.
#7
OFFLINE
Napisany 05 czerwca 2014 - 10:14
#8
OFFLINE
Napisany 14 września 2014 - 08:17
Po zrobieniu silnika chciałem uruchomic lpg, ale mam mały niepyk. Nowy reduktor AC RED, nowe wtryski HANA zielone, w sterowniku LPG zmieniłem na Keihin, ale nie mogę gazu uruchomić, bo mam zabójczo małe ciśnienie LPG 0,35

Przekładałem komputer od lpg w inne miejsce, co spowodowało przedłużanie większości kabli oraz wymieniałem to co wyżej napisałem.
Co mogłem popierdzielić?? Czy mam niefart i padł czujnik ciśnienia?
#9
OFFLINE
Napisany 14 września 2014 - 08:43
#10
OFFLINE
Napisany 15 września 2014 - 09:23
A ciśnienie kolektora pokazuje prawidłowo? Może zamieniłeś kabelki od ciśnienia kolektora i gazu?
Pewien na 100% nie jestem teraz. Dzisiaj podłącze jeszcze raz kompa i sprawdzę

#11
OFFLINE
Napisany 15 września 2014 - 15:04
Podpowiedzcie mi mądre głowy proszę.
Po zrobieniu silnika chciałem uruchomic lpg, ale mam mały niepyk. Nowy reduktor AC RED, nowe wtryski HANA zielone, w sterowniku LPG zmieniłem na Keihin, ale nie mogę gazu uruchomić, bo mam zabójczo małe ciśnienie LPG 0,35
Przekładałem komputer od lpg w inne miejsce, co spowodowało przedłużanie większości kabli oraz wymieniałem to co wyżej napisałem.
Co mogłem popierdzielić?? Czy mam niefart i padł czujnik ciśnienia?
Adaś a Ty masz u siebie kompa ISA2 ??
Bo jak tak to może apdejt softu i powinny tam być Hanki - u mnie są

A ciśnienie cały czas pokazuje jedną wartość??

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#12
OFFLINE
Napisany 15 września 2014 - 23:53
Adaś a Ty masz u siebie kompa ISA2
nie, ja mam o wiele starszego

A ciśnienie cały czas pokazuje jedną wartość
o ile dobrze pamiętam to tak

Dzisiaj nie dałem rady podłączyć kompa, ale jutro postaram się to zrobić

#13
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2014 - 16:08


Map sensor może się zacinać ?? elektrozawór na butli ?? dlaczego stag nie zarejestrował błędów?? Zarejestrował natomiast od wczorajszego podłączenia 1 reset komputera :hmmm: wczoraj zresztą też mi pokazał 1 reset sterownika a nie podłączałem kompa ponad miesiąc lub lepiej. Naprowadźcie mnie gdzie szukać :pokoj:
ps. filtrów jeszcze nie wymieniałem bo niby mam jeszcze 1000km
#14
OFFLINE
#15
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2014 - 17:39
Jak jedziesz ciśnienie jakie jest? A temperatura reduktora jaka jest? A jakie masz ustawione?
itd... itp...
chociaż screeny z ustawień wrzuć
#16
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2014 - 20:07
to by wyjaśniło reset i ewentualnie rozjazd map, ale nic więcej. Problemem jest to że raz przełącza, a raz nie i nie zauważyłem żadnej zależnej sytuacji.masę sprawdź do instalacji
:pokoj: własnie pic polega na tym że jak podłączałem komputer (2 razy jak był ciepły) to już mu się za chciało pracować na LPG i nic dziwnego nie zaobserwowałem.A po co Ci ten komputer do LPG jak poza wejściem w zakładkę "błędy" nic nie potrafisz ogarnąć?
Screeny zrobię jak będzie zimny oraz będę miał kierowcę, lub operatora do lapka

#17
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2014 - 20:12
No bo jak może się nie przełączać i piszczeć, i nie wyświetlić błędu? Musi być jakiś babol w programie widocznym, może np. jakiś czujnik temperatury raz styka raz nie.
#18
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2014 - 20:18
#19
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2014 - 20:20
#20
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2014 - 20:22
sprawdź jakie masz ustawione ciśnienie minimalne i spróbuj trochę zmniejszyć
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365